Spaarinformatie, de site voor informatie over sparen


Het is nu vr 26 apr 2024 1:17 am

Alle tijden zijn GMT + 1 uur [ Zomertijd ]





Advertenties

Sponsors
Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 53 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4
Auteur Bericht
BerichtGeplaatst: za 07 jan 2012 11:42 am 
Gulden
Avatar gebruiker

Geregistreerd: do 07 mei 2009 12:16 pm
Berichten: 1412
Ik kan me toch moeilijk aan de indruk onttrekken dat ze daar bij CB (ICT ? ) echt niet weten waar ze mee bezig zijn.

Het is wel een manier om kunstmatig de systeembelasting te verminderen.
Maar als je systeem wel beschikbaar is en werkt dan wil je toch niet op deze manier in de publiciteit komen !? ... en met je klanten omgaan ?! 8)

Wie het weet mag het zeggen..... :shock:

_________________
Pecunia olet! Geldt niet voor Crypto :lol:


Omhoog
 Profiel  
 
BerichtGeplaatst: za 07 jan 2012 11:43 am 
Dubbeltje

Geregistreerd: za 19 nov 2011 1:30 pm
Berichten: 194
Ben benieuwd hoe het daar bij CB uitziet. Iedereen zit te zoeken naar het probleem, terwijl er geen probleem lijkt te zijn. @Centraal Beheer: als jullie willen weten hoe jullie website (wel) werkt, kijkt dan eens op dit topic :lol:

Maar misschien konden de technici zelf ook niet inloggen :mrgreen:


Omhoog
 Profiel  
 
BerichtGeplaatst: za 07 jan 2012 12:56 pm 
Kwartje
Avatar gebruiker

Geregistreerd: zo 12 okt 2008 9:53 am
Berichten: 293
Net een email gehad...

Uw klantdomein tijdelijk moeilijk bereikbaar


Geachte heer ,

U maakt gebruik van het klantdomein op www.centraalbeheer.nl. Daar heeft u o.a. inzicht in uw (bank)gegevens bij Centraal Beheer Achmea.

Actuele situatie
Door het afschaffen van de Spaarloonregeling door de overheid, zijn momenteel alle spaarloontegoeden vrij opneembaar. Veel klanten willen hun spaarsaldo op een RentePlús Rekening bij Centraal Beheer Achmea storten.

Klantdomein moeilijk bereikbaar
Hierdoor worden er nu massaal rekeningen via onze site aangevraagd. Zoveel dat het klantdomein de laatste tijd moeilijk bereikbaar is. Onze excuses hiervoor. Wij werken aan een oplossing, zodat u weer snel kunt inloggen op uw klantdomein.

Geld opnemen?
Wilt u in de tussentijd geld opnemen van uw rekening? Dan verzoeken wij u om 'Even Apeldoorn' te bellen. Het telefoonnummer is (055) 579 8160. Wij helpen u graag verder. Heeft u liever dat wij u bellen op een moment dat het u uitkomt? Dat kan ook! Geeft u dat aan via dit formulier.

Met vriendelijke groet,
Centraal Beheer Achmea


Omhoog
 Profiel  
 
BerichtGeplaatst: za 07 jan 2012 2:48 pm 
Daalder
Avatar gebruiker

Geregistreerd: di 28 dec 2010 12:18 am
Berichten: 2119
habbie schreef:
Met vriendelijke groet,
Centraal Beheer Achmea

drs. Bob Stehmann
manager Marketing

Ik heb de neiging het wollige verhaal van drs. Bob niet te geloven en ik zal ook vertellen waarom.
CB heeft een formulier m.b.t. uitkering spaarloon waarop o.a. staat: open voor mij een RentePlus rekening en stort het vrijgekomen bedrag daarop o.i.d.
Ik ken de verdere procedure niet, maar het lijkt mij niet dat men dan massaal op internet duikt om een RentePlus rekening te openen, als het ook kan via dit formulier i.c.m. bijv. afgeleide identificatie. :roll:

Een andere misser vind ik dat op het formulier geen mogelijkheid staat:
"Ik heb al een RentePlus rekening bij CB, stort het spaarloon daar maar op."
Zie: https://formulier.centraalbeheer.nl/opnamespaartegoed

Misschien kan/moet drs. Bob Centraal Beheer voortaan wat meer aansturen i.p.v. de klanten.
Hij werkt immers voor een -van oorsprong- verzekeraar die onjuiste voorstelling van zaken door klanten toch ook genadeloos afstraft!?
Goed voorbeeld doet goed volgen!

Grappig in dit verband is: http://www.liwwadders.nl/data/nieuws/it ... qgaKwj.php en de uitgebreide versie http://www.youtube.com/watch?v=_ftLbP-OL-g
En de uitsmijter ..... http://twitter.com/#!/BobStehmann/statu ... 3061872640 :mrgreen:

_________________
Transfinancieel. Opgesloten in het lichaam van een miljonair, maar een banksaldo van een arme sloeber.


Omhoog
 Profiel  
 
BerichtGeplaatst: zo 08 jan 2012 12:33 am 
Gulden

Geregistreerd: ma 19 jan 2009 3:36 am
Berichten: 1446
Ik wacht nog wel een aantal weken, alvorens eens in te loggen. :mrgreen:


Omhoog
 Profiel  
 
BerichtGeplaatst: zo 08 jan 2012 1:41 pm 
Vijfje
Avatar gebruiker

Geregistreerd: vr 07 dec 2007 12:34 am
Berichten: 5825
Woonplaats: Obliville
Spaarzaam schreef:
@Centraal Beheer: als jullie willen weten hoe jullie website (wel) werkt, kijkt dan eens op dit topic :lol: Maar misschien konden de technici zelf ook niet inloggen :mrgreen:


Ik denk niet dat de kaboutertjes voor die (tijdelijke) oplossing hebben gezorgd 8)

_________________
Pecunia non olet!


Omhoog
 Profiel  
 
BerichtGeplaatst: zo 08 jan 2012 1:45 pm 

Geregistreerd: za 18 okt 2008 1:18 pm
Berichten: 28
De kabouterjes hebben er wel voor gezorgd dat ik zojuist zonder problemen kon inloggen,
m'n gegevens kon inzien, en een overboeking kon uitvoeren :)


Omhoog
 Profiel  
 
BerichtGeplaatst: zo 08 jan 2012 2:33 pm 
2 Kwartjes
Avatar gebruiker

Geregistreerd: do 02 aug 2007 6:53 am
Berichten: 736
Ik heb net kunnen aanloggen met de behulp van de "spaarloon" login, om mijn saldo te controleren. Omdat een overboeking van eergisteren (afgelopen vrijdag) naar mijn tegenrekening daar nog niet was aangekomen. Betreffende overboeking staat nu in het CB overzicht met boekdatum vrijdag, en valutadatum morgen (maandag). Ik loop dus niet een paar dagen rente mis (is trouwens niet zoveel), dus toch goed bezig (ik bedoel: CB maakt in ieder geval geen misbruik van de situatie om valuterings voordeel te hebben).

De aanlog problemen zijn in ieder geval voor mij geen reden om de rekening op te zeggen, ik hoop echter wel dat ze er van leren.


Omhoog
 Profiel  
 
Geef de vorige berichten weer:  Sorteer op  
Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 53 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4

Advertenties

Sponsors

Alle tijden zijn GMT + 1 uur [ Zomertijd ]


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 2 gasten


Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen
Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum
Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen
Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen

Zoek naar:
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
phpBB.nl Vertaling
phpBB SEO