Even een overzichtje van drie verschillende situaties in mijn omgeving:
A: wel actiemail voor 10 euro bon ontvangen, 500 euro gestort
B: geen actiemail ontvangen, om opheldering gevraagd, reaktie gekregen dat er wel een actiemail verstuurd was (?), 500 euro gestort
C: geen actiemail ontvangen, niets gevraagd, gewoon 500 euro gestort
Uitkomst: in alle drie de gevallen is een bon van 10 euro ontvangen.
Dus het lijkt erop dat het niets uitmaakt of je een actiemail kreeg of niet; gewoon op tijd 500 euro of meer storten en je kreeg een bon van (tenminste) 10 euro.
Dat prikkelt mijn nieuwsgierigheid:
- Zijn er misschien ook mensen die geen actiemail hebben gekregen, toch minstens 500 euro gestort hebben en toen verrast werden met een 15 euro bon?
- Zijn er mensen die geen mail gekregen hebben, wel tijdig tenminste 500 euro hebben gestort, en geen bon ontvangen hebben?
Ik vraag me namelijk inmiddels af of het wel de bedoeling was dat maar een select aantal klanten een actiemail kreeg, of dat CBA gewoon een probleem had met de distributie van mails. De bedoelde differentiatie was misschien wel beperkt tot een 10 of 15 euro bon.