Spaarinformatie, de site voor informatie over sparen


Het is nu do 25 apr 2024 3:05 am

Alle tijden zijn GMT + 1 uur [ Zomertijd ]





Advertenties

Sponsors
Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 6 berichten ] 
Auteur Bericht
BerichtGeplaatst: za 31 jan 2015 11:24 am 
Daalder

Geregistreerd: wo 30 jan 2008 2:52 pm
Berichten: 1748
Al enige tijd heb ik van ICBC Anti-Phishing softw op mijn computer.
Maar ben er niet erg blij mee.
Mijn computer wordt er nogal trager van.
Ik krijg dan ook steeds de melding:
Met deze invoeg toepassing duurt het starten van de browser, het openen van een nieuw tabblad en het navigeren naar websites gemiddeld 0.85 seconden langer.
Internet Explorer wordt weer sneller door ongewenste invoegtoepassingen uit te schakelen.

Zijn er meer die deze klacht hebben.?


Omhoog
 Profiel  
 
BerichtGeplaatst: za 31 jan 2015 3:45 pm 
Dubbeltje
Avatar gebruiker

Geregistreerd: vr 08 jul 2011 10:29 am
Berichten: 238
Woonplaats: Westland
Het is wel normaal dat zo'n invoegtoepassing iets vertraging geeft in je browser. Daar voor in de plaats krijg je meer veiligheid terug.
Zelf kan ik de ICBC invoegtoepassing niet installeren en dat is gelukkig geen probleem met inloggen. Waarom ik de invoegtoepassing niet kan installeren begrijp ik ook niet. Mijn PC is windows 7 met Internet Explorer 11. Heb natuurlijk wel een goede virusscanner draaien. Nu moet ik wel zeggen dat de ICBC site altijd al erg traag is vergeleken met bijvoorbeeld de Rabobank website.

_________________
Echte mannen komen thuis met honger ipv bloemen


Omhoog
 Profiel  
 
BerichtGeplaatst: di 17 feb 2015 6:37 pm 
Daalder

Geregistreerd: wo 30 jan 2008 2:52 pm
Berichten: 1748
Ik heb ook windows 7 met Internet Explorer 11.
En bij mij werkte het wel. :?


Omhoog
 Profiel  
 
BerichtGeplaatst: wo 18 feb 2015 11:47 am 
Knaak
Avatar gebruiker

Geregistreerd: za 28 maart 2009 1:29 am
Berichten: 3718
Om de kans op besmetting van malware/virussen te verkleinen kan men het beste niet inloggen met een account dat administrator rechten heeft, maar gebruikers rechten.
Daarnaast moet de pc natuurlijk wel een admin account hebben voor het geval er wat aangepast of geïnstalleerd moet worden.

_________________
Je moet niet voor je geld gaan werken, het geld moet voor jou gaan werken!


Omhoog
 Profiel  
 
BerichtGeplaatst: wo 18 feb 2015 2:22 pm 
3 Kwartjes

Geregistreerd: vr 30 sep 2011 8:26 am
Berichten: 815
Technisch gezien verklein je niet de kans op besmetting, maar verklein je de impact die de besmetting kan hebben op het systeem.


Omhoog
 Profiel  
 
BerichtGeplaatst: di 10 maart 2015 6:55 pm 

Geregistreerd: wo 13 aug 2014 10:17 am
Berichten: 19
Beste iedereen,

Zowel de ICBC e-bank assist alsmede de invoegtoepassing zijn enigzins in te stellen zodat het programma begint te functioneren op het moment dat u inlogt, en niet op het moment dat u van een browser gebruik maakt.

ICBC E-bank assist:
Nadat u het programma heeft geopend klik boven op "Settings". Ga naar "Program" (4e aan de linkerkant) en verander de "initiation mode" naar de andere mogelijkheid. Op deze manier wordt de assist niet gelijk opgestart wanneer u uw PC gebruikt.


Invoegtoepassing: Dit is enigzins afhankelijk van uw browser.
Mozilla Firefox - open uw browser en ga naar het menu (knop rechtsboven met 3 streepjes?), kies voor add-ons. Hierna kunt u per add-on de instelling veranderen naar "nooit activeren", "eerst vragen", of "altijd activeren". Let op u kunt een aantal add-ons van ICBC hebben.

Google Chrome - open uw browser en ga naar het menu (knop rechtsboven het een gereedschapsleutel icon?). U Kiest voor "options" en vervolgens gaat u naar "Under the hood" (3e van links). Daarna klikt u op "content settings" (1e bovenaan) en krijgt u o.a. de mogelijkheid om plug-ins in te stellen.

Internet Explorer - open uw browser en ga naar het menu (tandwiel icon?). Kies voor "Manage add-ons". Bij "toolbars and extensions" kunt u de add-ons aan en uit zetten door de add-ons te selecteren en te klikken op "able" en "disable". Microsoft geeft zelf een gedetailleerdere uitleg per versie en windows besturingsysteem op hun website http://windows.microsoft.com/en-US/internet-explorer/manage-add-ons?ocid=IE10_manage_addons#ie=ie-11-win-7.


Let op: door het uitzetten van plug-ins en add-ons kunt u wellicht geen wachtwoord invoeren, en dus niet inloggen. Bovenstaande is waarschijnlijk niet voor iedereen zalig makend maar hopelijk geeft het sommige lezers enige grip op ongewenste effecten.


Als alternatief kunt u, indien u in het bezit bent van een smartphone met apple of android besturingsysteem, ook gebruik maken van onze app "ICBC Mobile banking". Deze heeft als voordeel dat u dan wellicht geen invoegtoepassingen of de ICBC e-bankassist op uw pc meer hoeft te installeren?

De inloggevens zijn hetzelfde. Indien u het Internet Spaarpakket heeft dient u uw opdracht naar de vaste tegenrekening bevestigen met uw wachtwoord. Indien u bij ons filiaal Internet Bankieren heeft aangevraagd bij uw Multi Valuta Rekening, dan dient u overboekingen te bevestigen met de Dynamic Code Card welke u heeft ontvangen.

_________________
Met vriendelijke groet,

ICBC Amsterdam
Johannes Vermeerstraat 7
1071 DK Amsterdam

Geopend maandag tot en met vrijdag van 9:00 uur - 17:30 uur.

Banking@nl.icbc.com.cn
0031-20-5706666
www.icbc.co.nl


Omhoog
 Profiel  
 
Geef de vorige berichten weer:  Sorteer op  
Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 6 berichten ] 

Advertenties

Sponsors

Alle tijden zijn GMT + 1 uur [ Zomertijd ]


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 1 gast


Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen
Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum
Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen
Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen

Zoek naar:
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
phpBB.nl Vertaling
phpBB SEO