Spaarinformatie, de site voor informatie over sparen


Het is nu do 28 maart 2024 11:40 pm

Alle tijden zijn GMT + 1 uur [ Zomertijd ]





Advertenties

Sponsors
Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 80 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6
Auteur Bericht
BerichtGeplaatst: do 12 sep 2013 7:51 pm 
Knaak
Avatar gebruiker

Geregistreerd: za 28 maart 2009 1:29 am
Berichten: 3716
sou schreef:
Je krijgt na een tijdje ook nog een A4-tje met het jaaroverzicht 2013 en met grote letters "Rekening Opgeheven". Ik ben van die sukkels verlost inmiddels :-)


Klopt! Heb ook een afschrift gekregen met het jaaroverzicht 2013. Nou maar wachten op een nieuwe actie a la BOS (gratis 25 euro bij opening van een rekening mits u .... stort.)

_________________
Je moet niet voor je geld gaan werken, het geld moet voor jou gaan werken!


Omhoog
 Profiel  
 
BerichtGeplaatst: vr 13 sep 2013 1:07 pm 
Daalder
Avatar gebruiker

Geregistreerd: za 31 mei 2008 10:13 pm
Berichten: 1699
Ha ha, dat zou leuk zijn. Maar misschien moet je dan minstens een half-een jaar geen klant zijn geweest... of nog nooit klant zijn geweest zelfs...


Omhoog
 Profiel  
 
BerichtGeplaatst: vr 13 sep 2013 1:51 pm 
Vijfje
Avatar gebruiker

Geregistreerd: vr 07 dec 2007 12:34 am
Berichten: 5821
Woonplaats: Obliville
Ik vraag me af of die acties met cadeaus (geldbedragen, readers) succesvol zijn geweest. In mijn geval wel, want ik ben nog steeds klant met een vrij behoorlijk saldo. Of juist niet, want zónder het cadeau was ik denk ik ook wel klant geworden.
Tegelijk zijn er horden toegestroomd wie het alleen om het cadeau te doen was. Uiteindelijk zal er een loyaal klantenbestand zijn overgebleven, maar of het opweegt tegen de kosten van de welkomstgeschenken en de rompslomp van het sluiten van de vele dode accounts, wie zal het zeggen.

_________________
Pecunia non olet!


Omhoog
 Profiel  
 
BerichtGeplaatst: zo 15 sep 2013 6:37 pm 
3 Kwartjes
Avatar gebruiker

Geregistreerd: vr 27 jun 2008 9:08 am
Berichten: 910
tja in mijn geval weer niet. Geen klant meer en geld weggehaald.
Heb wel geprobeerd met ID opsturen, maar ik had te veel weggestreept op het ID volgens hun.
Daarna had ik eigenlijk geen zin meer om nog eens een kopie op te sturen.

Ach.
Kan in de toekomst nog altijd weer een rekening openen indien nodig. En wie weet is er dan wel weer een mooie actie!...

_________________
De liefde voor geld is een wortel van allerlei schadelijke dingen!


Omhoog
 Profiel  
 
BerichtGeplaatst: ma 16 sep 2013 10:51 am 
Daalder
Avatar gebruiker

Geregistreerd: za 31 mei 2008 10:13 pm
Berichten: 1699
Obligataire, dat is hetzelfde probleem als in tijdschriften land. Zolang als ik me kan herinneren, en dat is inmiddels al heel lang, strooien tijdschriften met presentjes voor nieuwe leden. In veel gevallen nog duurder dan het 1-jarig lidmaatschap van zo'n tijdschrift.

Naar mijn idee weggegooid geld, omdat zeer veel mensen juist na een jaar een tijdschrift weer de deur uit doen.

Hetzelfde met deze bankrekeningen. In mijn geval heb ik het geld toch wel een lange tijd laten staan. En als ik geen ander doel (huis) had gevonden vorig jaar, had het er nog wel gestaan en had ik misschien nog wel de moeite genomen om de gewenste legitimatie te overleggen.

Voor het kleine beetje dat er nog stond, heb ik besloten dat ik voorlopig ook met een paar rekeningen minder toe kan (er zijn er inmiddels nog twee opgeheven). Het kwartetten is even op een zijspoor gezet. Laat eerst de rentes maar weer eens gaan stijgen 8)


Omhoog
 Profiel  
 
Geef de vorige berichten weer:  Sorteer op  
Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 80 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6

Advertenties

Sponsors

Alle tijden zijn GMT + 1 uur [ Zomertijd ]


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 2 gasten


Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen
Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum
Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen
Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen

Zoek naar:
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
phpBB.nl Vertaling
phpBB SEO