Spaarinformatie, de site voor informatie over sparen


Het is nu vr 29 maart 2024 3:48 am

Alle tijden zijn GMT + 1 uur [ Zomertijd ]





Advertenties

Sponsors
Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 21 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1, 2
Auteur Bericht
 Berichttitel: Re: Ben ik de enige?
BerichtGeplaatst: vr 28 sep 2012 1:50 pm 
Kwartje

Geregistreerd: do 25 sep 2008 8:05 am
Berichten: 476
@DagobertDuck.
Nee dat is niet mijn bedoeling Dagobert, ik probeer gewoon wat reacties uit te lokken van mensen die de afdrukken van NIBC ook graag wat verbeterd willen zien en ben daar tot heden pas een paar mensen tegen gekomen die dat ook wel zouden willen zien.

Omdat NIBC op hun site het op prijs stelt als je verbetervoorstellen aan ze doorgeeft en ik dit al verschillende keren aan NIBC heb laten weten zonder resultaat, hou ik er met de weinige steun en de naar mij toegeschoven zwarte piet op dit forum, maar over op.

PS De goede zoals @ BillGates, @laurenshendrik, @dubbeltje en @miss_jline niet te na gesproken.

Terwijl ik dit aan het schrijven ben belt een medewerker van NIBC mij op met de mededeling dat hij het volledig met mij eens is en er alles aan gaat doen om dit inderdaad snel tot verbetering te gaan brengen. Ik vroeg hem zijn mededeling ook op de site te zetten en wacht dus verder maar af of hij dat gaat doen. Hopende dat ik met mijn gezeur toch nog iets positiefs heb kunnen betekenen in het verbeteren van een rekening en/of deposito overzicht.


Laatst bijgewerkt door George op vr 28 sep 2012 4:05 pm, in totaal 1 keer bewerkt.

Omhoog
 Profiel  
 
 Berichttitel: Re: Ben ik de enige?
BerichtGeplaatst: vr 28 sep 2012 2:18 pm 

Geregistreerd: di 20 maart 2012 3:12 pm
Berichten: 16
Beste spaarinformatie leden,

Het item wat George naar voren brengt, is bekend bij ons en wordt meegenomen in de verdere verbetering van onze bankomgeving. Niet alleen dit, maar ook andere punten die jullie (of andere klanten) aan de orde hebben gebracht. Overigens, nogmaals onze dank voor de input. Zoals ik ook aan George telefonisch heb uitgelegd, hebben we minder snel stappen kunnen zetten dan we hadden beoogd. Excuses hiervoor. Uitstel is overigens geen afstel. Wij zullen jullie via dit forum op de hoogte houden van de gewenste verbeteringen.

Met vriendelijke groet,

Richard Leijnse
NIBC Direct


Omhoog
 Profiel  
 
 Berichttitel: Re: Ben ik de enige?
BerichtGeplaatst: vr 28 sep 2012 3:15 pm 
Gulden

Geregistreerd: vr 11 jul 2008 10:53 pm
Berichten: 1127
Beste NIBC Direct / Richard Leijnse,

De hier weergegeven punten zullen volgens u meegenomen worden. Welke punten heeft u daarbij onderscheiden?

Gaat een papieren rekeningafschrift tot de mee te nemen punten behoren?
Een goed leesbaar schermprintje maken behoort mogelijk te zijn maar dat is niet alles. Achterwege blijven van de mogelijkheid een papieren afschrift te ontvangen is voor velen een dermate afknapper om te besluiten niet te bankieren bij NIBC.

Ik hoop dat u nog hierop kunt reageren.


Omhoog
 Profiel  
 
 Berichttitel: Re: Ben ik de enige?
BerichtGeplaatst: vr 28 sep 2012 4:18 pm 

Geregistreerd: di 20 maart 2012 3:12 pm
Berichten: 16
@dagobertduck met de weergeven punten bedoelde ik op een eerder discussie op dit forum. Het is mogelijk om transactiesgegevens te downloaden. Momenteel gaat dit in het bestandsformaat CSV. Dit bestand kan middels Excel worden geopend en worden geprint. Dit willen we verbeteren door ipv een CSV bestand een PDF bestand te downloaden.

Heb ik hiermee voldoende antwoord op uw vraag gegeven?


Omhoog
 Profiel  
 
 Berichttitel: Re: Ben ik de enige?
BerichtGeplaatst: vr 28 sep 2012 8:13 pm 
Kwartje

Geregistreerd: do 25 sep 2008 8:05 am
Berichten: 476
@NIBC Direct,
Ja ik ben in ieder geval niet voor niets aan het zeuren geweest en ben blij met deze hier toegezegde verbeteringen. Je moet wel eens wat moeite doen om niet direct naar het gebruik van een bierviltje te gaan zoals @ obligataire al voorstelde. :lol: Nogmaals bedankt.


Omhoog
 Profiel  
 
 Berichttitel: Re: Ben ik de enige?
BerichtGeplaatst: za 29 sep 2012 9:00 am 
Gulden

Geregistreerd: vr 11 jul 2008 10:53 pm
Berichten: 1127
NIBC Direct schreef:
@dagobertduck met de weergeven punten bedoelde ik op een eerder discussie op dit forum. Het is mogelijk om transactiesgegevens te downloaden. Momenteel gaat dit in het bestandsformaat CSV. Dit bestand kan middels Excel worden geopend en worden geprint. Dit willen we verbeteren door ipv een CSV bestand een PDF bestand te downloaden.

Heb ik hiermee voldoende antwoord op uw vraag gegeven?

Voorafgaand suggereerde iets anders:
NIBC Direct schreef:
Het item wat George naar voren brengt, is bekend bij ons en wordt meegenomen .... Niet alleen dit, maar ook andere punten die jullie (of andere klanten) aan de orde hebben gebracht.

Hartelijk dank voor uw reactie. Het was een onduidelijke reactie maar met uw toelichting is het toch helder. Ik vermoedde al een houding van zoet houden, veel beloven weinig geven laat de klant nog lang in vreugdige afwachting leven. Mogelijk op termijn een verbetering in de printmogelijkheden. Het is goed dat u helder aangeeft dat een papieren afschrift niet tot de bespreekpunten en dus ook niet tot de mogelijkheden gaat behoren. Dan hoeven velen de uitkomst niet meer in de gaten te houden.


Omhoog
 Profiel  
 
Geef de vorige berichten weer:  Sorteer op  
Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 21 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1, 2

Advertenties

Sponsors

Alle tijden zijn GMT + 1 uur [ Zomertijd ]


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 3 gasten


Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen
Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum
Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen
Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen

Zoek naar:
cron
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
phpBB.nl Vertaling
phpBB SEO