Spaarinformatie, de site voor informatie over sparen


Het is nu do 28 maart 2024 12:28 pm

Alle tijden zijn GMT + 1 uur [ Zomertijd ]





Advertenties

Sponsors
Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 10 berichten ] 
Auteur Bericht
BerichtGeplaatst: do 03 mei 2012 12:18 pm 

Geregistreerd: do 03 mei 2012 11:58 am
Berichten: 7
Ik heb mijn rekening bij NIBC opgeheven. Ben vanaf 12-04-2012 bezig om mijn opgebouwde rente op tegenrekening te krijgen.
Ik moest kopie van paspoort en ondertekende brief naar hun sturen.
Op 19-04-2012 eindelijk bevestiging via email, toch komt het geld (opgebouwde rente) niet vrij.
Bijna iedere dag bel ik naar de "helpdesk", maar krijg ik telkens hetzelfde (standaard) antwoord:
"Er is iets mis gegaan (technisch?!) en onze collega's zijn ermee bezig".
Verschillende helpdesk medewerkers en zelfs leidinggevende aan de lijn gehad, en totaal meer dan paar uur tel gesprekken, maar GEEN stap verder!
Ze zeggen gewoon niet, wat er precies aan de hand is...Ongelofelijk knullig en onprofessioneel!
Weet iemand hoe ik dat moet aanpakken?
Alvast bedankt!


Omhoog
 Profiel  
 
BerichtGeplaatst: do 03 mei 2012 12:49 pm 
Daalder
Avatar gebruiker

Geregistreerd: di 14 okt 2008 10:51 am
Berichten: 1803
Woonplaats: Rockall
Aangetekend schrijven, met een verwijzing naar de algemene voorwaarden 12.3
En voor iedere dag dat ze ingebreke blijven de wettelijke rente claimen.

12.3 Na opzegging wordt de lopende rente uitbetaald
en wordt het volledige saldo overgeboekt op de Tegenrekening.
De Rekening wordt opgeheven.

_________________
Als je jong bent, denk je dat geld belangrijk is! Maar naarmate je ouder wordt, weet je het zeker!


Omhoog
 Profiel  
 
BerichtGeplaatst: do 03 mei 2012 2:00 pm 

Geregistreerd: do 03 mei 2012 11:58 am
Berichten: 7
Icesave today,I save schreef:
Aangetekend schrijven, met een verwijzing naar de algemene voorwaarden 12.3
En voor iedere dag dat ze ingebreke blijven de wettelijke rente claimen.

12.3 Na opzegging wordt de lopende rente uitbetaald
en wordt het volledige saldo overgeboekt op de Tegenrekening.
De Rekening wordt opgeheven.

Bedankt voor uw tip.

Zoals u ziet, staat duidelijk dat eventuele gelden inclusief rente zijn geboekt naar tegenrekening.
Niet waar dus.
Ik heb uur geleden weer gebeld en weer tzelfde verhaal.
Ik vraag ne hoe wordt zon email naar de klant gestuurd. Kennelijk is er geen controle!

Hieronder de email van NIBC:
Citaat:
19-04-2012
Geachte heer, mevrouw [...],
Hierbij bevestigen wij dat uw NIBC Direct Internetspaarrekening is opgeheven en eventuele gelden inclusief rente zijn geboekt naar uw tegenrekening. U kunt uw rekening nog raadplegen om uw jaaropgave te bekijken en te downloaden.

Kijk voor meer informatie over NIBC Direct op http://www.nibcdirect.nl of bel gratis met één van onze servicemedewerkers op 0800 - 409 409 4 (kosteloos), bereikbaar op werkdagen van 9.00 - 21.00 uur en op zaterdag van 9.00 - 17.00 uur.

Met vriendelijke groet,

NIBC Direct


Omhoog
 Profiel  
 
BerichtGeplaatst: vr 04 mei 2012 9:02 am 

Geregistreerd: di 20 maart 2012 3:12 pm
Berichten: 16
@spaar3000 Excuses voor deze ervaring. Is het mogelijk om een persoonlijk bericht te sturen met je gegevens. In dat geval kunnen we asap bekijken wat er aan de hand is.


Omhoog
 Profiel  
 
BerichtGeplaatst: vr 04 mei 2012 10:10 am 

Geregistreerd: do 03 mei 2012 11:58 am
Berichten: 7
@NIBC Direct
Ik heb een kopie van alle e-mails van/naar NIBC naar u gemaild. Hopelijk krijg antwoord op de vragen:
-waarom wordt mijn opgebouwde rente niet op tegenrekening geboekt, terwijl er wordt beweerd dat het wel gebeurd is (zie email van NIBC dd. 19-04-2012)?
-waarom wordt niet gezegd wat er aan de hand is en geheimzinnig gereageerd?
-Afgelopen vrijdag zou een medewerker van NIBC (of helpdesk ?) mij terugbellen. Waarom beloven jullie iets dat niet kunnen waar maken?
-Helpdesk zegt iedere keer dat om een Technische probleem gaat, maar ze willen deze bewering, d.m.v. een mail bevestigen. Gisteren (03-05-2012) eindelijk hebben ze dat beloofd, maar zoals verwacht, nog steeds geen bericht.
Alvast bedankt,


Omhoog
 Profiel  
 
BerichtGeplaatst: vr 04 mei 2012 10:13 am 

Geregistreerd: do 03 mei 2012 11:58 am
Berichten: 7
Ik weet niet of andere gebruikers ook zo'n ervaring hebben, maar ik begin langzamerhand te twijfelen dat "echte" NIBC (en niet paar hackers) aan de lijn heb!
Ik zie nergens op de site van NIBC dat een technische probleem is!
Graag hoor ik het als u meer hierover weet. alvast bedankt!


Omhoog
 Profiel  
 
BerichtGeplaatst: vr 04 mei 2012 10:43 am 
Gulden
Avatar gebruiker

Geregistreerd: do 07 mei 2009 12:16 pm
Berichten: 1411
Spaar3000 schreef:
Ik zie nergens op de site van NIBC dat een technische probleem is!

Wellicht moet je dat niet al te letterlijk nemen en is het meer procedureel of intern en dan ga je dat niet aan de grote klok hangen.

Nog nooit problemen gehad maar ik heb ook nog nooit mijn rekening opgezegd bij NIBC.
De website werkt goed en is helemaal vernieuwd.

Het klinkt inderdaad wel exceptioneel :(

_________________
Pecunia olet! Geldt niet voor Crypto :lol:


Omhoog
 Profiel  
 
BerichtGeplaatst: vr 04 mei 2012 12:03 pm 

Geregistreerd: di 20 maart 2012 3:12 pm
Berichten: 16
Spaar3000 schreef:
@NIBC Direct
Ik heb een kopie van alle e-mails van/naar NIBC naar u gemaild. Hopelijk krijg antwoord op de vragen:
-waarom wordt mijn opgebouwde rente niet op tegenrekening geboekt, terwijl er wordt beweerd dat het wel gebeurd is (zie email van NIBC dd. 19-04-2012)?
-waarom wordt niet gezegd wat er aan de hand is en geheimzinnig gereageerd?
-Afgelopen vrijdag zou een medewerker van NIBC (of helpdesk ?) mij terugbellen. Waarom beloven jullie iets dat niet kunnen waar maken?
-Helpdesk zegt iedere keer dat om een Technische probleem gaat, maar ze willen deze bewering, d.m.v. een mail bevestigen. Gisteren (03-05-2012) eindelijk hebben ze dat beloofd, maar zoals verwacht, nog steeds geen bericht.
Alvast bedankt,


@spaar3000 zojuist heb ik uw vragen middels een e-mail beantwoord inclusief de bevestiging dat uw rente is overgemaakt.


Omhoog
 Profiel  
 
BerichtGeplaatst: zo 06 mei 2012 1:10 pm 
Kwartje
Avatar gebruiker

Geregistreerd: ma 06 okt 2008 10:16 am
Berichten: 250
Het zou netjes zijn als NIBC aan de oud klant gemaakte kosten zouden vergoeden.

Als dit al gebeurd is vanuit NIBC zelf dan heb ik niets geschreven.


Omhoog
 Profiel  
 
BerichtGeplaatst: ma 07 mei 2012 8:11 am 

Geregistreerd: di 20 maart 2012 3:12 pm
Berichten: 16
@marcelm het staat spaar3000 vrij om dit aankaarten. We zullen in dat geval de situatie toetsen aan de Algemene Voorwaarden. Wij gaan er overigens vanuit dat het door ons verzonden boeket bloemen het leed al grotendeels verzacht!


Omhoog
 Profiel  
 
Geef de vorige berichten weer:  Sorteer op  
Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 10 berichten ] 

Advertenties

Sponsors

Alle tijden zijn GMT + 1 uur [ Zomertijd ]


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 4 gasten


Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen
Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum
Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen
Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen

Zoek naar:
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
phpBB.nl Vertaling
phpBB SEO