Spaarinformatie, de site voor informatie over sparen


Het is nu ma 18 dec 2017 1:52 pm

Alle tijden zijn GMT + 1 uur





Advertenties

Sponsors
Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 1 bericht ] 
Auteur Bericht
BerichtGeplaatst: ma 30 okt 2017 5:49 pm 
2 Kwartjes

Geregistreerd: do 03 maart 2011 8:42 pm
Berichten: 588
Volgende email kreeg ik van de NIBC bank:

Citaat:
Er is een valse e-mail verstuurd uit naam van NIBC Direct. In deze e-mail wordt verzocht om uw e-mailadres te valideren zodat u opnieuw toegang kan krijgen tot de persoonlijke bankomgeving. De link in de e-mail leidt naar een niet beveiligd domein dat niet van NIBC Direct is.

Klik niet op de link in de e-mail. NIBC Direct vraagt nooit via e-mail persoonlijke gegevens door te geven.

Wat moet ik doen als ik toch gegevens heb doorgegeven?
Het is belangrijk om direct een nieuw wachtwoord aan te maken. Laat het ons ook zo snel mogelijk weten door te bellen met 0800 409 409 4.

Met vriendelijke groet,
NIBC Direct


Omhoog
 Profiel  
 
Geef de vorige berichten weer:  Sorteer op  
Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 1 bericht ] 

Advertenties

Sponsors

Alle tijden zijn GMT + 1 uur


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 1 gast


Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen
Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum
Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen
Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen

Zoek naar:
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
phpBB.nl Vertaling
phpBB SEO