Spaarinformatie, de site voor informatie over sparen


Het is nu di 16 apr 2024 7:07 am

Alle tijden zijn GMT + 1 uur [ Zomertijd ]





Advertenties

Sponsors
Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 513 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1 ... 9, 10, 11, 12, 13, 14, 15 ... 35  Volgende
Auteur Bericht
BerichtGeplaatst: di 30 mei 2017 7:15 pm 
Vijfje
Avatar gebruiker

Geregistreerd: di 01 jul 2008 5:43 pm
Berichten: 6728
Nee... deze mail is niet bij mij aangekomen.

Rekening is helemaal leeg, wellicht daarom niet de mail gehad.
Ik heb ze dus gevraagd, of dit ook voor mij geld, ondanks dat er nu niets op staat.

_________________
Vertrouwen is goed, controle nog beter...


Omhoog
 Profiel  
 
BerichtGeplaatst: di 30 mei 2017 9:31 pm 
Daalder

Geregistreerd: do 30 jun 2011 4:38 pm
Berichten: 1977
juanj schreef:
Nee... deze mail is niet bij mij aangekomen.

Rekening is helemaal leeg, wellicht daarom niet de mail gehad.
Ik heb ze dus gevraagd, of dit ook voor mij geld, ondanks dat er nu niets op staat.


Wanneer je 1 cent op laat staan dan krijg je elke maand een afschrift.

Actie geldt voor bestaande en nieuwe klanten, daar laat de formulering geen onduidelijkheid over bestaan. Ook op de website staat 1%.

http://www.advanziakonto.com/index.php?id=1&L=1


Omhoog
 Profiel  
 
BerichtGeplaatst: di 30 mei 2017 10:11 pm 
Vijfje
Avatar gebruiker

Geregistreerd: di 01 jul 2008 5:43 pm
Berichten: 6728
Bij "pricelist" staat nog steeds tot eind juni, en dat bestaande klanten 'maar' 0,5% krijgen.

Ik ga weer terug naar Advanzia, als ik bevestigd krijg dat 1% ook voor mij geld.

_________________
Vertrouwen is goed, controle nog beter...


Omhoog
 Profiel  
 
BerichtGeplaatst: wo 31 mei 2017 11:08 am 
Knaak
Avatar gebruiker

Geregistreerd: wo 10 dec 2008 12:05 pm
Berichten: 2502
Zo te lezen in de mail en de pricelist kunnen bestaande klanten met een actueel saldo < 5000 euro wel 1% krijgen tot 31/12 als het saldo voor 29/06 tenminste 5000 euro bedraagt!

Citaat:
Het speciale rentepercentage van 1,00% p.a. effectief per jaar geldt per direct tot 28/06/2017. Dit rentetarief wordt gegeven aan nieuwe klanten die binnen de genoemde periode een Advanzia-rekening openen, evenals aan alle klanten die nog geen storting gedaan hebben. Voor bestaande klanten en na de actieperiode geldt steeds het normale rentepercentage, dat op dit moment 0,50% p.a. effectief per jaar bedraagt. De minimale inleg op de Advanzia-rekening bedraagt 5.000 euro. Bovendien zijn de algemene voorwaarden van toepassing.


Omhoog
 Profiel  
 
BerichtGeplaatst: wo 31 mei 2017 6:02 pm 
Vijfje
Avatar gebruiker

Geregistreerd: di 01 jul 2008 5:43 pm
Berichten: 6728
Ik heb nog geen antwoord gehad van Advanzia.

En in deze alinea, staat bestaande klanten en na de actieperiode 0,5%, en waar lees jij 31 december?
Ik heb ooit al wel een storting gedaan, maar dat was met de actie van vorig jaar.

Ik vind het niet duidelijk, nu wel of niet...
Ik hoop nog voor Pinksteren antwoord te krijgen van ze, dan trek ik dinsdag ASR wel weer leeg.

_________________
Vertrouwen is goed, controle nog beter...


Omhoog
 Profiel  
 
BerichtGeplaatst: wo 31 mei 2017 6:54 pm 
Gulden

Geregistreerd: do 03 maart 2011 9:42 pm
Berichten: 1204
@Juan

Ik deel je onzekerheid, hoewel ik zelf al een significant bedrag overgemaakt heb naar Luxemburg.

De vrouw die ik aan de lijn had van de helpdesk was vrij duidelijke, bestaande klanten kunnen hiervan ook van mee profiteren ( de 1 % rente aktie ).

Ikzelf heb voor alle zekerheid ook nog een email gestuurd om via deze weg duidelijkheid te krijgen, als je inderdaad zoals je aangeeft de online info leest op de Advanzia Bank website is het niet duidelijk, daar lees ik dat bestaande klanten niet met deze aktie mee kunnen doen en slechts een 0,5 % krijgen.


Omhoog
 Profiel  
 
BerichtGeplaatst: wo 31 mei 2017 9:48 pm 
Knaak
Avatar gebruiker

Geregistreerd: wo 10 dec 2008 12:05 pm
Berichten: 2502
juanj schreef:
waar lees jij 31 december?


Was een fata morgana, wishfull thinking, gelezen wat ik wilde lezen, maar wat er niet stond...

Edit. 31 december wordt genoemd in de e-mail van Advanzia, zoals Martijn eerder plaatste, èn in het bijgevoegde rekeningoverzicht!

Deposit Account: eff. 1,00% p.a. until 31.12.2017!

For an additional payment in of at least 5.000 EUR until the 30th June 2017 we guarantee an interest rate of 1,00% eff. p.a. until the 31st December 2017 for your complete savings!


Op de pricelist op advanziakonto staat dat die 1% tot eind juni geldt.

De vraag rijst wat correct is. Of ook welke rechten ik kan ontlenen aan de e-mail van Advanzia.


Omhoog
 Profiel  
 
BerichtGeplaatst: wo 31 mei 2017 11:09 pm 
Kwartje
Avatar gebruiker

Geregistreerd: zo 12 okt 2008 9:53 am
Berichten: 293
Het wordt er allemaal niet duidelijker op. Dit is wat ik kreeg.
De rekening heb ik pas geleden geopend, dus voor mij gold die speciale rentevergoeding van 1% al.

Citaat:
Geachte klant,

als aanhang bij deze e-mail zenden wij u uw rekeningoverzicht van uw Advanzia spaarrekening voor de maand mei 2017.

Goed nieuws! De speciale rentevergoeding van 1,00% op uw Advanzia Spaarrekening wordt verlengd tot en met 31 December 2017!

Voor vragen kunt u onze klantenservice contacteren. Wij zijn telefonisch bereikbaar van maandag tot en met vrijdag van 09.00 tot 17.00 uur via telefoonnummer +352 26 38 75 675.

Wij wijzen u erop dat wij op 05 juni 2017, Pinksteren, niet geopend zijn.

Met vriendelijke groet,

Advanzia Bank


Omhoog
 Profiel  
 
BerichtGeplaatst: do 01 jun 2017 12:05 pm 
Knaak
Avatar gebruiker

Geregistreerd: wo 10 dec 2008 12:05 pm
Berichten: 2502
Dit is een tweede aanwijzing dat de actie tot eind ´17 wordt aangehouden. Op de openbare site wordt dit niet vermeldt, het wordt kennelijk alleen direct aan klanten gecommuniceerd. Vermoed een strategie om te voorkomen dat er plots (tien-) duizenden klanten bij gaan komen.

1,00% !!!


Omhoog
 Profiel  
 
BerichtGeplaatst: do 01 jun 2017 7:45 pm 
Gulden

Geregistreerd: do 03 maart 2011 9:42 pm
Berichten: 1204
Nou ik heb mijn rekening bij de Advanzia Bank vorig jaar geopend bij de laatste actie van 1,2 % .

Begin van het jaar aangegeven graag mee te doen met de nieuwe actie, dat ging dus helaas niet door, gevolg geld retour geboekt richting Nederland.

Blijkbaar zijn ze daar gevoelig voor en hebben ze me alsnog deze email met de actie 1 % gegund ( ik had gezegd een significant bedrag te storten, geen 5000 euro wat het minimum is, maar het 10voudige of meer.

Het volgende bedrag gaat volgende week richting Luxemburg, ik blijf wel onder de 100.000 euro garantie van het Luxemburgs garantie stelsel, adios grootbanken in Nederland inclusief dochterondernemingen.


Laatst bijgewerkt door Martijn op do 01 jun 2017 8:12 pm, in totaal 1 keer bewerkt.

Omhoog
 Profiel  
 
BerichtGeplaatst: do 01 jun 2017 7:49 pm 
Vijfje
Avatar gebruiker

Geregistreerd: di 01 jul 2008 5:43 pm
Berichten: 6728
Nog steeds geen antwoord van ze ontvangen.. wil ook graag volgende week overstorten.. maar wil toch echt enige mail bevestiging

_________________
Vertrouwen is goed, controle nog beter...


Omhoog
 Profiel  
 
BerichtGeplaatst: zo 04 jun 2017 12:06 pm 
3 Kwartjes

Geregistreerd: vr 30 sep 2011 8:26 am
Berichten: 814
die verlenging van 28/06 naar heel 2017... ben benieuwd of die dan ook voor nieuwe klanten geldt, of alleen voor klanten die al eerder een afschrift hebben gehad... we zullen zien :shock:


Omhoog
 Profiel  
 
BerichtGeplaatst: zo 04 jun 2017 12:32 pm 
Vijfje
Avatar gebruiker

Geregistreerd: di 01 jul 2008 5:43 pm
Berichten: 6728
Geen reactie meer ontvangen van Advanzia...
ik ga wel een deel zetten op Advanzia, zou raar zijn dat ik dit tarief niet zou krijgen (zoals iedereen zegt)

Hoop niet dat mijn saldo van '0' roet in het eten gegooid heeft.

Spuit 11, aub geen bijdehante opmerkingen graag... :!:

_________________
Vertrouwen is goed, controle nog beter...


Omhoog
 Profiel  
 
BerichtGeplaatst: zo 04 jun 2017 12:58 pm 
Knaak
Avatar gebruiker

Geregistreerd: za 28 maart 2009 1:29 am
Berichten: 3717
juanj schreef:
Geen reactie meer ontvangen van Advanzia...


Waarom bel je niet even? Heb je meteen reactie.

_________________
Je moet niet voor je geld gaan werken, het geld moet voor jou gaan werken!


Omhoog
 Profiel  
 
BerichtGeplaatst: zo 04 jun 2017 1:14 pm 
Vijfje
Avatar gebruiker

Geregistreerd: di 01 jul 2008 5:43 pm
Berichten: 6728
Er is door "Martijn" al gebeld, en andere hebben mail bevestigingen.

Ik heb vaker gezien dat Advanzia tot 1 week doet voor ze mail beantwoorden.

Ik durf de gok wel te nemen.
Ik zal denk dinsdag of woensdag wel antwoord krijgen.

_________________
Vertrouwen is goed, controle nog beter...


Omhoog
 Profiel  
 
Geef de vorige berichten weer:  Sorteer op  
Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 513 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1 ... 9, 10, 11, 12, 13, 14, 15 ... 35  Volgende

Advertenties

Sponsors

Alle tijden zijn GMT + 1 uur [ Zomertijd ]


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 3 gasten


Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen
Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum
Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen
Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen

Zoek naar:
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
phpBB.nl Vertaling
phpBB SEO