Spaarinformatie, de site voor informatie over sparen


Het is nu do 28 maart 2024 5:46 pm

Alle tijden zijn GMT + 1 uur [ Zomertijd ]





Advertenties

Sponsors
Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 121 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1 ... 4, 5, 6, 7, 8, 9  Volgende
Auteur Bericht
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: do 18 sep 2008 4:59 pm 
Kwartje
Avatar gebruiker

Geregistreerd: di 10 jun 2008 11:09 am
Berichten: 255
barbaraf schreef:
Maar als je gaat tellen en ook nog 1jr's deposito's mee neemt komt je toch aan 15 banken die meer dan 4,75% bieden.


15 verschillende banken zonder voorwaarde ? Daar kom ik volgens mij toch niet aan.. om volledig als éénling nog te vallen onder de garantieregeling kan je niet 20k op een deposito hebben en 20k op een rekening en telt he totaal. Dus mocht je dan 300k te verdelen hebben is de 4.75% toch niet slecht ;)


Omhoog
 Profiel  
 
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: do 18 sep 2008 7:01 pm 
Knaak
Avatar gebruiker

Geregistreerd: ma 18 aug 2008 11:38 am
Berichten: 4539
Strafford schreef:
Ben ik nu de enige die er niets van begrijpt dat iemand zijn geld wegzet tegen 4,75% als je er zonder moeite 5,25% voor kunt vangen?


Nee ik moet even 3 maanden geld parkeren bij een bank waarvan ik 100% zeker weet dat hij niet omvalt in deze roerige tijden. Aan een DGS heb ik (voor deze specifieke doelstelling) dus niets. Renteverlies neem ik dan maar op de koop toe. 4,75% bij een solide systeembank is derhalve het beste wat ik kan vinden...
(Heb het zelfs bij icesave weggehaald omdat ik in deze 3 maanden 0% risico kan en wil lopen)


Omhoog
 Profiel  
 
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: vr 19 sep 2008 12:43 pm 
Kwartje

Geregistreerd: di 07 aug 2007 1:09 pm
Berichten: 291
rhart schreef:
15 verschillende banken zonder voorwaarde ? Daar kom ik volgens mij toch niet aan.. om volledig als éénling nog te vallen onder de garantieregeling kan je niet 20k op een deposito hebben en 20k op een rekening en telt he totaal.

Er stond en ook nog 1jr's deposito's mee neemt

rekening zonder voorwaaren:
NIBC
IceSave
Credit Europe
ATBank
Akbank

rekening met voorwaaren:
Anadolu

1jrs deposito's
Garanti
DHB
Yapi Kredi
DSB
Fortis
Frieslandbank
TEB
Postbank
ING
ABN
SNS
Reaal


Omhoog
 Profiel  
 
BerichtGeplaatst: ma 22 sep 2008 12:38 pm 
Knaak
Avatar gebruiker

Geregistreerd: ma 18 aug 2008 11:38 am
Berichten: 4539
Ter informatie:
Donderdag aangevraagd en geld op Giro gezet.
Maandag daarop (2 werkdagen, 4 kalenderdagen later dus) werd de toprekening geopend en het geld opgepikt van de giro.


Omhoog
 Profiel  
 
BerichtGeplaatst: ma 22 sep 2008 1:07 pm 
Daalder
Avatar gebruiker

Geregistreerd: do 17 apr 2008 6:16 pm
Berichten: 1539
Woonplaats: Veluwe
BillGates schreef:
(2 werkdagen, 4 kalenderdagen later dus)


Ik praat liever over rente dagen.


Omhoog
 Profiel  
 
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: di 30 sep 2008 8:22 pm 
Dubbeltje
Avatar gebruiker

Geregistreerd: za 05 jul 2008 9:52 pm
Berichten: 134
Franky schreef:
Ik heb een aantal keren mijn TOP rekening opgeheven. Zowel telefonisch als via Mijnpostbank.nl. Ik kreeg prompt mijn geld EN de rente uitbetaald.[/b]


Hoe doe je dat opheffen via mijnpostbank.nl?
Ik kan het niet vinden.

Ik heb net Toprekening geopend, maar zie het nog niet in beeld verschijnen. Hoe lang duurt dat?
Toen ik Internetrekening opende was dat (meen ik) direct.


Omhoog
 Profiel  
 
 Berichttitel: 2 werkdagen
BerichtGeplaatst: di 30 sep 2008 11:35 pm 
Knaak
Avatar gebruiker

Geregistreerd: ma 18 aug 2008 11:38 am
Berichten: 4539
bbqonfire schreef:
Ik heb net Toprekening geopend, maar zie het nog niet in beeld verschijnen. Hoe lang duurt dat?
Toen ik Internetrekening opende was dat (meen ik) direct.


Zie mijn antwoord enkele items eerder: Donderdag aangevraagd, Maandag opgepikt en geopend. Dus 2 werkdagen. In jouw geval zou ik dus donderdag of vrijdag eens naar je girorekening kijken.


Omhoog
 Profiel  
 
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: wo 01 okt 2008 12:21 am 
Stuiver

Geregistreerd: di 03 jun 2008 11:24 pm
Berichten: 74
bbqonfire schreef:
Hoe doe je dat opheffen via mijnpostbank.nl?
Ik kan het niet vinden.


http://www.postbank.nl/ing/pp/page/faq/detail/0,2813,1859_398234_762216222,00.html

Citaat:
Hoe kan ik mijn spaarrekening opheffen?
U kunt uw spaarrekening opheffen in Mijn Postbank.nl. Links van het scherm, bij het blauwe blokje “Sparen” ziet u de link “Inleggen / opnemen”. Als u hierop klikt, komt u op een nieuwe pagina. Hier ziet u rechts het linkje “Spaarrekening opheffen”. Als u daarop klikt, wordt uitgelegd hoe u online uw spaarrekening kunt opheffen.


Omhoog
 Profiel  
 
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: wo 01 okt 2008 11:53 am 
Stuiver
Avatar gebruiker

Geregistreerd: do 03 jul 2008 11:02 pm
Berichten: 70
Ook maar een toprekenning geopend.
Gisteren loyaalrekening opgeheven ( :lol: en dat noemen ze loyaal met dat rentepercentage). Kreeg het advies vanochend gelijk om 8 uur te bellen om TOP te openen dan kon meteen het saldo + rente worden doorgeboekt. Zo gezegd, zo gedaan, zojuist gekeken op mijn postbank.nl en alles was al geregeld.

Wel typisch dat tijdens beide telefoontjes niets werd gezegd over de rentepunten en de "gratis" mobiele telefoon.


Omhoog
 Profiel  
 
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: wo 01 okt 2008 12:11 pm 
Dubbeltje
Avatar gebruiker

Geregistreerd: za 05 jul 2008 9:52 pm
Berichten: 134
Verzamelaar schreef:
bbqonfire schreef:
Hoe doe je dat opheffen via mijnpostbank.nl?
Ik kan het niet vinden.


http://www.postbank.nl/ing/pp/page/faq/detail/0,2813,1859_398234_762216222,00.html

Citaat:
Hoe kan ik mijn spaarrekening opheffen?
U kunt uw spaarrekening opheffen in Mijn Postbank.nl. Links van het scherm, bij het blauwe blokje “Sparen” ziet u de link “Inleggen / opnemen”. Als u hierop klikt, komt u op een nieuwe pagina. Hier ziet u rechts het linkje “Spaarrekening opheffen”. Als u daarop klikt, wordt uitgelegd hoe u online uw spaarrekening kunt opheffen.


thanx, maar.... het werkt niet voor de loyaalrekening :roll:


Omhoog
 Profiel  
 
 Berichttitel: Hema bon of handy
BerichtGeplaatst: wo 01 okt 2008 1:26 pm 
Knaak
Avatar gebruiker

Geregistreerd: ma 18 aug 2008 11:38 am
Berichten: 4539
www.postbank.nl/ing/pp/page/promotion/d ... 45,00.html

Het was even zoeken maar je krijgt de Samsung Phone of de Hema bon ook als je 500 euri bijstort op de toprekening. Dus niet alleen bij openen van de rekening.


Omhoog
 Profiel  
 
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: wo 01 okt 2008 3:17 pm 
3 Kwartjes
Avatar gebruiker

Geregistreerd: zo 06 apr 2008 11:11 am
Berichten: 918
Spaar nú en ontvang gratis een Samsung C450 met camera

Niet voor mij dus, ben alweer gediscrimineerd door de P.stbank

Girorekeningen met een buitenlands woonadres zijn uitgesloten van deelname, ook als deze een Nederlands postadres hebben.


Omhoog
 Profiel  
 
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: wo 01 okt 2008 8:36 pm 
Stuiver
Avatar gebruiker

Geregistreerd: do 03 jul 2008 11:02 pm
Berichten: 70
Citaat:
je krijgt de Samsung Phone of de Hema bon ook als je 500 euri bijstort op de toprekening.


heb vanmiddag nog even op de site het formulier ingevuld voor de Hema-bon. Je moest invullen op welke spaarrekening je gestort had maar de top-rekening stond er niet bij! Heb nu maar gewoon "internet sparen" aangevinkt.

Ben benieuwd of ik de bon binnenkort op de deurmat vind.

Die samsung phone was trouwens ook wel leuk maar die krijg je pas als je voor 25 euro beltegoed van telfort koopt via de postbank, de schurken... (op alle vlakken)


Omhoog
 Profiel  
 
 Berichttitel: Speciaal formulier
BerichtGeplaatst: wo 01 okt 2008 8:52 pm 
Knaak
Avatar gebruiker

Geregistreerd: ma 18 aug 2008 11:38 am
Berichten: 4539
Mrs Moneypenny schreef:
maar de top-rekening stond er niet bij! Heb nu maar gewoon "internet sparen" aangevinkt.


Ja dat weet ik. Daarom heb ik ook even moeten zoeken. Maar als je de link in mijn vorige bericht aanklikt kom je op een pagina speciaal voor de Toprekening terecht. Daar kun je wel legaal een Hema bon aanvragen.

(Ik had "toprekening 500" ingevuld bij de "stel een vraag" optie vd postbank. Dan kom je op een aantal relevante onderwerpen terecht:
Hoe kan ik meedoen aan de spaaractie om een mobiele telefoon of Hema-cadeaukaart te ontvangen als ik een Toprekening heb?)


Omhoog
 Profiel  
 
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: wo 01 okt 2008 9:38 pm 
Stuiver
Avatar gebruiker

Geregistreerd: do 03 jul 2008 11:02 pm
Berichten: 70
heb je link gevolgd Bill en dus ook nog even "legaal" een cadeaubon aangevraagd. Misschien krijg ik er nu wel 2 :wink:


Omhoog
 Profiel  
 
Geef de vorige berichten weer:  Sorteer op  
Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 121 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1 ... 4, 5, 6, 7, 8, 9  Volgende

Advertenties

Sponsors

Alle tijden zijn GMT + 1 uur [ Zomertijd ]


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 1 gast


Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen
Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum
Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen
Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen

Zoek naar:
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
phpBB.nl Vertaling
phpBB SEO