Spaarinformatie, de site voor informatie over sparen


Het is nu do 28 maart 2024 2:19 pm

Alle tijden zijn GMT + 1 uur [ Zomertijd ]





Advertenties

Sponsors
Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 5 berichten ] 
Auteur Bericht
 Berichttitel: Vara Kassa zaterdag j.l.
BerichtGeplaatst: zo 24 feb 2008 7:26 am 
Stuiver

Geregistreerd: do 14 feb 2008 6:54 am
Berichten: 73
Iemand het laatste onderdeel van Kassa gezien?
Het ging over de girotel-abonnementen van de Postbank. Ik kon mijn ogen en oren niet geloven, en vond het bijna komisch. Voor wie het niet gezien heeft, ga even naar "uitzending gemist". Zal nà maandag of dinsdag (na de herhaling op TV) wel beschikbaar zijn.


Omhoog
 Profiel  
 
BerichtGeplaatst: ma 25 feb 2008 3:26 pm 
Kwartje

Geregistreerd: di 07 aug 2007 1:09 pm
Berichten: 291
Procent schreef:
Iemand het laatste onderdeel van Kassa gezien?
Het ging over de girotel-abonnementen van de Postbank. Ik kon mijn ogen en oren niet geloven, en vond het bijna komisch. Voor wie het niet gezien heeft, ga even naar "uitzending gemist". Zal nà maandag of dinsdag (na de herhaling op TV) wel beschikbaar zijn.

Een kleine vermelding van de clou zou geen kwaad kunnen.


Omhoog
 Profiel  
 
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: ma 25 feb 2008 5:40 pm 
Stuiver
Avatar gebruiker

Geregistreerd: ma 17 dec 2007 10:21 pm
Berichten: 97
ik vind dit topic behoorlijk flauw.
klanten met girotel zijn destijds bij herhaling in kennis gesteld door de postbank.
ikzelf gebruik sindsdien ook mijn postbank.nl. en probleemloos eigenlijk.


Omhoog
 Profiel  
 
BerichtGeplaatst: ma 25 feb 2008 7:12 pm 
Stuiver

Geregistreerd: do 14 feb 2008 6:54 am
Berichten: 73
barbaraf schreef:
Procent schreef:
Iemand het laatste onderdeel van Kassa gezien?
Het ging over de girotel-abonnementen van de Postbank. Ik kon mijn ogen en oren niet geloven, en vond het bijna komisch. Voor wie het niet gezien heeft, ga even naar "uitzending gemist". Zal nà maandag of dinsdag (na de herhaling op TV) wel beschikbaar zijn.

Een kleine vermelding van de clou zou geen kwaad kunnen.


Met excuses. Ik dacht nu juist dat het beter was om de clou NIET te geven, omdat ik het dan allemaal in mijn eigen woorden moet weergeven. Een oordeel is beter te vormen bij het zien van het origineel, dan n.a.v. mijn weergave. Bovendien ging ik ervan uit dat bijna iedereen heel snel op "uitzending gemist" kon komen, en het betrof ook maar een kort item.

Het ging erom dat veel mensen nog een girotel abonnement hebben, en daar jaarlijks voor betalen. Vigilante stelt, dat klanten destijds bij herhaling erop zijn gewezen dat dat abonnement opgezegd diende te worden. Als dat zo is, dan klopt het Vara item niet helemaal.
Blijft wel, dat als iemand met "mijn postbank" aan de gang gaat, het automatisch zo is, dat er van girotel geen gebruik meer wordt gemaakt. Het is m.i. dan helemaal niet nodig dat de klant zelf opzegt, en de postbank kan dan gewoon zelf stoppen met het incasseren van abonnementsgeld.

Uit het item blijkt dat de postbank niet wil reageren, niet wil zeggen over hoeveel geld het gaat, en niet in de studio wil verschijnen. Mij lijkt dat een grote bank, of een groot bedrijf, altijd in de studio dient te verschijnen (bij een consumentenprogramma met zulke hoge kijkcijfers)als er iets aan de hand is. Ook als achteraf blijkt dat er niets aan de hand is. Maar dat is mijn persoonlijke mening.


Omhoog
 Profiel  
 
BerichtGeplaatst: di 26 feb 2008 9:56 am 
Kwartje

Geregistreerd: di 07 aug 2007 1:09 pm
Berichten: 291
Procent schreef:
Met excuses. Ik dacht nu juist dat het beter was om de clou NIET te geven, omdat ik het dan allemaal in mijn eigen woorden moet weergeven.


Excuses uiteraard aanvaardt. Maar waar het mij om ging is dat je via het internet overladen kunt worden door informatie en ik daarom dus selectief lees. En om nou door een uitzending van Kassa te moeten "rennen" om er achter te komen of het interessant is vind ik wat onhandig. Maar dat is wellicht meer eigen werk wijze en geldt niet voor iedereen.
In ieder geval bedankt alsnog voor de uitleg.


Omhoog
 Profiel  
 
Geef de vorige berichten weer:  Sorteer op  
Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 5 berichten ] 

Advertenties

Sponsors

Alle tijden zijn GMT + 1 uur [ Zomertijd ]


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 2 gasten


Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen
Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum
Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen
Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen

Zoek naar:
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
phpBB.nl Vertaling
phpBB SEO