Spaarinformatie, de site voor informatie over sparen


Het is nu vr 29 maart 2024 12:56 am

Alle tijden zijn GMT + 1 uur [ Zomertijd ]





Advertenties

Sponsors
Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 13 berichten ] 
Auteur Bericht
BerichtGeplaatst: do 13 okt 2011 10:55 am 
Avatar gebruiker

Geregistreerd: wo 01 okt 2008 4:44 pm
Berichten: 11
Link: groepsveiling.nl
13 oktober, 15.00uur: het beste spaarrente-aanbod !

Samen regelen we de betere voorwaarden. Als groep krijgen we de beste deals. Dat regelen we ook voor de spaarrente. Een hoger rendement!

Als u ingeschreven staat als deelnemer, dan sturen wij u in de middag van 15 oktober een e-mail. Die ontvangt u, zodra het beste spaarrente-aanbod beschikbaar is.
Tot de ontvangst van deze e-mail hoeft u dus zelf niets te doen!

Na ontvangst van onze e-mail kunt u naar de uitslagpagina gaan. Daar logt u in met uw postcode en e-mailadres. We tonen u dan het beste aanbod.

We tonen u het beste rendement, dat u kunt behalen op uw in te leggen spaargeld.

Rendement is altijd gebaseerd op het bedrag aan spaargeld, dat u zelf invult.
Als u dat wenst, kunt u uw eigen mogelijke inleg gewoon aanpassen. Hierdoor zal dan het rendement dus ook veranderen.

Bent u tevreden met het rendement, dat de winnende bank u biedt, dan kunt u direct ingaan op dat aanbod. Via 'open spaarrekening'.

De beste biedingen zijn alleen via onze site beschikbaar. Gedurende een periode van ruim 1 week. Niet langer. Wacht dus niet te lang met het realiseren van een hoger rendement.

Groepsveiling.nl toont alleen het rendement van banken, die aangesloten zijn bij een garantiestelsel. Uw spaargeld moet gegarandeerd zijn (tot een bedrag van omgerekend ca. € 100.000,-), dat is het uitgangspunt.


Omhoog
 Profiel  
 
BerichtGeplaatst: do 13 okt 2011 11:00 am 
Vijfje
Avatar gebruiker

Geregistreerd: vr 07 dec 2007 12:34 am
Berichten: 5821
Woonplaats: Obliville
Ik denk dat dit voor ons, doorgewinterde spaarders :wink: , geen verrassingen gaat opleveren.............

_________________
Pecunia non olet!


Omhoog
 Profiel  
 
BerichtGeplaatst: do 13 okt 2011 11:09 am 
2 Kwartjes

Geregistreerd: za 17 jan 2009 6:30 pm
Berichten: 531
De rente schijnt gelijk te zijn als welke je krijgt bij een 5 jaars deposito van een grootbank. Da's dus maar weinig hoger dan wat je nu kunt krijgen bij LPB/CB en zeker niet hoger dan de rente op de 1 jaars deposito van LPB. En het schijnt een engelse bank te zijn (BOS?), dus engelse garantiestelsel en niet het nederlandse.


Omhoog
 Profiel  
 
BerichtGeplaatst: do 13 okt 2011 11:21 am 
Knaak
Avatar gebruiker

Geregistreerd: zo 09 dec 2007 8:20 pm
Berichten: 3708
Goh, waar doet me dat aan denken, iets met bieden van je spaargeld op een eerdere site waarvan ik de naam vergeten ben. Prijsvechters zullen niet nog hoger gaan zitten, dus alleen banken die nog ruimte hebben zullen daar dan misschien bij in de buurt komen. Als iets te mooi klinkt om waar te zijn...

_________________
<als het glas half leeg is, past er meer bij in dan wanneer het half vol is>


Omhoog
 Profiel  
 
BerichtGeplaatst: do 13 okt 2011 5:11 pm 
Daalder
Avatar gebruiker

Geregistreerd: do 06 sep 2007 10:02 pm
Berichten: 2220
Het aanbod is de BOS internetspaarrekening met 2,85% rente maar nu met een welkombonus van € 35 vanaf een inleg van € 3000 en € 40 vanaf een inleg van € 10000.

_________________
Luister naar dj doboy


Omhoog
 Profiel  
 
BerichtGeplaatst: do 13 okt 2011 6:41 pm 
Vijfje
Avatar gebruiker

Geregistreerd: di 01 jul 2008 5:43 pm
Berichten: 6725
Ook ingeschreven... ben benieuwd..

_________________
Vertrouwen is goed, controle nog beter...


Omhoog
 Profiel  
 
BerichtGeplaatst: vr 14 okt 2011 7:29 am 
2 Kwartjes

Geregistreerd: za 17 jan 2009 6:30 pm
Berichten: 531
Doboy schreef:
Het aanbod is de BOS internetspaarrekening met 2,85% rente maar nu met een welkombonus van € 35 vanaf een inleg van € 3000 en € 40 vanaf een inleg van € 10000.


En hoe lang moet die 10k er blijven staan? En ben je die 40 euro al niet kwijt aan overboekings-renteverlies als je die bij LPB/CB weghaalt? Even snel schatten... 10k levert 290 eypo per jaar rente op bij CB/LPB, dus drie eurokwartjes per dag. Heen en weer boeken kost je 6 dagen (ruim genomen), dus kost je nog geen 5 euro. Het kan in elk geval wel uit, ook als je een maand of drie 0,05% minder rente krijgt (is 2,50).

Maar ja, blijft een buitenlandse bank...


Omhoog
 Profiel  
 
BerichtGeplaatst: za 15 okt 2011 5:52 pm 
Vijfje
Avatar gebruiker

Geregistreerd: di 01 jul 2008 5:43 pm
Berichten: 6725
Iemand al een email ontvangen?

Het lijkt er ook op, dat alleen BoS meedoet...

_________________
Vertrouwen is goed, controle nog beter...


Omhoog
 Profiel  
 
BerichtGeplaatst: za 15 okt 2011 9:30 pm 
Stuiver

Geregistreerd: zo 12 okt 2008 10:49 am
Berichten: 88
ik ontving onderstaand bericht:
Beste deelnemer,

Goed dat u zich heeft ingeschreven!

Het beste spaarrente aanbod kunt u beoordelen op onze uitslagpagina.

U kunt op de site uw gewenste spaarbedrag invoeren. We tonen u dan het rendement, dat u heeft over een periode van 12 maanden. Terwijl u het geld wel gewoon op zou kunnen nemen.

U heeft nog tot en met 24 oktober om het aanbod te accepteren en een spaarrekening te openen. Dat is erg eenvoudig. U clickt bij ons op de uitslagpagina op ‘open spaarrekening’ en vult uw gegevens in op de beveiligde site van de bank. Binnen 10 minuten kunt u dan spaargeld storten.

Als ik op de link klijkt, blijkt het inderdaad de spaarrekening van BoS te zijn. Laat ik daar nou net geen zin in hebben...


Omhoog
 Profiel  
 
BerichtGeplaatst: zo 16 okt 2011 5:31 pm 
Dubbeltje

Geregistreerd: zo 18 maart 2007 5:34 pm
Berichten: 232
- Welke banken doen mee?
- waaraan moet een bank / aanbieding voldoen?
- En is het echt aantrekkelijk? (de "veilingmeester" moet er ook nog wat aan over houden)

In elk geval is het leuk om te zien dat dankzij dit soort veilingen weer meer mensen via een intermediair (uni-impuls BV) gaan sparen. Zelf doe ik niet mee, omdat ik denk dat het banken vooral geld kost (en mij als consument uiteindelijk dus ook) als ik via via zaken doe met een bank.

Ze gaan ook niet geheel uit van eigen kracht en geven een steek onder water aan vergelijkingssites, zoals Spaarinformatie:
Citaat:
Via een vergelijkingssite op internet. Veel sites, onoverzichtelijk, lastig! Wat vergelijk ik nu eigenlijk en welke voorwaarden horen daar bij. Is de site wel onafhankelijk?


Voor mij als tevreden gebruiker van vergelijkingssites een extra reden om niet mee te doen.

_________________
"Een haas is snel. Een haas is daarom een absolute winnaar. Er is slechts één haas die nooit zal winnen: de angsthaas."


Omhoog
 Profiel  
 
BerichtGeplaatst: wo 19 okt 2011 11:54 am 
Gulden

Geregistreerd: ma 19 jan 2009 3:36 am
Berichten: 1446
Ik zal er ook niet aan meedoen.
Het beste bod geldt voor dat specifieke moment.
Wat het over 1 maand of 4 maanden, enz., zal zijn, is moeilijk te bepalen.
Een site als SI biedt m.i. meer dan voldoende en juiste informatie wat betreft de actuele rente vergoedingen voor spaarproducten. :)


Omhoog
 Profiel  
 
BerichtGeplaatst: wo 19 okt 2011 12:14 pm 
Kwartje
Avatar gebruiker

Geregistreerd: za 29 aug 2009 9:06 pm
Berichten: 314
Een veilingaanbod met een variabele rente ...... weinig zinvol dus.

Zoiets heeft toch alleen zin als ze iets vast garanderen, een deposito aanbod dus.


Omhoog
 Profiel  
 
BerichtGeplaatst: wo 19 okt 2011 12:59 pm 
Gulden

Geregistreerd: ma 19 jan 2009 3:36 am
Berichten: 1446
Nou ja, dat zou natuurlijk veel beter zijn.
Maar iedereen mag er natuurlijk wel aan meedoen, er is immers niemand die dat verbiedt.
Voor mijzelf geldt dat ik ervoor gekozen heb, dat ik er niet aan mee zal doen.


Omhoog
 Profiel  
 
Geef de vorige berichten weer:  Sorteer op  
Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 13 berichten ] 

Advertenties

Sponsors

Alle tijden zijn GMT + 1 uur [ Zomertijd ]


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 7 gasten


Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen
Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum
Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen
Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen

Zoek naar:
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
phpBB.nl Vertaling
phpBB SEO