Spaarinformatie, de site voor informatie over sparen


Het is nu do 28 maart 2024 5:15 pm

Alle tijden zijn GMT + 1 uur [ Zomertijd ]





Advertenties

Sponsors
Plaats een nieuw onderwerp Dit onderwerp is gesloten, je kunt geen berichten wijzigen of nieuwe antwoorden plaatsen  [ 39 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3
Auteur Bericht
BerichtGeplaatst: wo 30 nov 2011 11:54 pm 
2 Kwartjes

Geregistreerd: vr 30 mei 2008 7:31 pm
Berichten: 656
Dank OTTA 294. Het lijkt er dus op dat het nu alleen op het aantal geplaatste berichten gebaseerd is. Jammer.

@Spaarinformatie:
Zou het niet mogelijk (en beter) zijn om bij berichten een paar knopjes te hebben waarmee andere gebruikers kunnen aangeven of ze het bericht nuttig vonden, of juist storend? Dat soort stemmen zou je dan kunnen tellen om gebruikers te kwalificeren (aftrekpunten voor storende bijdragen). Ik heb ook wel eens iets dergelijks gezien op andere fora. Dat stimuleert mijns inziens bijdragen die gewaardeerd worden door anderen en ontmoedigt storende bijdragen.


Omhoog
 Profiel  
 
BerichtGeplaatst: do 01 dec 2011 3:42 am 
Gulden

Geregistreerd: ma 19 jan 2009 3:36 am
Berichten: 1446
Mijn berichten en reacties werken in een aantal gevallen ook storend of kwetsend (maar omgekeerd voel ik dat ook).
Maar het een lokt vaak het ander uit op een forum, waarvoor excuses van mijn kant.
Lees maar eens op andere fora of kijk maar eens naar de lezers reacties op diverse kranten sites.
Daar zie je heel vaak wel wat anders, dan hier.
Hier valt het meestal wel mee.
Ikzelf zal zo nu en dan blijven meelezen, maar ik zal nog maar zeer weinig reacties geven of berichten plaatsen.
Op een gegeven moment zijn bepaalde dingen en zaken die spelen of gespeeld worden , heel helder.
Zeker als verbanden kunnen worden gelegd naar iemand persoonlijk c.q. als dat zo overkomt (veel is suggestief).
Vandaar dus.
Met mijn dank aan velen.


Omhoog
 Profiel  
 
BerichtGeplaatst: do 01 dec 2011 10:26 am 
Daalder
Avatar gebruiker

Geregistreerd: di 28 dec 2010 12:18 am
Berichten: 2115
dubbeltje schreef:
Zou het niet mogelijk (en beter) zijn om bij berichten een paar knopjes te hebben waarmee andere gebruikers kunnen aangeven of ze het bericht nuttig vonden, of juist storend?

Een leugendetector inbouwen, misschien ook nog een optie?
Nog meer knopjes lijken mij weinig toe te voegen.
Inmiddels weten de regelmatige bezoekers van dit forum wel wie ze serieus kunnen nemen en wie niet.
Vaak is dat al af te lezen aan de vraagstelling, een antwoord of nieuws en wetenswaardigheid dat gebracht wordt.

_________________
Transfinancieel. Opgesloten in het lichaam van een miljonair, maar een banksaldo van een arme sloeber.


Omhoog
 Profiel  
 
BerichtGeplaatst: do 01 dec 2011 1:49 pm 
Gulden

Geregistreerd: vr 11 jul 2008 10:53 pm
Berichten: 1127
Het enige dat ik zou veranderen is voor degenen die DagobertDuck heten de muntstukindicator "geluksdubbeltje" invoeren. :wink:


Omhoog
 Profiel  
 
BerichtGeplaatst: do 01 dec 2011 4:33 pm 
Kwartje
Avatar gebruiker

Geregistreerd: wo 28 jan 2009 7:38 pm
Berichten: 467
Door dubbeltje lichtelijk off topic getrokken :mrgreen: :
1k zie geen enkel heil in andere knopjes dan het rode uitroepteken en de citeer-toets.


Omhoog
 Profiel  
 
BerichtGeplaatst: do 01 dec 2011 7:29 pm 
Vijfje
Avatar gebruiker

Geregistreerd: vr 07 dec 2007 12:34 am
Berichten: 5821
Woonplaats: Obliville
Er is ook nog de reeds bestaande mogelijkheid om medeleden op de 'vijandenlijst' te zetten. Dat klinkt heel naar, maar valt reuze mee.
Het scheelt je een boel bagger.

Leden die mij 'verdacht' vinden omdat ik 3K+ ben, zijn dan ook van mij en mijn postings verlost (tenzij iemand op mij gaat replyen natuurlijk) :mrgreen:

_________________
Pecunia non olet!


Omhoog
 Profiel  
 
BerichtGeplaatst: do 01 dec 2011 10:59 pm 
2 Kwartjes

Geregistreerd: vr 30 mei 2008 7:31 pm
Berichten: 656
Toch maar weer off topic dan ...
Misschien moet ik de titel van dit topic gewoon nogmaals aanpassen om dat probleem op te lossen ;-)

Respect blijft mijns inziens een erg belangrijke factor die helaas op veel andere fora ver te zoeken is. Zelfs als anderen zich daar niet aan houden, is de enige remedie daartegen om zelf wel redelijk te blijven, hoe moeilijk dat soms ook is. Dan houd je de eer aan jezelf. Voor de 'omstanders' is het vaak toch al duidelijk. Als ik soms (terloops onder een nieuwsbericht bijvoorbeeld) de discussies op andere fora lees dan heb ik daar ook helemaal niks meer te zoeken.

Alleen een berichten teller boven de 1000 maakt iemand niet verdacht (maar ook niet per definitie gewaardeerd). Maar een hoog gemiddeld aantal geplaatste berichten per dag is misschien wel een risico-indicator ;-)

Inmiddels weet ik inderdaad vrij aardig welke gebruikers de voor mij meest interessante berichten en/of reakties plaatsen. Als het aantal reakties met weinig toegevoegde waarde bij een topic groeit dan vind ik het minder aantrekkelijk om topics door te lezen. En als het echt ontspoort dan verliest een topic (of heel forum) zijn doel.


Omhoog
 Profiel  
 
BerichtGeplaatst: vr 02 dec 2011 4:01 pm 
Daalder
Avatar gebruiker

Geregistreerd: za 31 mei 2008 10:13 pm
Berichten: 1699
dubbeltje schreef:
Respect blijft mijns inziens een erg belangrijke factor die helaas op veel andere fora ver te zoeken is. Zelfs als anderen zich daar niet aan houden, is de enige remedie daartegen om zelf wel redelijk te blijven, hoe moeilijk dat soms ook is. Dan houd je de eer aan jezelf.

Mooi gesproken.


Omhoog
 Profiel  
 
BerichtGeplaatst: vr 02 dec 2011 7:46 pm 
Moderator
Avatar gebruiker

Geregistreerd: za 18 dec 2010 8:59 am
Berichten: 291
Mooi off-topic gesproken.
Ik neem aan dat we klaar zijn met dit topic en is daarom gesloten.

@Juanj
M.b.t. je aanmerking over een "verdwenen" inzending.
Als 2 leden (waar Juanj er 1 van was) een topic starten over hetzelfde onderwerp, wordt er 1 gesloten en verwijderd.
De winnaar is in het algemeen de eerste die het dubbele topic gestart heeft.
Soms is het degene met de best informatieve tekst.
Eventuele reacties onder de verliezende inzending worden zoveel mogelijk samengevoegd met de winnende.
juanj schreef:
Wel gebeuren er vreemde dingen, gebruik eens de optie "toon je eigen berichten" ik krijg ze echt niet alle 1304 te zien.

Kan kloppen.
Na het tijdelijk uit de lucht te zijn geweest van het forum, zijn er een paar rubrieken met een schone lei gestart, de rest is geschoond online gekomen.
De inzendingen gedaan in de niet-geschoonde rubrieken bestaan nog wel, ze zijn alleen niet zichtbaar voor de bezoekers en tellen nog wel mee.
Het was voor de herstart van het forum teveel werk een paar rubrieken te screenen, waaronder bijv. "op de bank".
En "het laatste nieuws ...." was inmiddels al oud nieuws.
Prioriteit lag bij een heropening van het forum en niet bij tellers en titels van de deelnemers.

Kortom, geen "vreemde dingen" of geheimzinnigs aan de hand.


Omhoog
 Profiel  
 
Geef de vorige berichten weer:  Sorteer op  
Plaats een nieuw onderwerp Dit onderwerp is gesloten, je kunt geen berichten wijzigen of nieuwe antwoorden plaatsen  [ 39 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3

Advertenties

Sponsors

Alle tijden zijn GMT + 1 uur [ Zomertijd ]


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 2 gasten


Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen
Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum
Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen
Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen

Zoek naar:
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
phpBB.nl Vertaling
phpBB SEO