Hadjememaar schreef:
Tegen een rechtszaak ben ik nog niet aangelopen, maar ook dat heeft men hier blijkbaar al aan de hand gehad.
Even voor de volledigheid: gelukkig is het nooit tot een rechtszaak gekomen. Het is wel zo dat het ons veel geld heeft gekost om onze advocaat in te huren.
Hadjememaar schreef:
Ter verduidelijking: De website bestaat niet uit het forum alleen, alle andere informatie moet ook up-to-date gehouden worden. Ook al is dat grotendeels geautomatiseerd, dan is dat nog de verdienste van de initiatiefnemers.
Het klopt dat een deel geautomatiseerd is. Maar omdat banken hun websites regelmatig veranderen, controleren we alle renteaanpassingen ook nog twee maal per dag handmatig om te voorkomen dat er foute informatie op de site komt. Daarom wordt een nieuwe rente soms pas op het einde van de dag op de site gezet. De bank heeft dan pas in de loop van de ochtend (na onze eerste handmatige check) de rente op haar site aangepast.
Hadjememaar schreef:
Eén kleinigheid, als purist.
De tekst luidt nu:
Top 3 Sparen - Direct aan te vragen spaarrekeningen zonder voorwaarden
Het woordje "Sparen" ertussen. daar heb ik een bedenking. Ik zou het gewoon weglaten.
Het woordje "Sparen" hebben we puur uit praktische overwegingen toegevoegd. Voorheen stond er een stuk tekst (die nu onderaan de pagina staat) wat SpaarInformatie is en dat de site over sparen gaat. Die tekst stond er o.a. om aan Google duidelijk te maken dat SI een spaarsite is. Sparen is voor ons een belangrijk trefwoord op Google en Google verwacht de trefwoorden bovenaan de pagina aan te treffen. Vandaar dat we het woord sparen toe hebben gevoegd.