Spaarinformatie, de site voor informatie over sparen


Het is nu vr 19 apr 2024 7:22 pm

Alle tijden zijn GMT + 1 uur [ Zomertijd ]





Advertenties

Sponsors
Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 87 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6  Volgende
Auteur Bericht
BerichtGeplaatst: wo 26 feb 2014 4:21 pm 
Knaak
Avatar gebruiker

Geregistreerd: zo 09 dec 2007 8:20 pm
Berichten: 3710
Hetzelfde kun je zeggen over mensen die hun tegoed maar een paar dagen laten staan, met alleen het doel van een beloning. Dat boeit mij ook niet en ik gun het ons allemaal, want sparen is tegenwoordig overleven. Wie slaapt krijgt bijna niks meer en wie slim is kan nog een beetje rendement halen. Zo werkt het met alles.

_________________
<als het glas half leeg is, past er meer bij in dan wanneer het half vol is>


Omhoog
 Profiel  
 
BerichtGeplaatst: wo 26 feb 2014 7:05 pm 
Knaak

Geregistreerd: di 24 apr 2012 3:16 am
Berichten: 3934
Maar wel moord en brand schreeuwen als het bij ING even niet gaat zoals het zou moeten.
Trouwens, nog voordat er eigenlijk enig kwaad is geschied.

"Daar zijn we Nederlanders voor"!

_________________
D.V.


Omhoog
 Profiel  
 
BerichtGeplaatst: wo 26 feb 2014 8:56 pm 
Vijfje
Avatar gebruiker

Geregistreerd: vr 07 dec 2007 12:34 am
Berichten: 5823
Woonplaats: Obliville
henrid schreef:
Ik heb hem dubbel gekregen, door een foutje bij Zwitserleven. Maar ik laat m'n geld voorlopig staan, dus ik vind dat ik het verdiend heb :mrgreen:


Ik zou 'm gewoon terugsturen (via reply). Als ze niet reageren (en de code actief blijft) dan wilden ze hem vast niet terug :lol:

_________________
Pecunia non olet!


Omhoog
 Profiel  
 
BerichtGeplaatst: do 27 feb 2014 10:06 am 
Gulden
Avatar gebruiker

Geregistreerd: za 28 jul 2007 8:07 am
Berichten: 1061
Stuur 'm anders even naar mij, ik zal 's zien wat er is misgegaan...

_________________
A fool and his money soon go separate ways
- Jeff Lynne


Omhoog
 Profiel  
 
BerichtGeplaatst: do 08 mei 2014 8:29 pm 
Daalder
Avatar gebruiker

Geregistreerd: do 06 sep 2007 10:02 pm
Berichten: 2224
De actie wordt herhaald vanaf 12 mei: http://www.zwitserleven.nl/sparen/actie ... cadeaucard
Storting nu minimaal € 1500

_________________
Luister naar dj doboy


Omhoog
 Profiel  
 
BerichtGeplaatst: vr 09 mei 2014 6:57 am 
Gulden
Avatar gebruiker

Geregistreerd: za 28 jul 2007 8:07 am
Berichten: 1061
Dank voor de tip, misschien kan ik er nog eentje krijgen voor een familielid.

Tot mijn grote schik (schik, niet schrik) zag ik dat de 64gb versie van "mijn USB stick" bij de Bijenkorf nu voor 25,- te koop is. Ik zal dan zelf de verzendkosten moeten betalen, maar ik vond het toch grappig.

EDIT: ... had ik toch die 3,10 van mijn vorige bon moeten bewaren....

_________________
A fool and his money soon go separate ways
- Jeff Lynne


Omhoog
 Profiel  
 
BerichtGeplaatst: vr 09 mei 2014 10:11 am 
Knaak

Geregistreerd: di 24 apr 2012 3:16 am
Berichten: 3934
Een familielid kan een extra bon opleveren, maar je kunt ook gewoon zelf 1500 Euri bijstorten. (Mag zelfs op de MaandSpaarrekening)

_________________
D.V.


Omhoog
 Profiel  
 
BerichtGeplaatst: vr 09 mei 2014 11:07 am 
Knaak
Avatar gebruiker

Geregistreerd: zo 09 dec 2007 8:20 pm
Berichten: 3710
De actievoorwaarden geven geen duidelijkheid over bestaande klanten die eerder dit jaar al aan de soortgelijke actie hebben meegedaan, laat staan diegene die door een foutje van ZL zelfs al twee bonnen heeft verzilverd :wink:

_________________
<als het glas half leeg is, past er meer bij in dan wanneer het half vol is>


Omhoog
 Profiel  
 
BerichtGeplaatst: vr 09 mei 2014 11:58 am 
Gulden
Avatar gebruiker

Geregistreerd: za 28 jul 2007 8:07 am
Berichten: 1061
Hmm, daar had ik nog niet eens aan gedacht. Ik ga dus proberen twee bonnen te regelen...

_________________
A fool and his money soon go separate ways
- Jeff Lynne


Omhoog
 Profiel  
 
BerichtGeplaatst: vr 09 mei 2014 12:00 pm 
Gulden
Avatar gebruiker

Geregistreerd: za 28 jul 2007 8:07 am
Berichten: 1061
JandeV schreef:
Een familielid kan een extra bon opleveren, maar je kunt ook gewoon zelf 1500 Euri bijstorten. (Mag zelfs op de MaandSpaarrekening)

Volgens mij geldt het alleen voor nieuwe rekeningen:
"Actievoorwaarden
Als u uiterlijk 15 juni 2014 een Zwitserleven spaarrekening opent en binnen 4 weken minimaal € 1.500 stort"

_________________
A fool and his money soon go separate ways
- Jeff Lynne


Omhoog
 Profiel  
 
BerichtGeplaatst: vr 09 mei 2014 12:06 pm 
Knaak
Avatar gebruiker

Geregistreerd: zo 09 dec 2007 8:20 pm
Berichten: 3710
Actievoorwaarden €25 Cadeaucard te besteden bij de online webshop van de Bijenkorf
 De actie loopt van maandag 12 mei tot en met zondag 15 juni 2014.
 De actie houdt in dat nieuwe klanten die tijdens de actieperiode op http://www.zwitserleven.nl/sparen een
Zwitserleven spaarrekening aanvragen en daarop in één keer minimaal €1.500 storten, via e-mail één
Bijenkorf cadeaucard ontvangen ter waarde van €25 te besteden aan artikelen op de website van de
Bijenkorf (http://www.debijenkorf.nl).
 De actie houdt in dat bestaande klanten die op hun bestaande Zwitserleven spaarrekening (InternetSparen of
MaandSparen) tijdens de actieperiode in één keer minimaal €1.500 bijstorten, via e-mail één Bijenkorf
cadeaucard ontvangen ter waarde van €25 te besteden aan artikelen op de website van de Bijenkorf
(http://www.debijenkorf.nl).

 De Zwitserleven spaarrekeningen voor nieuwe klanten waar de actie voor geldt, zijn InternetSparen,
MaandSparen en DepositoSparen.
 De Zwitserleven spaarrekeningen voor bestaande klanten waar de actie voor geldt, zijn InternetSparen en
MaandSparen. Dus ook voor klanten met MaandSparen is het mogelijk om eenmalig minimaal €1.500 bij te
storten gedurende de actieperiode. Klanten met DepositoSparen kunnen niet tussentijds bijstorten.
 Nieuwe en bestaande klanten ontvangen maximaal één cadeaucard, ongeacht het aantal Zwitserleven
spaarproducten dat zij hebben aangevraagd en/of het aantal extra stortingen dat zij hebben verricht op
bestaande rekeningen.
 Nieuwe klanten en bestaande klanten kunnen slechts éénmaal deelnemen aan de actie. Indien de
spaarrekening meerdere rekeninghouders heeft, wordt slechts één keer een cadeaucard verstrekt.
 De spaarrekeninghouder ontvangt de Bijenkorf cadeaucard via e-mail nadat de inleg van minimaal
€1.500 op de spaarrekening staat. Voor nieuwe klanten dient deze inleg uiterlijk binnen 4 weken na aanvraag
van de rekening op de spaarrekening te staan. Voor bestaande klanten dient deze inleg uiterlijk 15 juni 2014
op de spaarrekening te staan.
 ZwitserlevenBank is niet aansprakelijk voor netwerk- en/of computerstoringen, waaronder storingen die
ervoor zorgen dat de vereiste stortingen van deelnemers niet tijdig binnen zijn of Zwitserleven Internet-,
Maand-, DepositoRekening niet tijdig geopend zijn.
 De waarde van de Bijenkorf cadeaucard kan niet in contanten worden uitgekeerd en kan uitsluitend via de
webshop van de Bijenkorf worden besteed.
 De waarde van de Bijenkorf cadeaucard kan niet in contanten worden uitgekeerd en kan uitsluitend via de
webshop van de Bijenkorf worden besteed. ZwitserlevenBank is niet aansprakelijk voor de bestelling en
verzending door deze webshop, en eventueel daaruit voortvloeiende schade.
 Door deelname aan deze actie aanvaardt men deze actievoorwaarden.
 ZwitserlevenBank behoudt zich het recht voor om deze actie en deze voorwaarden zonder opgaaf van reden
en zonder eerdere aankondiging vooraf of nadere kennisgeving achteraf te wijzigen en/of te beëindigen.
Klachten over deze actie kunnen ingediend worden bij ZwitserlevenBank. Hoe u dat doet leest u op onze
website.
 Aanbieder van deze actie is ZwitserlevenBank, handelsnaam van SNS Bank N.V., statutair gevestigd te
Utrecht aan de Croeselaan 1 (KvK: 16062338).
 ZwitserlevenBank kan persoonlijke informatie aan u vragen wanneer u een financieel product of een
financiële dienst aanvraagt of wijzigt. ZwitserlevenBank vraagt dan bijvoorbeeld om uw naam, adres en
woonplaats. Dit zijn persoonsgegevens. ZwitserlevenBank behoort tot de groep van bedrijven van SNS
REAAL N.V. ZwitserlevenBank heeft SNS REAAL aangesteld als verantwoordelijke voor het verwerken van
persoonsgegevens van haar klanten. Daarnaast is op dit gebruik de “Gedragscode Verwerking
Persoonsgegevens Financiële Instellingen” van toepassing. U kunt de Gedragscode lezen op: http://www.nvb.nl.
 Op deze actie is Nederlands recht van toepassing.

_________________
<als het glas half leeg is, past er meer bij in dan wanneer het half vol is>


Omhoog
 Profiel  
 
BerichtGeplaatst: vr 09 mei 2014 4:58 pm 
Knaak

Geregistreerd: di 24 apr 2012 3:16 am
Berichten: 3934
SNS Maandsparen verlaagt woensdag van 1,8% naar 1,75%. Op zich al handig dat je nu onbeperkt het geld kunt overzetten naar Zwitserleven Maand (ook 1,8%), maar echt lucratief zou dat waarschijnlijk niet zijn, SNS en Zwitserleven zijn immers "zusjes".
Maar dit verandert de zaak.
Ik heb niet zoveel vrij opneembaar en had het juist onderweg van SNS naar LeasePlan, deposito voor 1 jaar (verbetering van 0,4%). Dat maakt nu rechtsomkeert.
Dus bedankt, Doboy.

@SpaarXL
Jammer dat de actie pas maandag begint. Tot zondag verzendt de Bijenkorf gratis (bij "minimaal 2 bonnen").

_________________
D.V.


Omhoog
 Profiel  
 
BerichtGeplaatst: vr 09 mei 2014 5:58 pm 
Gulden
Avatar gebruiker

Geregistreerd: za 28 jul 2007 8:07 am
Berichten: 1061
henrid, bedankt dat je het even "bold" maakt, anders had ik het *nog* over het hoofd gezien...

Dus bestaande klanten kunnen *toch* nog een keer de bon krijgen, da's mooi! Dat stukje dat *ik* citeerde leek mij toch duidelijk te vermelden dat het alleen voor nieuwe klaten zou gelden.

Dus nogmaals dank aan ieder voor het onder de aandacht brengen van de actie!!

_________________
A fool and his money soon go separate ways
- Jeff Lynne


Omhoog
 Profiel  
 
BerichtGeplaatst: za 10 mei 2014 11:03 am 
Gulden
Avatar gebruiker

Geregistreerd: za 28 jul 2007 8:07 am
Berichten: 1061
Nou, nog maar 's gecheckt, ik vind het toch niet duidelijk. Als je al een kadobon hebt gehad (een paar maanden geleden) denk ik niet dat je er nu nog eentje krijgt, maar echt duidelijk is het niet.
Misschien ga ik 's bellen volgende week.

_________________
A fool and his money soon go separate ways
- Jeff Lynne


Omhoog
 Profiel  
 
BerichtGeplaatst: za 10 mei 2014 1:24 pm 
Knaak
Avatar gebruiker

Geregistreerd: zo 09 dec 2007 8:20 pm
Berichten: 3710
Dat was ook mijn punt (zie het tweede stukje vetgedrukt). Maar ja, ze werken daar toch langs elkaar heen, dus waarschijnlijk merken ze er niets van. En baat het niet, dan schaadt het niet.

_________________
<als het glas half leeg is, past er meer bij in dan wanneer het half vol is>


Omhoog
 Profiel  
 
Geef de vorige berichten weer:  Sorteer op  
Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 87 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6  Volgende

Advertenties

Sponsors

Alle tijden zijn GMT + 1 uur [ Zomertijd ]


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 1 gast


Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen
Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum
Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen
Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen

Zoek naar:
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
phpBB.nl Vertaling
phpBB SEO