Spaarinformatie, de site voor informatie over sparen


Het is nu vr 29 maart 2024 5:30 pm

Alle tijden zijn GMT + 1 uur [ Zomertijd ]





Advertenties

Sponsors
Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 13 berichten ] 
Auteur Bericht
BerichtGeplaatst: di 10 sep 2013 9:28 am 
Stuiver

Geregistreerd: zo 13 jul 2008 11:58 am
Berichten: 89
Naar aanleiding van onze periodieke controle berichten wij u het volgende.

Uit deze controle is gebleken, dat wij niet in het bezit zijn van uw geldig identificatiebewijs. LeasePlan Bank is verplicht uw identiteit vast te stellen. Om deze reden verzoeken wij u ons te voorzien van een geldig identificatiebewijs.

Hierbij kunt u denken aan een kopie van uw paspoort/ rijbewijs of een kopie van uw ID-kaart. Wij zien het identificatiebewijs graag binnen 14 dagen tegemoet.

U kunt het document scannen en per e-mail sturen naar onderstaand e-mailadres of per post naar LeasePlan Bank, T.a.v. klantenservice, Antwoordnummer 10220, 2400VB, Alphen aan den Rijn

Heeft u nog vragen? 'Klik dan hier om onze veelgestelde vragen te bekijken op de website' Mocht het antwoord op uw vraag er niet tussen staan, dan kunt u ook bellen met de Klantenservice van LeasePlan Bank, 0900 – 8303 (5 cent per minuut) of stuur een e-mail naar klantenservice@leaseplanbank.nl.

Onze medewerkers helpen u graag.

Met vriendelijke groet,

Klantenservice

LeasePlan Bank


Na Lloyds bank komt nu ook LPB bij mij met een verzoek voor opsturen legitimatie.
Hebben meerdere forumgasten dit verzoek al gehad ?
De gegevens in de mail zoals antwoordnummer e.d. lijken te kloppen, dus zullen we dit maar doen ?

Wat ik dan weer wel vreemd vind; ik heb onlangs voor m'n vrouw een rekening geopend, en daarbij werd helemaal niet gevraagd opsturen legitimatie.
Het was voldoende om een overschrijving te doen vanaf de tegenrekening.
Binnnenkort ook voor haar een verzoek voor opsturen legitimatie...? :?


Laatst bijgewerkt door itsmeallright op di 10 sep 2013 1:29 pm, in totaal 2 keer bewerkt.

Omhoog
 Profiel  
 
BerichtGeplaatst: di 10 sep 2013 1:09 pm 
2 Kwartjes

Geregistreerd: za 17 jan 2009 6:30 pm
Berichten: 531
Hier nog niet in elk geval. Wel BoS/Lloyds, lekker genegeerd en rekening werd automagisch opgeheven. ;)


Omhoog
 Profiel  
 
BerichtGeplaatst: di 10 sep 2013 1:58 pm 
Knaak
Avatar gebruiker

Geregistreerd: ma 18 aug 2008 11:38 am
Berichten: 4539
Gaan ze dat nu allemaal (jaarlijks) doen? Wel lekker als straks de depositorentes gaan stijgen. Kun je makkelijk van laagrenderende deposito's afkomen, zonder boete neem ik aan.


Omhoog
 Profiel  
 
BerichtGeplaatst: di 10 sep 2013 3:27 pm 
Daalder

Geregistreerd: wo 30 jan 2008 2:52 pm
Berichten: 1748
Ik heb mij, bij het openen van een rekening mij moeten legitimeren en daarna niet weer. :wink:


Omhoog
 Profiel  
 
BerichtGeplaatst: di 10 sep 2013 3:28 pm 
Daalder

Geregistreerd: wo 30 jan 2008 2:52 pm
Berichten: 1748
BillGates schreef:
Gaan ze dat nu allemaal (jaarlijks) doen? Wel lekker als straks de depositorentes gaan stijgen. Kun je makkelijk van laagrenderende deposito's afkomen, zonder boete neem ik aan.

En rente? :lol:


Omhoog
 Profiel  
 
BerichtGeplaatst: di 10 sep 2013 5:08 pm 
Daalder
Avatar gebruiker

Geregistreerd: za 31 mei 2008 10:13 pm
Berichten: 1699
Het plan van Bill vind ik wel leuk, maar ben bang dat ze doodleuk wel een boete rekenen: had je maar legitimatie moeten opsturen.


Omhoog
 Profiel  
 
BerichtGeplaatst: di 10 sep 2013 6:09 pm 
Knaak
Avatar gebruiker

Geregistreerd: zo 09 dec 2007 8:20 pm
Berichten: 3708
groentje schreef:
Het plan van Bill vind ik wel leuk, maar ben bang dat ze doodleuk wel een boete rekenen: had je maar legitimatie moeten opsturen.
Zo zal het natuurlijk niet werken, helemaal als je ooit al geïdentificeerd bent. Bij afsluiten gelden de voorwaarden van dat moment, en een bank zal dit denk ik niet winnen als het komt tot een geschil. Zelfs het opheffen van een deposito met rente zal denk ik niet gebeuren. Ben wel benieuwd hoe dit verder loopt...

_________________
<als het glas half leeg is, past er meer bij in dan wanneer het half vol is>


Omhoog
 Profiel  
 
BerichtGeplaatst: di 10 sep 2013 8:38 pm 
Vijfje
Avatar gebruiker

Geregistreerd: di 01 jul 2008 5:43 pm
Berichten: 6725
Hier geen verzoek, maar wel een verlopen ID kaart...

Maar wellicht destijds op rijbewijs aangevraagd.. deze is nog geldig

_________________
Vertrouwen is goed, controle nog beter...


Omhoog
 Profiel  
 
BerichtGeplaatst: di 10 sep 2013 9:40 pm 
Knaak
Avatar gebruiker

Geregistreerd: ma 18 aug 2008 11:38 am
Berichten: 4539
Mijn ID kaart is ook verlopen. Ik mag er wel nog mee stemmen, maar geen bankrekening meer aanhouden. Vreemd nietwaar?
Vanaf 1-10-2013 zouden ID kaarten en paspoorten 10 jaar geldig worden, daar wacht ik op. Althans dat was de bedoeling van het vorige kabinet. Nooit meer iets van gehoord. Zal wel nooit meer doorgaan dus. Of weet iemand meer?


Omhoog
 Profiel  
 
BerichtGeplaatst: di 10 sep 2013 9:56 pm 
Knaak
Avatar gebruiker

Geregistreerd: za 28 maart 2009 1:29 am
Berichten: 3716
groentje schreef:
Het plan van Bill vind ik wel leuk, maar ben bang dat ze doodleuk wel een boete rekenen: had je maar legitimatie moeten opsturen.
Ik zou zeggen, vraag het eens na. Dan weet je waar je aan toe bent.

_________________
Je moet niet voor je geld gaan werken, het geld moet voor jou gaan werken!


Omhoog
 Profiel  
 
BerichtGeplaatst: wo 11 sep 2013 11:14 am 
3 Kwartjes

Geregistreerd: vr 30 sep 2011 8:26 am
Berichten: 812
BillGates schreef:
Mijn ID kaart is ook verlopen. Ik mag er wel nog mee stemmen, maar geen bankrekening meer aanhouden. Vreemd nietwaar?
Vanaf 1-10-2013 zouden ID kaarten en paspoorten 10 jaar geldig worden, daar wacht ik op. Althans dat was de bedoeling van het vorige kabinet. Nooit meer iets van gehoord. Zal wel nooit meer doorgaan dus. Of weet iemand meer?
Volgens mij is dat allemaal weer uitgesteld. Er was laatst ook een bericht over mensen die geen vingerafdrukken willen geven. Dat schijnt straks voor een ID-kaart ook niet meer te hoeven. In dat bericht las ik 2014. Terwijl inderdaad eerder gesproken werd over oktober 2013.


Omhoog
 Profiel  
 
BerichtGeplaatst: wo 18 sep 2013 6:47 pm 
3 Kwartjes

Geregistreerd: vr 30 sep 2011 8:26 am
Berichten: 812
januari 2014 is het volgende mikpunt. Zie nieuws op tweakers.


Omhoog
 Profiel  
 
BerichtGeplaatst: ma 23 sep 2013 10:26 pm 
Gulden

Geregistreerd: vr 11 jul 2008 10:53 pm
Berichten: 1127
Het bericht komt van:
http://www.privacybarometer.nl/maatrege ... rafdrukken

In 2011 werd gezegd dat de vingerafdruk er uit kan. Onveilig, werkt fraude in de hand en overbodig. Hoe moeilijk kan het zijn een gegeven niet op een RFID chip te zetten? Dat kan je nog dezelfde dag invoeren.
Hier wordt bewust getraineerd. De redenen laten zich raden.


Omhoog
 Profiel  
 
Geef de vorige berichten weer:  Sorteer op  
Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 13 berichten ] 

Advertenties

Sponsors

Alle tijden zijn GMT + 1 uur [ Zomertijd ]


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 2 gasten


Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen
Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum
Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen
Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen

Zoek naar:
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
phpBB.nl Vertaling
phpBB SEO