Naar aanleiding van onze periodieke controle berichten wij u het volgende.
Uit deze controle is gebleken, dat wij niet in het bezit zijn van uw geldig identificatiebewijs. LeasePlan Bank is verplicht uw identiteit vast te stellen. Om deze reden verzoeken wij u ons te voorzien van een geldig identificatiebewijs.
Hierbij kunt u denken aan een kopie van uw paspoort/ rijbewijs of een kopie van uw ID-kaart. Wij zien het identificatiebewijs graag binnen 14 dagen tegemoet.
U kunt het document scannen en per e-mail sturen naar onderstaand e-mailadres of per post naar LeasePlan Bank, T.a.v. klantenservice, Antwoordnummer 10220, 2400VB, Alphen aan den Rijn
Heeft u nog vragen? 'Klik dan hier om onze veelgestelde vragen te bekijken op de website' Mocht het antwoord op uw vraag er niet tussen staan, dan kunt u ook bellen met de Klantenservice van LeasePlan Bank, 0900 – 8303 (5 cent per minuut) of stuur een e-mail naar klantenservice@leaseplanbank.nl.
Onze medewerkers helpen u graag.
Met vriendelijke groet,
Klantenservice
LeasePlan Bank Na Lloyds bank komt nu ook LPB bij mij met een verzoek voor opsturen legitimatie.
Hebben meerdere forumgasten dit verzoek al gehad ?
De gegevens in de mail zoals antwoordnummer e.d. lijken te kloppen, dus zullen we dit maar doen ?
Wat ik dan weer wel vreemd vind; ik heb onlangs voor m'n vrouw een rekening geopend, en daarbij werd helemaal niet gevraagd opsturen legitimatie.
Het was voldoende om een overschrijving te doen vanaf de tegenrekening.
Binnnenkort ook voor haar een verzoek voor opsturen legitimatie...?