Spaarinformatie, de site voor informatie over sparen


Het is nu vr 19 apr 2024 12:38 am

Alle tijden zijn GMT + 1 uur [ Zomertijd ]





Advertenties

Sponsors
Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 29 berichten ]  Ga naar pagina 1, 2  Volgende
Auteur Bericht
BerichtGeplaatst: do 05 jan 2012 1:42 pm 
Daalder
Avatar gebruiker

Geregistreerd: di 28 dec 2010 12:18 am
Berichten: 2117
Leaseplan Bank beperkt aantal nieuwe klanten na succes spaaractie met hoge rente

05-01-2012 | Gepubliceerd 12:15
05-01-2012 | Laatst bijgewerkt 12:27

Leaseplan Bank 'doseert' de aanname van nieuwe rekeninghouders, nadat een actie die een hoge spaarrente biedt, leidt tot een grote aanwas van nieuwe klanten.
"Op dit moment is het helaas niet mogelijk een nieuwe rekening aan te vragen. Probeer het op een later tijdstip nog eens." Dat is de mededeling die veel bezoekers nu krijgen als ze via de internetsite van Leaseplan Bank een nieuwe rekening willen openen.

Meer op: http://www.z24.nl/z24geld/artikel_25460 ... rente.html

_________________
Transfinancieel. Opgesloten in het lichaam van een miljonair, maar een banksaldo van een arme sloeber.


Omhoog
 Profiel  
 
BerichtGeplaatst: do 05 jan 2012 1:50 pm 
Kwartje
Avatar gebruiker

Geregistreerd: di 10 jun 2008 11:09 am
Berichten: 255
Daar gaat hun gouden spaarvarken voor dit jaar...


Omhoog
 Profiel  
 
BerichtGeplaatst: do 05 jan 2012 1:51 pm 
Daalder
Avatar gebruiker

Geregistreerd: di 28 dec 2010 12:18 am
Berichten: 2117
Als je het artikel en header goed gelezen hebt is er geen stop, maar beperkte aanname van nieuwe klanten.
En nu maar uitvogelen op welk tijdstip men wél door de ballotagecommissie kan komen. :lol:

_________________
Transfinancieel. Opgesloten in het lichaam van een miljonair, maar een banksaldo van een arme sloeber.


Omhoog
 Profiel  
 
BerichtGeplaatst: do 05 jan 2012 2:01 pm 
Gulden

Geregistreerd: do 03 maart 2011 9:42 pm
Berichten: 1204
Dit is exact wat ik dacht toen ik gisteren mijn topic opende die direct gesloten werd door de moderator van de spaarinformatie site.

De beperking heeft dus niets met het onderhoud van de website te maken, men wil de toestroom van nieuwe klanten beperkt houden.

Het begint er wel op te lijken dat dit soort spaaracties eigenlijk alleen bestemd zijn voor mensen die reeds een rekening hebben bij de Leaseplan Bank.

Ik vind echter toegankelijkheid en makkelijk bij je spaarrekening komen een eerste vereiste voor een bank om klantvriendelijk over te komen.
Als ik hier en daar de klachten lees op internet van verschillende mensen over de Leaseplan Bank, met openen rekening en toegankelijkheid moet je je afvragen of je dit voor de extra rente over moet hebben.

Vind ik Credit Europe en Moneyou klantvriendelijker overkomen.


Omhoog
 Profiel  
 
BerichtGeplaatst: do 05 jan 2012 2:14 pm 
Kwartje

Geregistreerd: ma 03 mei 2010 4:57 pm
Berichten: 371
Klantvriendelijk of niet, ik heb tot nu toe niets te klagen.

Als jij liever minder rente krijgt, maar een (in jouw ogen) klantvriendelijker bank, dan moet je dat zeker doen.
Natuurlijk is klantvriendelijkheid belangrijk (nogmaals, niet dat ik te klagen heb over Lpb), maar reken het even om naar absolute bedragen en vraag je af of je dat het waard vindt.


Omhoog
 Profiel  
 
BerichtGeplaatst: do 05 jan 2012 2:19 pm 
Kwartje
Avatar gebruiker

Geregistreerd: za 29 aug 2009 9:06 pm
Berichten: 314
Ik ben vrij snel na introductie gaan sparen bij LpB en kan alleen maar tevreden zijn, natuurlijk wil ik meer rente maar ze ziiten voortdurend in de top, ook opnemen van geld is bij mij altijd vlot verlopen en over de klachten bij het openen van een deposito waarvan je weet dat het zeer gewilt is en beperkt "leverbaar" tja waarom niet zondag of maandag morgen even gedaan, het is een paar minuten werk !


Omhoog
 Profiel  
 
BerichtGeplaatst: do 05 jan 2012 4:45 pm 
Daalder
Avatar gebruiker

Geregistreerd: za 31 mei 2008 10:13 pm
Berichten: 1699
Gaat het nu om nieuwe klanten of om nieuwe rekeningen? Want een depositorekening die een bestaande klant wil openen is natuurlijk ook een nieuwe rekening.


Omhoog
 Profiel  
 
BerichtGeplaatst: do 05 jan 2012 9:36 pm 
Gulden

Geregistreerd: do 03 maart 2011 9:42 pm
Berichten: 1204
Ik neem mijn woorden van klant onvriendelijkheid terug, rond etenstijd 18.15 kon ik toch een nieuwe rekening openen bij de Lease Plan Bank :) .

Openen van een internet spaarrekening ging vrij vlot, het bedenken van een door hun geaccepteerde wachtwoord was nog het meest moeilijk. Storting van een klein bedrag via mijn tegenrekening is ook reeds gedaan.

Ik ben benieuwd of ik nog op tijd ben voor het openen van de door mij gewenste termijn deposito van een jaar.

Zoals ik op het forum hier lees loopt het redelijk storm met afsluiten van nieuwe termijn depositos.


Omhoog
 Profiel  
 
BerichtGeplaatst: do 05 jan 2012 9:48 pm 
Dubbeltje

Geregistreerd: za 19 nov 2011 1:30 pm
Berichten: 194
Onze aanmelding voor een nieuwe rekening op 1 jan 12 is vandaag geactiveerd; net op tijd dus.


Omhoog
 Profiel  
 
BerichtGeplaatst: vr 06 jan 2012 12:09 pm 
Dubbeltje

Geregistreerd: wo 08 okt 2008 8:29 am
Berichten: 144
Waarom is dat net op tijd, zijn ze al bijna door de 20.000 deposito's heen dan?

Die van mij vanmorgen ook actief, 2 januari geopend, dus dan ook net op tijd.


Omhoog
 Profiel  
 
BerichtGeplaatst: vr 06 jan 2012 3:36 pm 
Stuiver
Avatar gebruiker

Geregistreerd: za 09 feb 2008 10:11 pm
Berichten: 80
Ik ben "lid" sinds het eerste uur van de LPB en heb geen klachten over hun klantvriendelijkheid. Lees wel eens over wat schoonheidsfoutjes maar ik boek dan ook niet constant bedragen heen en weer. Geld stallen en leuke rente pakken en wat dat betreft is de LPB voor mij althans een goede bank.


Omhoog
 Profiel  
 
BerichtGeplaatst: vr 06 jan 2012 4:59 pm 
2 Kwartjes

Geregistreerd: vr 04 jan 2008 12:17 am
Berichten: 525
Woonplaats: Gouda
Ik heb 10 minuten geleden als kersverse klant een rekening kunnen openen.


Omhoog
 Profiel  
 
BerichtGeplaatst: vr 06 jan 2012 6:40 pm 
Vijfje
Avatar gebruiker

Geregistreerd: di 01 jul 2008 5:43 pm
Berichten: 6730
Ik ben ook een van gelukkige, die al vanaf het begin een rekening heeft.

Ik heb gelukkig bij LPB het maximale uit mijn geld kunnen halen.
Vooral eind 2010 & eind 2011 was mooi (ze staken met kop en schouders boven de concurentie uit)

Tot nu toe heeft LPB ons steeds positief verrast.
Jammer als er weer een klantenstop komt, maar ja..
wie het eerst komt.... wie het eerst.... 8)

En heb tevens al behoorlijk wat vast gezet, met de actie 3,75% voor 1 jaar.. dus ik loop niet zo veel mis.

_________________
Vertrouwen is goed, controle nog beter...


Omhoog
 Profiel  
 
BerichtGeplaatst: vr 06 jan 2012 6:54 pm 
Dubbeltje

Geregistreerd: za 19 nov 2011 1:30 pm
Berichten: 194
@juanj: dan hebben ze jou mooi genaaid, want alle andere spaarders krijgen 3,95% :lol:


Omhoog
 Profiel  
 
BerichtGeplaatst: vr 06 jan 2012 7:18 pm 
Kwartje

Geregistreerd: do 19 jul 2007 5:44 pm
Berichten: 272
Misschien hebben ze achteraf ,wat ze het verleden niet zoveel deden , teveel reclame ( TV , radio ,You tube ) gemaakt .
Ook mensen met vrij gevallen spaarloon .

Ik heb ook voor 3.75% afgesloten Maar dat 0,2% verschil heb je al in 2 maanden al binnen met rente als je hem op een nog lagere renterekening had laten staan .


Omhoog
 Profiel  
 
Geef de vorige berichten weer:  Sorteer op  
Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 29 berichten ]  Ga naar pagina 1, 2  Volgende

Advertenties

Sponsors

Alle tijden zijn GMT + 1 uur [ Zomertijd ]


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 5 gasten


Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen
Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum
Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen
Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen

Zoek naar:
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
phpBB.nl Vertaling
phpBB SEO