Spaarinformatie, de site voor informatie over sparen


Het is nu do 25 apr 2024 4:24 pm

Alle tijden zijn GMT + 1 uur [ Zomertijd ]





Advertenties

Sponsors
Plaats een nieuw onderwerp Dit onderwerp is gesloten, je kunt geen berichten wijzigen of nieuwe antwoorden plaatsen  [ 31 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3  Volgende
Auteur Bericht
BerichtGeplaatst: zo 31 maart 2013 10:19 pm 

Geregistreerd: zo 31 maart 2013 10:06 pm
Berichten: 4
Ja, hier ook hetzelfde verhaal en ik voel me behoorlijk genaaid. Ik heb afgelopen woensdag geld uit mijn Achmea internetrekening en WestlandUtecht internetrekening teruggeboekt naar Ing. Ik wist niet dat de banken vrijdag dicht waren. Dus nu derf ik een volle week rente.

De banken "verdienen" op deze manier al slapende of feestende miljoenen. Hoe minder ze doen hoe rijker ze worden.


Omhoog
 Profiel  
 
BerichtGeplaatst: di 02 apr 2013 5:24 pm 
Kwartje
Avatar gebruiker

Geregistreerd: ma 06 okt 2008 10:16 am
Berichten: 250
Nog steeds niets bijgeschreven op mijn ASN bankrekening.

_________________
poeffff deed de euro


Laatst bijgewerkt door marcelm op di 02 apr 2013 9:03 pm, in totaal 1 keer bewerkt.

Omhoog
 Profiel  
 
BerichtGeplaatst: di 02 apr 2013 5:32 pm 
Vijfje
Avatar gebruiker

Geregistreerd: di 01 jul 2008 5:43 pm
Berichten: 6732
Ik vermoed dat ASN de schuldige is.

LPB heeft bij mij 1 keer een betaling vertraagd overgemaakt, maar toen kreeg ik netjes rente compensatie.

_________________
Vertrouwen is goed, controle nog beter...


Omhoog
 Profiel  
 
BerichtGeplaatst: di 02 apr 2013 8:59 pm 
Kwartje
Avatar gebruiker

Geregistreerd: ma 06 okt 2008 10:16 am
Berichten: 250
Vanwege de lage rente heb ik vandaag het saldo weg geboekt bij de LPB en dat is vanavond bijgeschreven op de tegenrekening. De eerdere overboeking van 6 dagen geleden, is nog steeds niet bijgeschreven.

_________________
poeffff deed de euro


Omhoog
 Profiel  
 
BerichtGeplaatst: di 02 apr 2013 9:03 pm 
Daalder

Geregistreerd: do 30 jun 2011 4:38 pm
Berichten: 1978
ING en ABN hebben storing. Overgeschreven bedragen van LPB en NIBC nog niet bijgeschreven.

http://www.automatiseringgids.nl/nieuws ... or-storing


Laatst bijgewerkt door svanke op di 02 apr 2013 9:14 pm, in totaal 1 keer bewerkt.

Omhoog
 Profiel  
 
BerichtGeplaatst: di 02 apr 2013 9:05 pm 
2 Kwartjes

Geregistreerd: vr 30 mei 2008 7:31 pm
Berichten: 656
Ik had vandaag ook een bedrag overgeboekt, maar dat is helaas nog niet binnen op de tegenrekening ...

@svanke: ik heb niets van deze storing gemerkt bij het inloggen. Ik weet dus niet of er samenhang is.


Omhoog
 Profiel  
 
BerichtGeplaatst: di 02 apr 2013 9:24 pm 
Daalder

Geregistreerd: do 30 jun 2011 4:38 pm
Berichten: 1978
denk het wel: meerdere mensen wachten op overschrijvingen: http://www.allestoringen.nl/storing/ing


Omhoog
 Profiel  
 
BerichtGeplaatst: wo 03 apr 2013 10:26 am 
Kwartje
Avatar gebruiker

Geregistreerd: ma 06 okt 2008 10:16 am
Berichten: 250
E-mail gezonden naar de LBP of zij kunnen bevestigen dat de boeking ook is aangekomen bij de ASN bank dan kan ik daar de ASN bank op aanspreken.

_________________
poeffff deed de euro


Omhoog
 Profiel  
 
BerichtGeplaatst: wo 03 apr 2013 10:53 am 
Daalder

Geregistreerd: do 30 jun 2011 4:38 pm
Berichten: 1978
van ING Twitter:

Betalingen worden door een storing vandaag helaas vertraagd verwerkt, er wordt gewerkt aan oplossing. Excuses voor het ongemak. ^Roy

Dat was dus gisteren ook al het geval. Het werd in alle toonaarden ontkent, maar nu moeten ze toegeven. Twitter en facebook staan vol met meldingen.


Omhoog
 Profiel  
 
BerichtGeplaatst: wo 03 apr 2013 11:27 am 

Geregistreerd: vr 27 apr 2012 9:10 am
Berichten: 26
Hier de laatste week al trage overboekingen via LPB. Afgelopen woensdagavond om ~22h geld overgemaakt naar ING, daarmee denkend dat ik Goede Vrijdag nog voor zou zijn, maar dat kwam gisteren pas binnen. En gisterenochtend geld overgemaakt en dat heb ik nog steeds niet. Best storend als je iets met je geld wilt doen. Alleen ligt het probleem dus waarschijnlijk bij de ING en niet de LPB.


Omhoog
 Profiel  
 
BerichtGeplaatst: wo 03 apr 2013 3:41 pm 
Kwartje

Geregistreerd: di 27 sep 2011 7:16 pm
Berichten: 328
Ik heb gisterenavond om ongeveer 9 uur geld overgemaakt van LPB naar mijn ASN rekening.
Net ingelogd (15:30 uur) op mijn ASN rekening en het geld is bijgeschreven.
Het kan dus wel snel.


Omhoog
 Profiel  
 
BerichtGeplaatst: wo 03 apr 2013 3:51 pm 

Geregistreerd: vr 27 apr 2012 9:10 am
Berichten: 26
schraper schreef:
Ik heb gisterenavond om ongeveer 9 uur geld overgemaakt van LPB naar mijn ASN rekening.
Net ingelogd (15:30 uur) op mijn ASN rekening en het geld is bijgeschreven.
Het kan dus wel snel.

Het probleem blijkt zoals eerder vermeld bij de ING te liggen --> Betalingsverkeer ING vertraagd --> Alleen lijkt de ING wel lichtelijk te jokken over wanneer het probleem gestart is, aangezien er dinsdag overdag ook al vertraging was.

Maar LPB naar ASN zou dus inderdaad rap moeten gaan.


Omhoog
 Profiel  
 
BerichtGeplaatst: wo 03 apr 2013 4:28 pm 
Daalder
Avatar gebruiker

Geregistreerd: za 31 mei 2008 10:13 pm
Berichten: 1699
Een prettige storing. Voor het eerst ging gisteravond een ingeplande opdracht voor de volgende dag goed.
("Normaal" wordt dit door ing altijd "gecorrigeerd" naar de dag van vandaag, als je dat 's avonds laat doet).
Omdat ik hier tegenwoordig rekening mee houd, overkomt het me nog maar zelden, maar nu had ik echt alleen gisteravond laat tijd (alles vol met afspraken overdag/'s avonds) en het ging maar om kleine bedragen, dus weinig renteverlies.
Maar kijk eens aan, blijkbaar kan het wel: alles keurig pas per vandaag verwerkt conform opdracht.


Omhoog
 Profiel  
 
BerichtGeplaatst: wo 03 apr 2013 4:38 pm 
Daalder

Geregistreerd: do 30 jun 2011 4:38 pm
Berichten: 1978
Door een storing bij de ING Bank worden momenteel de banksaldo's van rekeningnummers van klanten massaal verkeerd weergegeven.

De ING Bank kampt niet voor het eerst deze week met een storing bij zijn online betaaldiensten. Waar het eerder iDeal en lokale problemen met internetbankieren betrof lijkt nu te gaan om een verontrustender storing.

Gebruikers melden massaal via sociale media als Twitter en Facebook dat hun banksaldo plotseling fors lager uitvalt of op 0 euro staat.

Honderden euro's minder

Uit een test op de redactie van Webwereld blijken de saldo's het merendeel van de gecontroleerde ING-klanten met honderden euro's verminderd te zijn. Daadwerkelijke afschrijvingen zijn er echter niet gedaan.

Het is niet duidelijk of het om specifieke rekeningen gaat of dat een bepaalde groep klanten is getroffen door deze opmerkelijke problemen. De ING Bank kon op het tijdstip van publicatie nog niet reageren.

bron:webwereld


Omhoog
 Profiel  
 
BerichtGeplaatst: wo 03 apr 2013 4:40 pm 
Kwartje
Avatar gebruiker

Geregistreerd: wo 28 jan 2009 7:38 pm
Berichten: 467
@Svanke: zou je dit niet op ING site moeten zetten?

Overboeking van LPB naar ING opgedragen 31 maart voor 2 april nog steeds niet binnen op ING. ING nu helemaal niet meer bereikbaar: "te druk"


Omhoog
 Profiel  
 
Geef de vorige berichten weer:  Sorteer op  
Plaats een nieuw onderwerp Dit onderwerp is gesloten, je kunt geen berichten wijzigen of nieuwe antwoorden plaatsen  [ 31 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3  Volgende

Advertenties

Sponsors

Alle tijden zijn GMT + 1 uur [ Zomertijd ]


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 4 gasten


Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen
Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum
Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen
Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen

Zoek naar:
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
phpBB.nl Vertaling
phpBB SEO