Spaarinformatie, de site voor informatie over sparen


Het is nu do 28 maart 2024 11:47 am

Alle tijden zijn GMT + 1 uur [ Zomertijd ]





Advertenties

Sponsors
Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 20 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1, 2
Auteur Bericht
BerichtGeplaatst: do 03 jan 2013 5:13 pm 
Knaak
Avatar gebruiker

Geregistreerd: zo 09 dec 2007 8:20 pm
Berichten: 3708
Precies. Waarom blijft men na 2012 nog steeds in sprookjes geloven.

_________________
<als het glas half leeg is, past er meer bij in dan wanneer het half vol is>


Omhoog
 Profiel  
 
BerichtGeplaatst: wo 09 jan 2013 10:38 pm 
Daalder
Avatar gebruiker

Geregistreerd: za 31 mei 2008 10:13 pm
Berichten: 1699
marcelm schreef:
Vandaag een boeking gedaan bij de Leasplanbank naar mijn tegen rekening en ik wilde die nu maandag laten bijschrijven aangezien alles op zijn gat ligt in het weekeinde.

Maandag wat maandag zegt de site. De datum moet in de toekomst liggen en het is nu nog zaterdag dus dat kan niet!?!?! Je moet dinsdag hebben dat is wel in de toekomst.

Dit heeft toch blijkbaar niets met de feestdagen te maken is maar is "functionaliteit" van de LPB?

Ik wilde maandagavond (7e) een overboeking klaarzetten op de 8ste (volgende dag). Krijg de melding dat de datum in de toekomst moet liggen. Dus toen maar klaargezet voor de 9e, dat was toekomst genoeg voor LPB.

Overigens was dat bedrag pas om een uur of vijf 's middags zichtbaar bij de ing...


Omhoog
 Profiel  
 
BerichtGeplaatst: wo 09 jan 2013 11:05 pm 
Kwartje
Avatar gebruiker

Geregistreerd: ma 06 okt 2008 10:16 am
Berichten: 250
Het kan zijn dat Leasplan bank nu zelfs kijkt of de boeking nog die dag uitgevoerd kan worden en zo niet dat het dan automatisch de volgende dag wordt gedaan als er wel weer boekingen worden uitgevoerd.

Op zichzelf geen negatief iets voor de klant en zo loop je tenminste niet de laatste rentedag mis. De communicatie kan zeker duidelijker en als de website voor IBAN geschikt gemaakt wordt dan zal dit hopelijk meegenomen worden.


Omhoog
 Profiel  
 
BerichtGeplaatst: do 10 jan 2013 10:33 am 
Daalder
Avatar gebruiker

Geregistreerd: za 31 mei 2008 10:13 pm
Berichten: 1699
Maar waarom zou een boeking de volgende dag niet uitgevoerd kunnen worden, als dat een gewone werkdag is? Als je probeert de datum van de volgende dag in te voeren krijg je die melding, je moet dan de datum van 2 dagen later nemen.

Het lijkt me nu een bug, of anders een rem op het wegboeken van geld. Misschien staat de tijdzone wel verkeerd o.i.d. waardoor het systeem om 10 uur 's avonds de datum van morgen "niet in de toekomst" ziet maar als vandaag.


Omhoog
 Profiel  
 
BerichtGeplaatst: do 10 jan 2013 10:44 am 
Kwartje

Geregistreerd: ma 03 mei 2010 4:57 pm
Berichten: 371
Volgens mij worden boekingen van Lpb na 20.00 uur (maar pin me er niet op vast) uitgevoerd op de volgende dag.
Als jij vandaag om 22.00 uur een opdracht geeft, dan ziet Lpb dat als een opdracht voor 11-1.
11-1 is daar dan dus al "vandaag", geef jij dan een toekomstige opdracht in met 11-1 als datum, ziet hij dat niet als de toekomst, maar "vandaag"

Als jij je opdracht op zaterdag wil geven en agenderen voor maandag, dan hoeft dat dus ook niet. Lpb kent gewoon weekend en alles wat je op zaterdag of zondag invoert, wordt als datum al standaard op maandag gezet.


Omhoog
 Profiel  
 
Geef de vorige berichten weer:  Sorteer op  
Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 20 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1, 2

Advertenties

Sponsors

Alle tijden zijn GMT + 1 uur [ Zomertijd ]


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 3 gasten


Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen
Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum
Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen
Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen

Zoek naar:
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
phpBB.nl Vertaling
phpBB SEO