Spaarinformatie, de site voor informatie over sparen


Het is nu do 25 apr 2024 11:41 pm

Alle tijden zijn GMT + 1 uur [ Zomertijd ]





Advertenties

Sponsors
Plaats een nieuw onderwerp Dit onderwerp is gesloten, je kunt geen berichten wijzigen of nieuwe antwoorden plaatsen  [ 81 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6  Volgende
Auteur Bericht
BerichtGeplaatst: ma 04 jul 2011 8:01 am 
Knaak
Avatar gebruiker

Geregistreerd: zo 09 dec 2007 8:20 pm
Berichten: 3710
Mijn saldo staat er weer op nul. Het gaat naar MoneYou, want die heeft toch nog kwartaalrente en het is een maand geleden dat de rente daar verhoogd is, dus ze zijn hopelijk weer aan de beurt (en ze willen natuurlijk opnieuw dat spaarvarken winnen). Ook valt er vandaag een deposito vrij van 4.5%, net iets te vroeg, want voor lager of voor 10 jaar ga ik dat nog even niet weer vastzetten, dus ik wacht nog een verhogingsronde af. YapiKredi heeft me verrast, maar 4.25 is net te weinig, dus wie biedt er meer...

_________________
<als het glas half leeg is, past er meer bij in dan wanneer het half vol is>


Omhoog
 Profiel  
 
BerichtGeplaatst: ma 04 jul 2011 8:52 am 
Kwartje

Geregistreerd: do 25 sep 2008 8:05 am
Berichten: 476
@henrid. Ze zijn van jouw mail zo geschrokken dat ze direct aan een ieder laten weten weer nieuwe spaarders toe te laten. Als die nieuwe spaarders van naar beneden glijden houden, kunnen ze zeker op een transparante wijze bij de LPB goed aan hun trekken komen. :lol:


Omhoog
 Profiel  
 
BerichtGeplaatst: ma 04 jul 2011 8:56 am 
Kwartje

Geregistreerd: wo 11 jun 2008 10:29 am
Berichten: 259
henrid schreef:
Mijn saldo staat er weer op nul. Het gaat naar MoneYou, want die heeft toch nog kwartaalrente en het is een maand geleden dat de rente daar verhoogd is, dus ze zijn hopelijk weer aan de beurt (en ze willen natuurlijk opnieuw dat spaarvarken winnen). Ook valt er vandaag een deposito vrij van 4.5%, net iets te vroeg, want voor lager of voor 10 jaar ga ik dat nog even niet weer vastzetten, dus ik wacht nog een verhogingsronde af. YapiKredi heeft me verrast, maar 4.25 is net te weinig, dus wie biedt er meer...

Kijk zo moet het.
Ik ben nog zoekende, maar 't zal niet lang meer duren of ik ben ook weg.
Zo ga je met trouwe klanten niet om.


Omhoog
 Profiel  
 
BerichtGeplaatst: ma 04 jul 2011 9:11 am 

Geregistreerd: za 15 mei 2010 10:26 am
Berichten: 9
George schreef:
@henrid. Ze zijn van jouw mail zo geschrokken dat ze direct aan een ieder laten weten weer nieuwe spaarders toe te laten. Als die nieuwe spaarders van naar beneden glijden houden, kunnen ze zeker op een transparante wijze bij de LPB goed aan hun trekken komen. :lol:

Inderdaad, ze hadden maar 35 minuten nodig om de e-mails rond te sturen :o


Omhoog
 Profiel  
 
BerichtGeplaatst: ma 04 jul 2011 9:35 am 
Knaak
Avatar gebruiker

Geregistreerd: zo 09 dec 2007 8:20 pm
Berichten: 3710
Wat een individuele bankrun al niet kan veroorzaken. :lol: Als de euribor over een maand flink is gestegen, dan kom ik wel weer om de hoek kijken (als m'n geld dan niet elders vaststaat).

_________________
<als het glas half leeg is, past er meer bij in dan wanneer het half vol is>


Omhoog
 Profiel  
 
BerichtGeplaatst: ma 04 jul 2011 10:22 am 

Geregistreerd: ma 07 feb 2011 11:48 am
Berichten: 23
@leaseplanbank
Jullie spelen een vies spelletje. Toen jullie ons geld hard nodig hadden, zijn er afspraken gemaakt over een vaste renteopslag gekoppeld aan de euribor. Voor het derde kwartaal is deze renteopslag wederom verlaagd van 1,75% naar 1,40%. Niet chique voor een leasemaatschappij van o.m. das auto. Als alle spaarders hun rekening bij jullie opzeggen, hun geld weg halen en vervolgens met een andere leasemaatschappij in zee gaan, dan hebben jullie zelf debet aan de consequenties.


Omhoog
 Profiel  
 
BerichtGeplaatst: ma 04 jul 2011 11:12 am 
2 Kwartjes
Avatar gebruiker

Geregistreerd: do 02 aug 2007 6:53 am
Berichten: 736
laurenshendrik schreef:
@leaseplanbank
Jullie spelen een vies spelletje. ...
Dat is jouw mening, deze bank is heel helder over de voorwaarden en de wijzigingen worden van te voren aangekondigd. Zo heb ik als bestaande klant ook de mail gekregen dat er weer rekeningen geopend kunnen worden. Daarnaast staan ze op dit moment nog steeds op de eerste plaats in de top 10. Ik verwacht dat door de te verwachten stijging van de euribor de komende maand ze die eerste plaats niet meer hoeven te delen.


Omhoog
 Profiel  
 
BerichtGeplaatst: ma 04 jul 2011 11:15 am 
Dubbeltje

Geregistreerd: zo 18 apr 2010 12:11 pm
Berichten: 134
Wat een vreselijke reacties weer zeg. Vooral "Mijnheer LeurensHendrik".

Ik begrijp jullie werkelijk niet hoor. Als jullie nu ZO'N afkeer hebben van de LPB, haal lekker je centjes weg en zet ze waar je maar wilt, PUNT. Vrij land, doe wat je wil blablabla...maar om nu vervolgens de LPB te verketteren, is dat niet heel erg kort door de bocht?

Elke dag dat geknies en de gezeur, daar wordt de rente echt niet hoger van hoor!!

De LPB geeft (samen met BOS) nog altijd de hoogste vergoeding voor de vrij opneembare spaarrekening en die 2,75% effectief is nog lager geweest hoor, dit jaar, dus waarom al die commotie?

Elke rationeel denkende spaarder WIST dat er in Q3 een verlaging van de opslag van LPB zou komen, dit hebben wij dus allemaal zien aankomen.

En straks in augustus, als de Euribor op 1,57 staat (als voorbeeld), kom je alsnog weer uit op 3,00% effectief....waarmee zij dan weer op plaatsje 1 staan.

Dat die Euribor-rente (in dit specifieke geval het 1-maands tarief) gaat stijgen, dat zegt vrijwel elk financieel expert. Als ik me niet vergis wordt deze week de refi-rente met 0,25% verhoogd en dat zal ook terug te vinden zijn in de Euribor-tarieven.

Ik zou zeggen, pluk een roos, zet hem op je spaarhoed en wees heppie-de-peppie.
In andere landen creperen ze van de honger, hier schreeuwt men om moord en brand als er een maandje wat minder rente wordt uitgekeerd!
Zucht.....


Omhoog
 Profiel  
 
BerichtGeplaatst: ma 04 jul 2011 11:15 am 
Dubbeltje

Geregistreerd: zo 18 apr 2010 12:11 pm
Berichten: 134
appeltje schreef:
laurenshendrik schreef:
@leaseplanbank
Jullie spelen een vies spelletje. ...
Dat is jouw mening, deze bank is heel helder over de voorwaarden en de wijzigingen worden van te voren aangekondigd. Zo heb ik als bestaande klant ook de mail gekregen dat er weer rekeningen geopend kunnen worden. Daarnaast staan ze op dit moment nog steeds op de eerste plaats in de top 10. Ik verwacht dat door de te verwachten stijging van de euribor de komende maand ze die eerste plaats niet meer hoeven te delen.


Juist Appeltje!
Goedemorgen overigens!


Omhoog
 Profiel  
 
 Berichttitel: aanpassing opslag
BerichtGeplaatst: zo 10 jul 2011 9:50 am 
Kwartje

Geregistreerd: wo 11 jun 2008 10:29 am
Berichten: 259
Wel zielig toch als je hierdoor bij de laatste 30 rentewijzigingen de enige met een renteverlaging bent.


Omhoog
 Profiel  
 
 Berichttitel: Re: aanpassing opslag
BerichtGeplaatst: zo 10 jul 2011 10:06 am 
Dubbeltje

Geregistreerd: zo 01 mei 2011 6:40 pm
Berichten: 222
vooral nu de achterlopers ( bijv aegon) rente stijging aankondigen.
maarja als het hoogste 2,75% is gaan hun geen 3,1% ( of meer) geven


Omhoog
 Profiel  
 
BerichtGeplaatst: zo 10 jul 2011 11:10 am 
Kwartje

Geregistreerd: ma 03 mei 2010 4:57 pm
Berichten: 371
Er zijn maanden geweest dat het het enige groene pijltje was in een zee van renteverlagingen.

@roobaaro: als ik jou was, zou ik de aanvraagprocedure maar annuleren. Wat ben jij negatief over de bank die nog steeds de hoogste vrij opneembare rente biedt. En je hebt niet eens reden om te zeuren, want voordat je de aanvraagprocedure startte, wist je al van de renteverlaging. Dus annuleer je rekeningaanvraag gewoon en ga lekker geld wisselen tussen alle andere banken.


Omhoog
 Profiel  
 
BerichtGeplaatst: zo 10 jul 2011 11:31 am 
Vijfje
Avatar gebruiker

Geregistreerd: di 01 jul 2008 5:43 pm
Berichten: 6732
Aegon AES gaat toevallig wel omhoog...

Die gaat toch echt op 3,4% (max) komen...
En de e-rekening gaat ook flink omhoog.. echter maar tot 2,7%... dus geen alternatief

_________________
Vertrouwen is goed, controle nog beter...


Omhoog
 Profiel  
 
BerichtGeplaatst: zo 10 jul 2011 12:23 pm 
2 Kwartjes

Geregistreerd: ma 09 mei 2011 12:39 pm
Berichten: 584
Ja das met voorwaarden dan en om die 3.4% te bereiken moet je opname kosten instellen enzo.


Omhoog
 Profiel  
 
BerichtGeplaatst: zo 10 jul 2011 3:19 pm 
Dubbeltje

Geregistreerd: zo 01 mei 2011 6:40 pm
Berichten: 222
@lurker , als een bank na bijna 1 week niks laat horen vind ik het ronduit slecht. mijn mening.
dan mag jij wel een lpb knuffelaar zijn .... en zeker ook een pvda/gl stemmer?

ik ga voor een duidelijke bank die goed communiceert met haar klanten , als hun het nodig vinden 1 week of meer te doen om een account te activeren of een e-mail te beantwoorden ben ik er niet te vrede mee. even herinneren dat lpb 2.72 bied en bank of schotland 2.75 , aegon zonder opname kosten 2.75-2,8 . dus weet niet waarom jij zo knuffelig doet om lpb?


Omhoog
 Profiel  
 
Geef de vorige berichten weer:  Sorteer op  
Plaats een nieuw onderwerp Dit onderwerp is gesloten, je kunt geen berichten wijzigen of nieuwe antwoorden plaatsen  [ 81 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6  Volgende

Advertenties

Sponsors

Alle tijden zijn GMT + 1 uur [ Zomertijd ]


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 5 gasten


Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen
Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum
Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen
Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen

Zoek naar:
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
phpBB.nl Vertaling
phpBB SEO