Spaarinformatie, de site voor informatie over sparen


Het is nu za 20 apr 2024 6:04 am

Alle tijden zijn GMT + 1 uur [ Zomertijd ]





Advertenties

Sponsors
Plaats een nieuw onderwerp Dit onderwerp is gesloten, je kunt geen berichten wijzigen of nieuwe antwoorden plaatsen  [ 81 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6
Auteur Bericht
BerichtGeplaatst: vr 15 jul 2011 10:59 am 
Dubbeltje

Geregistreerd: zo 01 mei 2011 6:40 pm
Berichten: 222
Hadjememaar schreef:
Jet schreef:
Maar al met al weet ik nog steeds niet wat de plichten van de banken zijn.
Dus misschien dat roobaaro antwoord kan geven op de vraag van appeltje.
Ik ben ook zeer benieuwd.

Nou zit ik niet in de financiële wereld en volg er al helemaal geen opleiding voor, dus zal ik het niet in mijn hoofd halen om robaroo te bekritiseren.

Maar hij neemt wel erg lang de tijd om deze simpele vraag te beantwoorden. Daar kan zelfs LPB nog een puntje aan zuigen.



Ik zou zeggen koop het (leer)boek WFT ( Wet Financieel Toezicht) je zal je nog verbazen :mrgreen:


Omhoog
 Profiel  
 
BerichtGeplaatst: vr 15 jul 2011 11:40 am 
3 Kwartjes

Geregistreerd: ma 20 jul 2009 8:40 am
Berichten: 780
roobaaro schreef:
Ik zou zeggen koop het (leer)boek WFT ( Wet Financieel Toezicht)


Als dat je antwoord is, kun je je gaan voorbereiden op heel wat kritiek in deze wereld, ondanks je diploma's.
Het hebben van diploma's zegt erg weinig, zo hebben we de laatste tijd in de media kunnen vernemen.
Dan moet je wel, zoals in jouw geval, hoog van de toren blazen om nog enige indruk te maken.

Je mag dan wel een aanvullende studie "Overtuigen voor beginners" gaan volgen, want tot nu toe maak je erg weinig indruk.
In ieder geval op mij.


Omhoog
 Profiel  
 
BerichtGeplaatst: vr 15 jul 2011 11:55 am 
Dubbeltje

Geregistreerd: zo 01 mei 2011 6:40 pm
Berichten: 222
Hadjememaar schreef:
roobaaro schreef:
Ik zou zeggen koop het (leer)boek WFT ( Wet Financieel Toezicht)


Als dat je antwoord is, kun je je gaan voorbereiden op heel wat kritiek in deze wereld, ondanks je diploma's.
Het hebben van diploma's zegt erg weinig, zo hebben we de laatste tijd in de media kunnen vernemen.
Dan moet je wel, zoals in jouw geval, hoog van de toren blazen om nog enige indruk te maken.

Je mag dan wel een aanvullende studie "Overtuigen voor beginners" gaan volgen, want tot nu toe maak je erg weinig indruk.
In ieder geval op mij.


Denk je dat ik jullie een 1000 pagina's in 1 zin kan vertellen? nee :wink:


Omhoog
 Profiel  
 
BerichtGeplaatst: vr 15 jul 2011 11:56 am 

Geregistreerd: vr 01 apr 2011 10:42 am
Berichten: 26
roobaaro schreef:

Ik zou zeggen koop het (leer)boek WFT ( Wet Financieel Toezicht) je zal je nog verbazen :mrgreen:


Of je leest gewoon de WFT zelf natuurlijk, om maar eens een voor de hand liggende suggestie te doen...


Omhoog
 Profiel  
 
BerichtGeplaatst: vr 15 jul 2011 12:04 pm 
Dubbeltje

Geregistreerd: zo 01 mei 2011 6:40 pm
Berichten: 222
Geldzoeker schreef:
roobaaro schreef:

Ik zou zeggen koop het (leer)boek WFT ( Wet Financieel Toezicht) je zal je nog verbazen :mrgreen:


Of je leest gewoon de WFT zelf natuurlijk, om maar eens een voor de hand liggende suggestie te doen...


heb ik , jij zeker niet? anders wist je wel meer


Omhoog
 Profiel  
 
BerichtGeplaatst: vr 15 jul 2011 12:14 pm 

Geregistreerd: vr 01 apr 2011 10:42 am
Berichten: 26
??
Hoe weet jij wat ik wel en niet weet?

Wat reageer je op de man en vijandig Roobaaro, dat is toch niet nodig? Het komt een beetje vreemd over in ieder geval.


Laatst bijgewerkt door Geldzoeker op vr 15 jul 2011 12:25 pm, in totaal 1 keer bewerkt.

Omhoog
 Profiel  
 
Geef de vorige berichten weer:  Sorteer op  
Plaats een nieuw onderwerp Dit onderwerp is gesloten, je kunt geen berichten wijzigen of nieuwe antwoorden plaatsen  [ 81 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6

Advertenties

Sponsors

Alle tijden zijn GMT + 1 uur [ Zomertijd ]


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 3 gasten


Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen
Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum
Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen
Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen

Zoek naar:
cron
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
phpBB.nl Vertaling
phpBB SEO