Spaarinformatie, de site voor informatie over sparen


Het is nu vr 19 apr 2024 6:10 pm

Alle tijden zijn GMT + 1 uur [ Zomertijd ]





Advertenties

Sponsors
Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 6 berichten ] 
Auteur Bericht
 Berichttitel: Tevredenheidsonderzoek
BerichtGeplaatst: zo 10 jun 2012 9:41 pm 
Stuiver
Avatar gebruiker

Geregistreerd: di 21 jun 2011 7:14 pm
Berichten: 65
Zaterdag heb ik een email gekregen van Rob Keulemans <leaseplanbank@cawi.be>
Onderwerp: Met uw hulp kunnen wij onze dienstverlening en producten nog verder verbeteren!
Van: Rob Keulemans <leaseplanbank@cawi.be>

Onderstaand ziet u het bericht. Ik heb even naar het onderzoek gekeken en werd er niet vrolijk van en heb het dus niet ingestuurd. Men vroeg zo langzamerhand meer over andere banken dan over de LPB. Bijv. heeft u ook nog spaarrekeningen op andere banken. Welke banken zijn dat. Bij welke bank heeft u het meeste ingelegd, enz.enz.
Ik vraag me af of ik de enige ben die uitverkoren was en zo niet of andere mensen dit
wel normaal vinden.
Graag een reactie.
Met vriendelijke groet,



Geachte heer (naam weggehaald),

Wij willen u graag uitnodigen om deel te nemen aan het LeasePlan Bank klanttevredenheidsonderzoek. Hiermee maakt u kans op een Bijenkorf Cadeaucard.

Bij LeasePlan Bank streven wij continu naar tevreden klanten. Wij zijn daarom zeer geïnteresseerd in uw mening, wat betreft onze dienstverlening, onze producten en onze website. Wat doen we goed en wat kan beter?

In samenwerking met het onafhankelijke marktonderzoeksbureau TNS hebben wij hiervoor een vragenlijst ontwikkeld. Wij stellen het zeer op prijs als u de moeite wilt nemen om deze vragenlijst in te vullen. Dat kan tot 25 juni a.s.

Het enige wat u hoeft te doen is de enquête invullen. Dit kost u ongeveer 10 minuten en uw deelname is volstrekt anoniem. Als dank maakt u dan kans op één van de tien Bijenkorf Cadeaucards t.w.v. € 25. De winnende deelnemers worden op 17 juli, per e-mail, door LeasePlan Bank op de hoogte gebracht.

Klik op onderstaande link om aan de vragenlijst te beginnen:

weggehaald

Uw antwoorden worden door TNS verwerkt en anoniem doorgegeven aan LeasePlan Bank. Uw persoonsgegevens worden door TNS uitsluitend gebruikt voor de verloting van de Bijenkorf Cadeaucard.

Wij danken u hartelijk voor uw deelname, op deze wijze stelt u ons in staat om onze dienstverlening verder te verbeteren.

Met vriendelijke groet,

Rob Keulemans
Directeur LeasePlan Bank



OPMERKING: LeasePlan Bank heeft de e-mailadressen uit haar klantenbestand voor éénmalig gebruik ter beschikking gesteld aan het gereputeerde marktonderzoeksbureau TNS (http://www.tnsglobal.com). TNS heeft uw e-mailadres willekeurig geselecteerd uit dit klantenbestand om deel te nemen aan deze enquête. TNS vernietigt het e-mailbestand na afloop van dit onderzoek: uw e-mailadres zal dus niet worden gebruikt voor ander onderzoek en ook niet worden doorgegeven aan derden.
Gelieve deze e-mail niet te beantwoorden. Indien u vragen heeft kunt u terecht op de website http://www.leaseplanbank.nl of kunt u zich wenden tot de afdeling klantenservice tel. 0900-8303, €5 cent per minuut.





Technische problemen met deze enquête | Ik wens niet deel te nemen


Omhoog
 Profiel  
 
BerichtGeplaatst: ma 11 jun 2012 7:57 am 
Stuiver

Geregistreerd: di 22 mei 2012 8:39 pm
Berichten: 98
ik heb hem niet gehad.

wellicht merken ze dat het geld nu wegvloeit nu vooral de deposito's flink gedaald zijn.

dus gaan ze maar enquete versturen en dure reclame's op de tv zetten

antwoord op je andere vraag , nee ik vind zoiets ook niet echt normaal nee om speciafieke dingen te vragen waar je allemaal geld hebt staan. Maar zoals ik al zei vind ik de lage rente tegen over de nieuwe TV spot ook vreemd. elke deposito die afloopt gaat gelijk weg naar moneyou


Omhoog
 Profiel  
 
BerichtGeplaatst: ma 11 jun 2012 11:29 am 
Kwartje
Avatar gebruiker

Geregistreerd: wo 28 jan 2009 7:38 pm
Berichten: 467
Wel gehad, niet ingevuld.
De kans op een cadeaubon wordt steeds groter voor hen die wél invullen :wink:


Omhoog
 Profiel  
 
BerichtGeplaatst: ma 11 jun 2012 2:55 pm 

Geregistreerd: vr 29 mei 2009 2:42 pm
Berichten: 27
wel gehad (partner) bij en/of rekening, Niet ingevuld


Omhoog
 Profiel  
 
BerichtGeplaatst: ma 11 jun 2012 5:25 pm 
Vijfje
Avatar gebruiker

Geregistreerd: di 01 jul 2008 5:43 pm
Berichten: 6731
Niet gehad

_________________
Vertrouwen is goed, controle nog beter...


Omhoog
 Profiel  
 
BerichtGeplaatst: ma 11 jun 2012 7:55 pm 
Kwartje
Avatar gebruiker

Geregistreerd: ma 06 okt 2008 10:16 am
Berichten: 250
Wel gehad geen interesse.

JAAAAAAAAAAAAAAAAAA de kansen zijn alweer toegenomen voor diegenen die hem invullen!!!!!!!!!!!!!!!!!


Omhoog
 Profiel  
 
Geef de vorige berichten weer:  Sorteer op  
Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 6 berichten ] 

Advertenties

Sponsors

Alle tijden zijn GMT + 1 uur [ Zomertijd ]


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 2 gasten


Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen
Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum
Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen
Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen

Zoek naar:
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
phpBB.nl Vertaling
phpBB SEO