Spaarinformatie, de site voor informatie over sparen


Het is nu vr 19 apr 2024 5:13 pm

Alle tijden zijn GMT + 1 uur [ Zomertijd ]





Advertenties

Sponsors
Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 48 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4
Auteur Bericht
 Berichttitel: Re: vraag over activeren
BerichtGeplaatst: do 21 jul 2011 10:21 am 

Geregistreerd: vr 19 sep 2008 10:13 am
Berichten: 29
elsinga schreef:
Ik had gisteren een mail van ze, of ik even kopieën van de legitimatiebewijzen van mijn vrouw en ik (en/of rekening he) en een recent bankafschrift wilde produceren. Nou ja, is redelijk verzoek, dus maar even gedaan. ;)


Dat vond ik dus echt heel vreemd in de aanvraagprocedure. Er staat niet duidelijk bij het aanmaken van je rekeningnummer hoe je de formulieren moet opsturen, er staat wel dat je het moet doen maar niet HOE.

Dus na een week de KS maar gebeld, die zeiden dat alleen een overzicht van de tenaamstelling nodig was. Dus die geregeld bij mijn bank en opgestuurd via de email.

Weer niets horen van LPB over een activatie. Toen kreeg ik een mail dat ze de formulieren nog niet hadden binnengekregen en dat ik ook kopies van identificatie moest opsturen. dit snel gedaan en na een aantal dagen de rekening geactiveerd.

Zoals ik al zei: Het is in het aanvraagproces niet duidelijk hoe je de gegevens moet aanleveren. Dat kan mijn inziens beter.

Ik zag later dat het wel bij de "veelgestelde vragen" stond maar dat moet mijn inziens bij de aanvraagprocedure duidelijk vermeld staan.

Als mensen dat niet weten duurt het echt heel lang. Bij mij heeft het dus 2 weken geduurd, en dat vind ik heel erg lang.


Omhoog
 Profiel  
 
 Berichttitel: Re: vraag over activeren
BerichtGeplaatst: di 09 aug 2011 7:03 pm 

Geregistreerd: di 09 aug 2011 6:53 pm
Berichten: 1
Helaas duurt het activatieproces bij mij ook al meer dan 2 weken. :oops:

11 aug. :) Het is echter nu dik voormekaar ! :)


Laatst bijgewerkt door liduintje27 op do 11 aug 2011 5:35 pm, in totaal 1 keer bewerkt.

Omhoog
 Profiel  
 
 Berichttitel: Re: vraag over activeren
BerichtGeplaatst: wo 10 aug 2011 10:36 am 

Geregistreerd: vr 29 jul 2011 9:45 am
Berichten: 3
Ook ik wacht al 2 weken geduldig af. Eerste mail met toezenden van identificatiegegevens kwam snel. Maar nu duurt het erg lang. Ik heb nog een mail gestuurd met de vraag hoe het er voor staat, maar geen antwoord (3 dagen).


Omhoog
 Profiel  
 
Geef de vorige berichten weer:  Sorteer op  
Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 48 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4

Advertenties

Sponsors

Alle tijden zijn GMT + 1 uur [ Zomertijd ]


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 2 gasten


Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen
Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum
Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen
Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen

Zoek naar:
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
phpBB.nl Vertaling
phpBB SEO