Spaarinformatie, de site voor informatie over sparen


Het is nu vr 29 maart 2024 3:23 pm

Alle tijden zijn GMT + 1 uur [ Zomertijd ]





Advertenties

Sponsors
Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 513 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7 ... 35  Volgende
Auteur Bericht
BerichtGeplaatst: do 22 sep 2016 11:21 pm 
Daalder

Geregistreerd: do 30 jun 2011 4:38 pm
Berichten: 1975
Crazy9 schreef:
Heb je naar advanziakonto@advanzia.com gemaild??

Nee, naar gijs@efteling.nl


Omhoog
 Profiel  
 
BerichtGeplaatst: vr 23 sep 2016 12:09 pm 
Daalder

Geregistreerd: do 30 jun 2011 4:38 pm
Berichten: 1975
Blijkbaar lezen ze mee met dit wereldberoemde forum, vandaag na 11 dagen mijn rekeningnummer. Ik lees hier iets over een online omgeving, maar kan daar op de summiere website niets over vinden ?


Omhoog
 Profiel  
 
BerichtGeplaatst: vr 23 sep 2016 1:17 pm 
Vijfje
Avatar gebruiker

Geregistreerd: di 01 jul 2008 5:43 pm
Berichten: 6725
Online bankieren

https://mein.advanziakonto.com/icc/depo ... osit_login

_________________
Vertrouwen is goed, controle nog beter...


Omhoog
 Profiel  
 
BerichtGeplaatst: vr 23 sep 2016 5:36 pm 
Daalder

Geregistreerd: do 30 jun 2011 4:38 pm
Berichten: 1975
bedankt juanj, ga het eens bekijken.


Omhoog
 Profiel  
 
BerichtGeplaatst: vr 23 sep 2016 7:21 pm 
Vijfje
Avatar gebruiker

Geregistreerd: di 01 jul 2008 5:43 pm
Berichten: 6725
Inschrijving niet meer mogelijk, nu gewoon 0,7% als je vandaag geen rekening geopend hebt.

http://www.advanziakonto.com/index.php?id=1&L=3

Wat wel jammer is, je kan nergens meer 'bewijs' vinden van de actie (t/m 26 januari 2017 1,2%)

Gelukkig heb ik de mail nog.. ik weet niet in hoeverre jullie nu zwart op wit hebben, dat je tot 27 januari dus 1,2% krijgt.

Ik heb gelukkig 2 emails waarin dit bevestigd word.

_________________
Vertrouwen is goed, controle nog beter...


Omhoog
 Profiel  
 
BerichtGeplaatst: vr 23 sep 2016 7:49 pm 
Gulden

Geregistreerd: do 03 maart 2011 9:42 pm
Berichten: 1203
Apart, ik zie nu ook online dat ze weer standaard 0,7 % bieden, blijkbaar ging het te hard met de gelden die binnenkwamen.

Ik heb geen email of bewijs dat ik meedoe met de actie die ik tot 27 januari 2017 krijg, zou op zich wel netjes zijn dat de Advanzia Bank per email dit aan mij bevestigd, nu heb ik daar gelukkig bij het begin van deze week met een nieuwe spaarrekening geld gestort, ik kan nu alleen aan het einde van de maand met de rentebijschrijving zien of ze inderdaad de 1,2 % rentetarief hanteren.

Edit:

Ik heb wel een bewijs per email ontvangen dat de actuele spaarrente 1,2 % is, maar blijft dit nu ook zo tot 27 januari ?

Citaat:
Hartelijk dank voor het toezenden van uw gegevens. Wij hebben uw nieuwe Advanzia rekening onder nummer ****** geopend en geactiveerd.

De actuele rentevergoeding op uw Advanzia Spaarrekening bedraagt 1,20 % eff. per jaar (1,19 % nom.).



Laatst bijgewerkt door Martijn op vr 23 sep 2016 8:29 pm, in totaal 2 keer bewerkt.

Omhoog
 Profiel  
 
BerichtGeplaatst: vr 23 sep 2016 7:58 pm 
Daalder

Geregistreerd: do 30 jun 2011 4:38 pm
Berichten: 1975
Nu snap ik dat de opening van een nieuwe rekening zo lang duurde tot vandaag......kan trouwens ook niet een account aanmaken voor online bankieren. De ene euro die ik heb overgemaakt beschouw ik maar als leergeld voor een mislukt experiment.


Omhoog
 Profiel  
 
BerichtGeplaatst: vr 23 sep 2016 9:46 pm 
Vijfje
Avatar gebruiker

Geregistreerd: di 01 jul 2008 5:43 pm
Berichten: 6725
Vereiste was 5k voor 30 september storten.

Als je voor vandaag geopend hebt, en je stort voor 30ste 5k, dan zou dit % gewoon moeten gelden

_________________
Vertrouwen is goed, controle nog beter...


Omhoog
 Profiel  
 
BerichtGeplaatst: vr 23 sep 2016 11:16 pm 
Knaak
Avatar gebruiker

Geregistreerd: wo 10 dec 2008 12:05 pm
Berichten: 2500
NB. wat betreft het online bankieren bij Advanzia, wordt niet het saldo weergegeven, enkel het bedrag van de laatste bijschrijving. Minder handig zeg maar.


Omhoog
 Profiel  
 
BerichtGeplaatst: za 24 sep 2016 10:48 am 
Vijfje
Avatar gebruiker

Geregistreerd: di 01 jul 2008 5:43 pm
Berichten: 6725
Klopt.. maar beter dan niets.. je kan je laatste in/uit gaande betaling van die dag zien.

Je kan je afschriften downloaden.

Wat mij wel opvalt is dat de afschriften die je kan downloaden anders zijn, als de afschriften die je via de mail krijgt.

Ook is het rente bedrag gesplitst op het afschrift op de site.

Die gasten zouden ook deposito's moeten aanbieden, ik dat die ook redelijk aantrekkelijk zouden zijn.

_________________
Vertrouwen is goed, controle nog beter...


Omhoog
 Profiel  
 
BerichtGeplaatst: wo 28 sep 2016 3:56 pm 
Gulden

Geregistreerd: do 03 maart 2011 9:42 pm
Berichten: 1203
Ik heb ze voor alle zekerheid toch maar even gevraagd of ik inderdaad mee doe met de 1,2 % aktie rentepercentage tot 27 januari 2017 ( dus bijna het dubbele wat je bij de banken in Nederland krijgt ) , ik doe mee :) , lees het volgende antwoord van de Advanzia Bank.
Citaat:
Sehr geehrter Kunde,

vielen Dank für Ihre Anfrage.

Gerne bestätigen wir Ihnen dass der Zinssatz von 1,2% bis am 27/01/2017 gültig ist für Ihr Tagesgeldkonto.

Mit freundlichen Grüßen


Daniel Bras
Customer Relations Officer
Advanzia Bank S.A.


Omhoog
 Profiel  
 
BerichtGeplaatst: wo 28 sep 2016 4:53 pm 
Daalder

Geregistreerd: do 30 jun 2011 4:38 pm
Berichten: 1975
Ik was mijn password vergeten :oops:
sturen ze dat gewoon per e-mail toe :shock:


Omhoog
 Profiel  
 
BerichtGeplaatst: wo 28 sep 2016 5:11 pm 
Gulden

Geregistreerd: do 03 maart 2011 9:42 pm
Berichten: 1203
Bij hun kunden portal, kan je onder het vakje password vergeten een bericht sturen !

Zie volgende weblink : https://mein.advanziakonto.com/icc/deposit/nav/b7f/b7f70f8d-6d7d-0d21-6b34-c8d74456ebad.htm#deposit_passwordForgotten1

Daarna moet je nog een zekerheids vraag beantwoorden om een nieuw password te krijgen, heb je deze ook niet moet je de helpdesk bellen.


Omhoog
 Profiel  
 
BerichtGeplaatst: wo 28 sep 2016 5:28 pm 
Vijfje
Avatar gebruiker

Geregistreerd: di 01 jul 2008 5:43 pm
Berichten: 6725
Dejavu... bij het aanvragen destijds, was ik ook mijn wachtwoord vergeten... hoe komt dat? Ze hebben nooit op mail bevestigd wat je wachtwoord is.

Maar ik had het goed gegokt, dus hoefde niet te resetten.

_________________
Vertrouwen is goed, controle nog beter...


Omhoog
 Profiel  
 
BerichtGeplaatst: wo 28 sep 2016 8:02 pm 
Daalder

Geregistreerd: do 30 jun 2011 4:38 pm
Berichten: 1975
Martijn schreef:
Bij hun kunden portal, kan je onder het vakje password vergeten een bericht sturen !

Zie volgende weblink : https://mein.advanziakonto.com/icc/deposit/nav/b7f/b7f70f8d-6d7d-0d21-6b34-c8d74456ebad.htm#deposit_passwordForgotten1

Daarna moet je nog een zekerheids vraag beantwoorden om een nieuw password te krijgen, heb je deze ook niet moet je de helpdesk bellen.



Bovenstaande gaat (volgens mij) over het password voor online bankieren. Dat is iets anders dan je tele password wat je nodig hebt om online bankieren aan te vragen. Die was ik dus kwijt. Dus dan kan je niets meer, aangezien je dat nergens kunt resetten middels een 'wachtwoord vergeten'-link. Blijft een beetje 'aparte" beveiliging.


Omhoog
 Profiel  
 
Geef de vorige berichten weer:  Sorteer op  
Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 513 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7 ... 35  Volgende

Advertenties

Sponsors

Alle tijden zijn GMT + 1 uur [ Zomertijd ]


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 6 gasten


Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen
Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum
Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen
Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen

Zoek naar:
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
phpBB.nl Vertaling
phpBB SEO