Spaarinformatie, de site voor informatie over sparen


Het is nu do 28 maart 2024 10:57 pm

Alle tijden zijn GMT + 1 uur [ Zomertijd ]





Advertenties

Sponsors
Plaats een nieuw onderwerp Dit onderwerp is gesloten, je kunt geen berichten wijzigen of nieuwe antwoorden plaatsen  [ 206 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6 ... 14  Volgende
Auteur Bericht
BerichtGeplaatst: wo 07 nov 2018 6:38 pm 
Daalder

Geregistreerd: do 30 jun 2011 4:38 pm
Berichten: 1975
Nog heel even geduld We streven ernaar om het Groen deposito morgen beschikbaar te stellen. ^Emir



spannend he.


Omhoog
 Profiel  
 
BerichtGeplaatst: wo 07 nov 2018 9:37 pm 
Daalder
Avatar gebruiker

Geregistreerd: za 31 mei 2008 10:13 pm
Berichten: 1699
svanke schreef:
Nog heel even geduld We streven ernaar om het Groen deposito morgen beschikbaar te stellen. ^Emir



spannend he.

Ken je de grap van het Groen deposito dat zou komen?
Het kwam niet :lol:

Edit 8/11: lijkt er op dat iedereen vanmorgen om 9 uur even keek of het deposito al beschikbaar was, want de site was (kort) onbereikbaar.
Tot nu toe is het nog steeds een grap.


Laatst bijgewerkt door groentje op do 08 nov 2018 10:33 am, in totaal 1 keer bewerkt.

Omhoog
 Profiel  
 
BerichtGeplaatst: do 08 nov 2018 10:33 am 
Daalder
Avatar gebruiker

Geregistreerd: do 06 sep 2007 10:02 pm
Berichten: 2220
svanke schreef:
Nog heel even geduld We streven ernaar om het Groen deposito morgen beschikbaar te stellen. ^Emir
spannend he.

Is nu inderdaad beschikbaar.

_________________
Luister naar dj doboy


Omhoog
 Profiel  
 
BerichtGeplaatst: do 08 nov 2018 10:35 am 
Daalder
Avatar gebruiker

Geregistreerd: za 31 mei 2008 10:13 pm
Berichten: 1699
?? Er staat nog steeds "binnenkort beschikbaar op de site", en in de app kan ik de rekening ook niet kiezen.


Omhoog
 Profiel  
 
BerichtGeplaatst: do 08 nov 2018 11:05 am 
Knaak
Avatar gebruiker

Geregistreerd: ma 18 aug 2008 11:38 am
Berichten: 4539
Inmiddels zelf en voor een familielid een deposito geopend.

Op de site staat/stond weliswaar Binnenkort..... maar als je inlogt en kiest voor nieuw spaardeposito kun je bovenin Groen kiezen.
Automatisch 1 jaar, 0% rente en na afloop wordt het teruggestort. Ook de uitgebreidere voorwaarden zijn te bekijken.

In het overzicht van lopende deposito's kun je nergens aan zien dat het een groen deposito betreft. Alleen aan het percentage van 0%.


Omhoog
 Profiel  
 
BerichtGeplaatst: do 08 nov 2018 11:20 am 
Daalder
Avatar gebruiker

Geregistreerd: za 31 mei 2008 10:13 pm
Berichten: 1699
Helaas is het niet mogelijk deze te kiezen vanuit de app :evil:

Aangezien ik op mijn werk zit, heb ik hier niet mijn aanloggegevens bij de hand voor de site (en ik vind het ook niet wenselijk om dat op een computer van het werk te gaan zitten doen).


Omhoog
 Profiel  
 
BerichtGeplaatst: do 08 nov 2018 12:33 pm 
3 Kwartjes

Geregistreerd: di 08 jun 2010 9:43 am
Berichten: 774
Ik heb er een geopend.
Helaas heb ik op dit moment niet meer vrij beschikbaar, hopelijk kan het nog half december.


Omhoog
 Profiel  
 
BerichtGeplaatst: do 08 nov 2018 1:18 pm 
Knaak
Avatar gebruiker

Geregistreerd: wo 10 dec 2008 12:05 pm
Berichten: 2500
Zo, we moesten wachten, maar het deposito was dan wel binnen enkele klikken klaar. Fijn, eindelijk weer eens "sparen" via een grootbank (-dochter).


Omhoog
 Profiel  
 
BerichtGeplaatst: do 08 nov 2018 3:08 pm 
Gulden

Geregistreerd: do 03 maart 2011 9:42 pm
Berichten: 1202
Ook ik ben er met de volle 58 K ingegaan voor een jaar.

Voor het eerst dat ik met plezier een deposito afsluit met 0 % rente maar wel met aantrekkelijke voorwaarden fiscaal en je helpt ook nog eens het milieu duurzamer te worden.


Omhoog
 Profiel  
 
BerichtGeplaatst: do 08 nov 2018 7:27 pm 
Knaak
Avatar gebruiker

Geregistreerd: wo 10 dec 2008 12:05 pm
Berichten: 2500
Martijn schreef:
Ook ik ben er met de volle 58 K ingegaan voor een jaar.


Had ik ook gedaan, ware het niet dat ik te weinig vrij opneembaar heb. Misschien over een half jaar :lol:

En ja, ook veel fijner om duurzaam te sparen in plaats van in die gore autolease industrie (LPB).


Omhoog
 Profiel  
 
BerichtGeplaatst: do 08 nov 2018 9:48 pm 
Vijfje
Avatar gebruiker

Geregistreerd: vr 07 dec 2007 12:34 am
Berichten: 5821
Woonplaats: Obliville
Martijn schreef:
Ook ik ben er met de volle 58 K ingegaan voor een jaar.

Voor het eerst dat ik met plezier een deposito afsluit met 0 % rente maar wel met aantrekkelijke voorwaarden fiscaal en je helpt ook nog eens het milieu duurzamer te worden.


Je laat wel duizenden euro's rendement lopen als je er wat anders mee had gedaan. Maar ja.

_________________
Pecunia non olet!


Omhoog
 Profiel  
 
BerichtGeplaatst: do 08 nov 2018 9:53 pm 
Daalder
Avatar gebruiker

Geregistreerd: za 31 mei 2008 10:13 pm
Berichten: 1699
obligataire schreef:
Martijn schreef:
Ook ik ben er met de volle 58 K ingegaan voor een jaar.

Voor het eerst dat ik met plezier een deposito afsluit met 0 % rente maar wel met aantrekkelijke voorwaarden fiscaal en je helpt ook nog eens het milieu duurzamer te worden.


Je laat wel duizenden euro's rendement lopen als je er wat anders mee had gedaan. Maar ja.

Tja, maar allerlei investeringen en beleggingen doe je toch niet met al je geld? Ik neem aan dat als iemand 58k in groendeposito zet, dat er elders ook wel het nodige gaande is.


Omhoog
 Profiel  
 
BerichtGeplaatst: do 08 nov 2018 10:38 pm 
Vijfje
Avatar gebruiker

Geregistreerd: vr 07 dec 2007 12:34 am
Berichten: 5821
Woonplaats: Obliville
groentje schreef:
obligataire schreef:
Martijn schreef:
Ook ik ben er met de volle 58 K ingegaan voor een jaar.

Voor het eerst dat ik met plezier een deposito afsluit met 0 % rente maar wel met aantrekkelijke voorwaarden fiscaal en je helpt ook nog eens het milieu duurzamer te worden.


Je laat wel duizenden euro's rendement lopen als je er wat anders mee had gedaan. Maar ja.

Tja, maar allerlei investeringen en beleggingen doe je toch niet met al je geld? Ik neem aan dat als iemand 58k in groendeposito zet, dat er elders ook wel het nodige gaande is.


Dat is geen onlogische aanname........toch blijft het veel geld om kort aan te houden. Zelfs als alles in huis inclusief de auto komend jaar stuk gaat, is dat nog ruim. Maar goed ieder zijn ding :D

_________________
Pecunia non olet!


Omhoog
 Profiel  
 
BerichtGeplaatst: do 08 nov 2018 11:10 pm 
Gulden

Geregistreerd: do 03 maart 2011 9:42 pm
Berichten: 1202
Voor veel mensen is dit veel geld om vrij beschikbaar te hebben, die weelde heb ik momenteel.
In de nabije toekomst denk ik dat ik dit geld hard nodig zal hebben voor woning en levensonderhoud.

Maar ik heb nog voldoende andere middelen naast deze zojuist afgesloten deposito.

Ik behaal op jaarbasis nog steeds meer dan wat de overheid mij aan VRH belast momenteel.

Ik weet je kunt je geld in allerlei andere fantastische beleggingen hebben en daar op de lange termijn meer rendement mee behalen, maar ik ken mijzelf , wil met mijn leeftijd niet al te grote risico's lopen en heb geen zin de aandelenmarkt continu bij te houden, maar ieder zijn ding.


Omhoog
 Profiel  
 
BerichtGeplaatst: do 08 nov 2018 11:24 pm 
Knaak
Avatar gebruiker

Geregistreerd: wo 10 dec 2008 12:05 pm
Berichten: 2500
Zo is het Martijn. Ik heb meer dan dertig jaar alleen bij grootbanken gespaard en niet/nauwelijks belegd. Dus nu ik zo'n tien jaar ook bij kleinere banken in binnen- en buitenland spaar vanwege hogere rente, mag ik nog steeds zeggen dat ik weinig laat liggen :D


Omhoog
 Profiel  
 
Geef de vorige berichten weer:  Sorteer op  
Plaats een nieuw onderwerp Dit onderwerp is gesloten, je kunt geen berichten wijzigen of nieuwe antwoorden plaatsen  [ 206 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6 ... 14  Volgende

Advertenties

Sponsors

Alle tijden zijn GMT + 1 uur [ Zomertijd ]


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 2 gasten


Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen
Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum
Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen
Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen

Zoek naar:
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
phpBB.nl Vertaling
phpBB SEO