Spaarinformatie, de site voor informatie over sparen


Het is nu do 28 maart 2024 9:12 pm

Alle tijden zijn GMT + 1 uur [ Zomertijd ]





Advertenties

Sponsors
Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 3 berichten ] 
Auteur Bericht
 Berichttitel: Nieuwsbrief.
BerichtGeplaatst: ma 08 maart 2010 3:41 pm 
Daalder
Avatar gebruiker

Geregistreerd: do 17 apr 2008 6:16 pm
Berichten: 1539
Woonplaats: Veluwe
Ik kan me niet herinneren dat ik akkoord ben gegaan met de toezending van de nieuwsbrief van DHB.
Anyways, vandaag had ik 'm in m'n mailbox.
Als je als bank zo'n wanproduct naar je rekeninghouders durft te sturen, vraag je natuurlijk om publiekelijk commentaar.

Het eerste wat me opvalt is de lelijke opmaak in mijn e-mailclient, Thunderbird.
De uitlijning van de tekst is lelijk, en er staan diverse html-fouten in.
Als ik toesta om de afbeeldingen te laden ziet het er wel goed uit.

De ergernis wordt groter als ik daadwerkelijk de inhoud lees.
Gratis verzorgd weekend naar Budapest!
Puzzel mee en maak kans op een Capitool Reisgids over Hongarije.
Gratis toegangskaarten Disney On Ice-Princess Wishes
Bekendmaking van winnaars toegangskaarten voor het concert van Karsu. (Wie zegt u?)
Wibi Soerjadi doet ook mee in de lijst, en verder de aankondiging dat deze "Events Kalender" in de toekomst snel uitgebreid wordt.

Nog even de titel gechecked, maar ze noemen het zelf toch echt: DHB Nieuwsbrief maart 2010
Geen nieuws is goed nieuws misschien ?

Gelukkig staat onderaan ook een linkje waarmee je je kunt afmelden.
Hopen dat die het wel doet. :wink:

_________________
beleggen is gemakkelijk: je moet kopen van pessimisten en verkopen aan optimisten.


Omhoog
 Profiel  
 
 Berichttitel: Re: Nieuwsbrief.
BerichtGeplaatst: wo 10 maart 2010 12:40 am 
Dubbeltje

Geregistreerd: ma 14 jul 2008 9:25 pm
Berichten: 212
Tja, jouw e-mailclient.. Hoeveel procent heeft Thunderbird? Niet echt een maatstaf lijkt mij, net als een 100% perfecte versie in Lotus Notes :?

Ik kan mij idd ook niets van een double opt-in herinneren.
Toch vind ik dat ze wel hun best doen op het gebied van events en social (Facebook, LinkedIn, Hyves). Via deze kanalen zal men ook best openstaan voor opbouwende kritiek lijkt mij. De combi met bank gerelateerd nieuws (of nog beter het kunnen aangeven van voorkeuren) zou idd beter kunnen maar men probeert iig toegevoegde waarde te bieden tbv relatie opbouw. En met dat streven is niets mis toch?


Omhoog
 Profiel  
 
 Berichttitel: Re: Nieuwsbrief.
BerichtGeplaatst: wo 10 maart 2010 8:36 am 
Daalder
Avatar gebruiker

Geregistreerd: do 17 apr 2008 6:16 pm
Berichten: 1539
Woonplaats: Veluwe
Met dat streven is natuurlijk niets mis.
Maar als ik mij al heb ingeschreven voor een nieuwsbrief van DHB dan had ik inderdaad bank gerelateerd nieuws verwacht, en niet een "evenementenkalender".
Met wat kleine aanpassingen zou ik het zo geloven, als de afzender Centerparks, Ikea of de Bijenkorf zou zijn.

De slechte opmaak heeft niets met Thunderbird te maken, maar met de feature in Thunderbird dat je mail kunt openen zonder afbeeldingen, welke dus mijn standaard instelling is.
Je kunt er ook prima voor zorgen dat het er wel goed uitziet, mochten de afbeeldingen om een of andere reden niet geladen worden, getuige een aantal andere banken.

Ik heb niets tegen DHB, ik ben er al jaren klant, omdat het een van de eersten was die automatische overschrijving van spaar- naar tegenrekening toestond.
Hierdoor kan ik het geld voor mijn vaste lasten exact op tijd, maandelijks, automatisch laten overmaken naar mijn betaalrekening wat een klein rentevoordeel oplevert.

_________________
beleggen is gemakkelijk: je moet kopen van pessimisten en verkopen aan optimisten.


Omhoog
 Profiel  
 
Geef de vorige berichten weer:  Sorteer op  
Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 3 berichten ] 

Advertenties

Sponsors

Alle tijden zijn GMT + 1 uur [ Zomertijd ]


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 1 gast


Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen
Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum
Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen
Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen

Zoek naar:
cron
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
phpBB.nl Vertaling
phpBB SEO