Spaarinformatie, de site voor informatie over sparen


Het is nu do 28 maart 2024 5:10 pm

Alle tijden zijn GMT + 1 uur [ Zomertijd ]





Advertenties

Sponsors
Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 41 berichten ]  Ga naar pagina 1, 2, 3  Volgende
Auteur Bericht
BerichtGeplaatst: do 29 sep 2011 10:11 am 
3 Kwartjes

Geregistreerd: ma 20 jul 2009 8:40 am
Berichten: 780
Voor iemand die niet alleen kijkt naar dat tientje voor zichzelf:

Citaat:
Geachte heer Hadjememaar,

Het eerste jaar van de ASN Creditcard zit erop!

Zoals u weet doneert de ASN Bank bij elke uitgave die u met uw ASN Creditcard doet een klein percentage aan de duurzame thema(`s) van uw keuze.

Zo heeft u het afgelopen jaar samen met al onze andere creditcardklanten in totaal
€ 55.753,69 `gespaard`.

Een prachtig resultaat en dit wordt alleen maar meer omdat steeds meer mensen voor een ASN Creditcard kiezen.

De ASN Creditcard in het kort
Via de ASN Creditcard steunt u naar keuze de thema’s waarvoor de ASN Bank en haar klanten zich sterk maken: vóór eerlijke handel en duurzame energie en tegen wapenindustrie en kinderarbeid. Lees meer over de projecten die bij de verschillende thema’s horen.

Ook namens onze themapartners, danken wij u hartelijk voor uw bijdrage!


Omhoog
 Profiel  
 
BerichtGeplaatst: do 29 sep 2011 12:23 pm 
2 Kwartjes

Geregistreerd: ma 09 mei 2011 12:39 pm
Berichten: 584
Hij kost € 20 per jaar he? Best duur gezien ik mijn Visa card gratis heb van de DKB 8) .


Omhoog
 Profiel  
 
BerichtGeplaatst: do 29 sep 2011 12:34 pm 
Kwartje
Avatar gebruiker

Geregistreerd: za 29 aug 2009 9:06 pm
Berichten: 314
YipMan schreef:
Hij kost € 20 per jaar he? Best duur gezien ik mijn Visa card gratis heb van de DKB 8) .

Ach YipMan, het is maar net hoe je zelf in het leven staat, als je zelf een goedbetaalde baan hebt en geen steuntje in de rug nodig hebt, dan zal het je misschien "wors..." wezen maar er zijn ook mensen in de wereld die zo'n steuntje hard nodig hebben en in armoe leven en dan moet je denken aan echte armoe hé, niet dat soort dat we hier armoe noemen, alle beetjes helpen en het geeft een goed gevoel om daar iets aan bij dragen van onze overvloed.


Omhoog
 Profiel  
 
BerichtGeplaatst: do 29 sep 2011 12:45 pm 
3 Kwartjes

Geregistreerd: ma 20 jul 2009 8:40 am
Berichten: 780
Ja, die van DKB heb ik ook, maar er is wel sprake van een hele kleine "credit", nietwaar?
Mijn kredietlimiet bij ASN zou je doen duizelen, en bovendien betaal ik er maar een tientje voor en geen 20 euro.
En ik hoef dan weer geen HTC, White Berry, tablet, of hoe die apparaten allemaal mogen heten.

Ieder zijn meug, om in jouw taal te blijven, toch ?


Omhoog
 Profiel  
 
BerichtGeplaatst: do 29 sep 2011 12:58 pm 
2 Kwartjes

Geregistreerd: ma 09 mei 2011 12:39 pm
Berichten: 584
Kniertje schreef:
YipMan schreef:
Hij kost € 20 per jaar he? Best duur gezien ik mijn Visa card gratis heb van de DKB 8) .

Ach YipMan, het is maar net hoe je zelf in het leven staat, als je zelf een goedbetaalde baan hebt en geen steuntje in de rug nodig hebt, dan zal het je misschien "wors..." wezen maar er zijn ook mensen in de wereld die zo'n steuntje hard nodig hebben en in armoe leven en dan moet je denken aan echte armoe hé, niet dat soort dat we hier armoe noemen, alle beetjes helpen en het geeft een goed gevoel om daar iets aan bij dragen van onze overvloed.

Heb je nou over die bijdrage aan duurzame thema's? Andere banken doen dat toch ook? De ING sponsert voetbal :( Uiteraard is € 20 peanuts als je hem vaak gebruikt, maar als je weet dat je bij een Duitse bank als de DKB gratis krijgt en ook nog 2.05% rente over positief te goed dan vind ik € 20 veel.

@Hadjememaar

Ja limiet van die kaart is voor sommige mensen een nadeel, maar in kader van geef geen geld uit dat je niet hebt vind ik die limiet van € 100 perfect en wil ik meer besteden dan heb ik binnen 72 uur ( of 48 wanneer direct vanaf de betaalrekening ) dat limiet verhoogt dus ik ervaar het als geen probleem.


Omhoog
 Profiel  
 
BerichtGeplaatst: do 29 sep 2011 1:03 pm 
3 Kwartjes

Geregistreerd: ma 20 jul 2009 8:40 am
Berichten: 780
Probeer maar eens een auto te huren met je DKB-card als borg. Zit je toch weer gewoon in de trein.


Omhoog
 Profiel  
 
BerichtGeplaatst: do 29 sep 2011 1:08 pm 
Kwartje
Avatar gebruiker

Geregistreerd: wo 28 jan 2009 7:38 pm
Berichten: 467
Heerlijk met een boek en een ASN-creditcard in de trein.
Kan ik rustig overwegen of ik mijn naam op dit forum wil wijzigen in Hadikjouwkredietlimietmaar :mrgreen:


Omhoog
 Profiel  
 
BerichtGeplaatst: do 29 sep 2011 1:12 pm 
3 Kwartjes

Geregistreerd: ma 20 jul 2009 8:40 am
Berichten: 780
Dan zit je de volgende keer misschien in je "huurauto met chauffeur". (Met boek)


Omhoog
 Profiel  
 
BerichtGeplaatst: do 29 sep 2011 1:17 pm 
2 Kwartjes

Geregistreerd: ma 09 mei 2011 12:39 pm
Berichten: 584
Hadjememaar schreef:
Probeer maar eens een auto te huren met je DKB-card als borg. Zit je toch weer gewoon in de trein.

Daar heb je een rijbewijs voor nodig. Maar een borg is toch niks anders dan een claim op je credit card die ze terug geven wanneer je de auto terug gebracht hebt.


Omhoog
 Profiel  
 
BerichtGeplaatst: do 29 sep 2011 1:26 pm 
3 Kwartjes

Geregistreerd: ma 20 jul 2009 8:40 am
Berichten: 780
In de landen waar jij op vakantie gaat, heb ik nooit een rijbewijs nodig gehad. Daar huurt een westerling gewoonlijk een auto met chauffeur.
Dacht jij dat een huurauto door je DKB-VISA-card geautoriseerd wordt, als je niet voldoende saldo op je rekening hebt ?
Je kunt er waarschijnlijk niet eens een hotel mee boeken, want ook hotels leggen tegenwoordig een extra claim op je card.


Omhoog
 Profiel  
 
BerichtGeplaatst: do 29 sep 2011 1:44 pm 
Stuiver

Geregistreerd: wo 06 apr 2011 9:40 am
Berichten: 52
Dus eigenlijk is zo'n "creditcard" niks meer dan een chippas :lol:


Omhoog
 Profiel  
 
BerichtGeplaatst: do 29 sep 2011 1:53 pm 
3 Kwartjes

Geregistreerd: ma 20 jul 2009 8:40 am
Berichten: 780
Die van DKB ?
Die kun je momenteel inderdaad beter vergelijken met een pinpas dan met een creditcard. Dat klopt.


Omhoog
 Profiel  
 
BerichtGeplaatst: do 29 sep 2011 2:18 pm 
2 Kwartjes

Geregistreerd: ma 09 mei 2011 12:39 pm
Berichten: 584
Flappenhapper schreef:
Dus eigenlijk is zo'n "creditcard" niks meer dan een chippas :lol:

Nou das een foute stelling, want het is gewoon een credit card zoals iedere andere maar omdat wij onze salaris niet op DKB laten storten kunnen we geen hoog limiet krijgen en daarom krijg je alleen een limiet van € 100 maar ik stort er gewoon geld op en daar door is mijn besteding limiet hoger.


Omhoog
 Profiel  
 
BerichtGeplaatst: do 29 sep 2011 2:22 pm 
3 Kwartjes

Geregistreerd: ma 20 jul 2009 8:40 am
Berichten: 780
Dat is dus bijna precies hoe een gewone pinpas werkt. Bij een creditcard (what's in a name) heb je krediet. En dat heb jij dus niet.


Omhoog
 Profiel  
 
BerichtGeplaatst: do 29 sep 2011 2:28 pm 
2 Kwartjes

Geregistreerd: ma 09 mei 2011 12:39 pm
Berichten: 584
Jawel alleen dat is maar € 100 en binnen die bestedings limiet word elke 22e van je rekening afgehouden. Wil je meer kunnen besteden dan moet inderdaad geld overschrijven naar de credit card, maar daar krijg je wel 2.05% rente op.

Overigens hebben hotels helemaal niet zo'n grote claim op je credit card en als ik hotel kan betalen bij inchecken dan zal ik dat contant doen.


Omhoog
 Profiel  
 
Geef de vorige berichten weer:  Sorteer op  
Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 41 berichten ]  Ga naar pagina 1, 2, 3  Volgende

Advertenties

Sponsors

Alle tijden zijn GMT + 1 uur [ Zomertijd ]


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 1 gast


Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen
Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum
Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen
Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen

Zoek naar:
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
phpBB.nl Vertaling
phpBB SEO