Forum SpaarInformatie | Sparen | SpaarRente | SpaarBanken | En meer
https://forum.spaarinformatie.nl/

Int. Bankieren Vernieuwd, Printen overzicht lukt niet meer
https://forum.spaarinformatie.nl/rabobank-f19/int-bankieren-vernieuwd-printen-overzicht-lukt-niet-meer-t7414.html
Pagina 1 van 1

Auteur:  Intrest [ ma 18 feb 2013 8:17 pm ]
Berichttitel:  Int. Bankieren Vernieuwd, Printen overzicht lukt niet meer

Rabo nieuw uiterlijk rekening en transactie overzicht
Het uiterlijk van deze schermen is nu gelijk aan de betaalschermen die we eerder u veranderd hebben. Als u hulp of uitleg nodig heeft bij de werking van deze overzichten, kilkt u in de betreffende schermen op de knop 'Meer info'.
Overige wijzigingen in uw transactieoverzicht
Meer overzicht door samenvatting tot twee regels per transactie. De extra informatie wordt in een mouse-over getoond en door te klikken op de transactie.
Eenvoudiger door uw transactiehistorie scrollen zonder extra klik.
Een vereenvoudigde zoekfunctie.
De IBAN van de begunstigde wordt getoond.
Het saldo van uw rekening wordt getoond na iedere transactie.
Onderscheid nieuwe transacties sinds vorige bezoek en overige transactie


Totaal ander scherm bij inloggen vanmiddag bij mij.
Het ziet er prima en overzichtelijk uit was mijn eerste indruk.
Printafdruk gemaakt maandelijks afschrift DirectRekening, ging ook prima.
Een paar overboekingen gedaan.
Vervolgens wil ik print maken met laatste transacties van DirectRekening, Internetspaarrekening en Totaal Rekening Overzicht.
Dit lukt bij nieuwe bankieren totaal niet meer.

Gebeld met bank, hadden meer klachten ontvangen.

Ik kan geen enkele bewijslast meer vastleggen. (misschien nog met paint, maar dat is zo omslachtig)
Gebruik methode; Afdrukken (Afdrukvoorbeeld) via digitale printer (ik gebruik ReDirect) sla ik het vervolgens als PDF op.
Werkte eerder altijd bij Rabo en ook bij alle andere banken die ik heb. Maar nu niet meer.

Zijn er meer die dit ook hebben.

Auteur:  juanj [ ma 18 feb 2013 10:25 pm ]
Berichttitel:  Re: Int. Bankieren Vernieuwd, Printen overzicht lukt niet me

Geen probleem hier want, de betreffende aanpassing is bij mij er nog niet door.

Verandering naar de IBAN schermen was bij mij ook niet als eerste..

Auteur:  Intrest [ ma 25 feb 2013 8:14 pm ]
Berichttitel:  Re: Int. Bankieren Vernieuwd, Printen overzicht lukte niet m

Rabobank heeft het printprobleem van transactieoverzicht nu opgelost bij het vernieuwde internet bankieren.
Het was waarschijnlijk niet heel erg eenvoudig.
Afgelopen week paar keer ingelogd geweest en elke keer was er weer wat aan gesleuteld.

De meeste Rabo klanten zullen er niets van gemerkt hebben, ze voeren het gefaseerd in.

Auteur:  juanj [ do 07 maart 2013 6:47 pm ]
Berichttitel:  Re: Int. Bankieren Vernieuwd, Printen overzicht lukt niet me

Hier nu ook ingevoerd, echter mis ik mijn minitix saldo in het overzicht?
Is dat bij jullie ook afwezig?

Auteur:  sitan [ do 28 maart 2013 7:44 pm ]
Berichttitel:  Re: Int. Bankieren Vernieuwd, Printen overzicht lukt niet me

Ja, daar ben ik vandaag mee bezig geweest om daarover te klagen. Voordien maakte ik van b.v. betaalde bedragen via pin een lijst van een bepaalde periode en kon dat uitprinten of kopiƫren en plakken in excel om dat zelf wat compacter te maken. Dat kan dus nu niet meer.
Alleen per post kun je printen maar ik zie mij niet 15-20 posten apart uit zitten printen en ook nog apart de bedragen. Ik snap echt niet dat zo'n simpele functie er niet in gelaten is! Ze hadden (met zoveel gebruikers) beter ook eerst bij de gebruikers kunnen informeren wat hun wensen zijn of welke suggesties voor verbetering er waren!
De medewerker mailde mij uiteindelijk dat het misschien dan maar verstandiger was om via een boekhoudpakket te gaan werken (waar ik dan eerst veel geld voor moet neerleggen om dat aan te schaffen, en dat in economische slechte tijd, terwijl ik al een boekhouder heb). Ik ben al jaren zelfstandige en lever de boekhouding zo netjes en compact mogelijk in, scheelt weer meer administratiekosten maar zo'n helpdesk medewerker heeft daar blijkbaar geen enkel idee van hoe dat werkt.
Heeft iemand of hebben meerdere mensen klachten over het vernieuwde internetbankieren? Misschien kunnen we met meerdere gebruikers dezelfde klachten bij de Rabo indienen om gedaan te krijgen dat zij zo'n simpele functie weer herinvoeren!!

Auteur:  obligataire [ do 28 maart 2013 9:03 pm ]
Berichttitel:  Re: Int. Bankieren Vernieuwd, Printen overzicht lukt niet me

Bij mij werkt het perfect. Selectie van gegevens maken, bestand, afdrukken, klaar! (met Firefox als browser).

Ik heb er meer moeite mee dat het allemaal erg onrustig oogt. Blijkbaar zijn veel klanten van de Rabo slechtziend, het had van mij wel wat kleiner gemogen allemaal.

Auteur:  juanj [ di 23 apr 2013 5:55 pm ]
Berichttitel:  Re: Int. Bankieren Vernieuwd, Printen overzicht lukt niet me

Weer een wijziging bij InternetBankieren, nu alles naar IBAN, nergens meer rekeningnrs.

Echter valt de tenaamstelling wel van het rekeningoverzicht scherm af.

Pagina 1 van 1 Alle tijden zijn GMT + 1 uur [ Zomertijd ]
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
http://www.phpbb.com/