Spaarinformatie, de site voor informatie over sparen


Het is nu do 28 maart 2024 10:51 am

Alle tijden zijn GMT + 1 uur [ Zomertijd ]





Advertenties

Sponsors
Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 3 berichten ] 
Auteur Bericht
 Berichttitel: Denk mee met je bank.
BerichtGeplaatst: wo 10 dec 2014 7:03 pm 
Vijfje
Avatar gebruiker

Geregistreerd: vr 07 dec 2007 12:34 am
Berichten: 5821
Woonplaats: Obliville
Tsja, moet je daar nu aan mee doen.
Van een bank met triple A en een onberispelijke reputatie, zijn ze er in geslaagd die reputatie flink te beschadigen. En daarvan kunnen ze niemand anders de schuld geven.
Van valsspelende wielrenners, gemanipuleerde rente, geklooi op locaal niveau, gebrekkig internetbankieren en foute beleggingen, je word er allemaal niet vrolijk van, de klant niet en de toezichthouders nog veel minder.

En nu mag ik hun vertellen wat ze beter moeten doen. :?
Ik denk dat ze dat zelf best wel weten.



Geachte heer obli,
De Rabobank waardeert uw mening en wil graag op de hoogte zijn van wat er bij haar klanten en in hun leefomgeving speelt. Graag maken wij in deze snel veranderende tijden dan ook gebruik van uw blik op de wereld en de Rabobank in het bijzonder. Zo kunnen wij ervoor zorgen dat onze dienstverlening en lokale betrokkenheid beter aansluiten op uw wensen. Als lid van onze bank nodigen wij u daarom graag uit om met ons mee te denken via onze besloten online community 'Denk mee met je bank'.

Denk mee met je bank
'Denk mee met je bank’ is een online omgeving, speciaal voor leden. Het is een community die het mogelijk maakt om uw mening te geven, ervaringen te delen en verbeterpunten aan te dragen. U kunt samen met andere leden meedenken over lokale onderwerpen en landelijke vraagstukken. Uiteraard houden wij u op de hoogte van wat er met de onderwerpen gebeurt waar u over mee heeft gedacht.

Zo denkt u mee
Uw ideeën zijn niet alleen belangrijk voor ons maar ook voor u. Samen helpen we elkaar verder en hebben wij in de community een aandeel in elkaars succes. Dus laat uw mening horen en registreer u via onderstaande link.

_________________
Pecunia non olet!


Omhoog
 Profiel  
 
BerichtGeplaatst: za 13 dec 2014 5:16 am 
2 Kwartjes

Geregistreerd: vr 30 mei 2008 7:31 pm
Berichten: 656
't Lijkt een nieuwe hype. SNS lanceerde laatst ook al zoiets. En ING is ook met iets dergelijks bezig (op kleinere schaal). Als je via de allang bestaande contactkanalen echter feedback levert, dan wordt daar weinig (merkbaars) mee gedaan. Dus zou dat echt gaan veranderen? En als er al iets verandert dan kom je vaak van de regen in de drup. Want echt klantgericht denken en terugkoppeling naar de klant, daar merk ik nog héél weinig van bij de grootbanken. Ik denk dat het vooral een stukje marketing is: 'kijk eens hoe klantvriendelijk wij zijn'. Maar als je concreet navraagt wat dat dan concreet inhoudt dan blijft het vaak stil of je krijgt een heleboel blabla te horen. Als er iets verandert en je vraagt naar de data waaruit blijkt dat de klant dat echt wil dan rammelt dat nogal eens (in bij mij voorkomende gevallen: vage interpretaties, geen statistiek, veronderstellen dat een probleem is opgelost maar niet checken of de klant dat ook vindt, nooit reageren en/of nooit terugkomen op feedback, oplossingen voor problemen die hinderlijker zijn dan het probleem zelf). Voorlopig ervaar ik dit dus als de nieuwe marketing hype. En dan kan de Rabobank niet achterblijven natuurlijk.


Omhoog
 Profiel  
 
BerichtGeplaatst: za 13 dec 2014 1:39 pm 
Daalder
Avatar gebruiker

Geregistreerd: di 28 dec 2010 12:18 am
Berichten: 2115
Ik heb ongevraagd bij de achterstevoren bank, met de pretentie het allerbeste voor de klant te willen bieden/voor ogen te hebben, een mail met een klantreactie neergelegd over een "service" die ze bieden.
Ben reuze benieuwd hoe ze die m.i. aanfluiting gaan oppakken, dan kan ik mij ook daar een mening over vormen.
Kan soms erg leerzaam zijn .... voor de klant. :wink:

Maar over het algemeen zullen banken toch niet te stom zijn om te kunnen "raden" wat een klant graag wil?
Ze hoeven het alleen maar op zichzelf als persoon te projecteren, hoe ze bepaalde zaken zelf graag zouden zien als klant.
Bijzonder is hoe minzaam men vaak denkt over het geld of uitgaven van een ander, terwijl de persoon in kwestie zelf bereidt is a.h.w. een wilde staking te organiseren als er een paar centjes te weinig in het loonzakje zit.
Mensen zijn soms rare dieren.
Maar goed, vragen naar de bekende weg is denk ik inderdaad een beetje mode geworden.
De klant krijgt er misschien wel een goed gevoel van zgn. belangrijk te zijn en dat is dan weer mooi meegenomen.
Meer heeft het vaak niet te betekenen.

_________________
Transfinancieel. Opgesloten in het lichaam van een miljonair, maar een banksaldo van een arme sloeber.


Omhoog
 Profiel  
 
Geef de vorige berichten weer:  Sorteer op  
Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 3 berichten ] 

Advertenties

Sponsors

Alle tijden zijn GMT + 1 uur [ Zomertijd ]


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 1 gast


Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen
Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum
Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen
Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen

Zoek naar:
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
phpBB.nl Vertaling
phpBB SEO