Ik heb ongevraagd bij de achterstevoren bank, met de pretentie het allerbeste voor de klant te willen bieden/voor ogen te hebben, een mail met een klantreactie neergelegd over een "service" die ze bieden.
Ben reuze benieuwd hoe ze die m.i. aanfluiting gaan oppakken, dan kan ik mij ook daar een mening over vormen.
Kan soms erg leerzaam zijn .... voor de klant.
Maar over het algemeen zullen banken toch niet te stom zijn om te kunnen "raden" wat een klant graag wil?
Ze hoeven het alleen maar op zichzelf als persoon te projecteren, hoe ze bepaalde zaken zelf graag zouden zien als klant.
Bijzonder is hoe minzaam men vaak denkt over het geld of uitgaven van een ander, terwijl de persoon in kwestie zelf bereidt is a.h.w. een wilde staking te organiseren als er een paar centjes te weinig in het loonzakje zit.
Mensen zijn soms rare dieren.
Maar goed, vragen naar de bekende weg is denk ik inderdaad een beetje mode geworden.
De klant krijgt er misschien wel een goed gevoel van zgn. belangrijk te zijn en dat is dan weer mooi meegenomen.
Meer heeft het vaak niet te betekenen.