Spaarinformatie, de site voor informatie over sparen


Het is nu do 28 maart 2024 4:41 pm

Alle tijden zijn GMT + 1 uur [ Zomertijd ]





Advertenties

Sponsors
Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 4 berichten ] 
Auteur Bericht
BerichtGeplaatst: di 23 aug 2016 7:13 pm 
Vijfje
Avatar gebruiker

Geregistreerd: di 01 jul 2008 5:43 pm
Berichten: 6725
Kreeg vandaag deze mail


Beste meneer xxxxx

Heeft u een flink spaarbedrag dat u niet direct nodig heeft? Maar wilt u het ook niet te lang vastzetten en zo uw opties open houden? Mogelijk is Rabo PeriodeSparen 90 dan interessant voor u. Op deze spaarrekening ontvangt u een hogere rente dan op een dagelijks opneembare spaarrekening.

Rabo PeriodeSparen 90
Bij Rabo PeriodeSparen 90 geeft u vooraf aan wanneer u over uw geld wilt beschikken. Als u ons een aankondiging geeft, dan wordt uw geld na 90 dagen overgeboekt naar de door u gekozen tegenrekening. U ontvangt op Rabo PeriodeSparen een hogere rente dan bijvoorbeeld op Rabo InternetSparen. Kies voor Rabo PeriodeSparen en spaar slimmer.


Grapje zeker... 0,6%

Ik was zo geschokt, dat ik ze maar ff teruggemaild heb

//Beste Rabobank,

Als jullie eens een fatsoenlijke rente zouden bieden, dan zou ik het nog overwegen.

Maar ik krijg bij andere partijen, zonder vastzetten, en vallend onder DGS nog meer.

Dan zou ik mijn geld bij jullie voor 0,6% moeten vastzetten???

Beperken jullie nu maar de Liborfraude, en bouw wat minder dure kantoren, dan kan er wat meer rente naar de klanten!
//

Een echte Nederlander zet zijn geld(grote bedragen) toch niet bij de Rabo, de arrogantie, dat ze nog denken dat je op zo iets ingaat?

_________________
Vertrouwen is goed, controle nog beter...


Omhoog
 Profiel  
 
BerichtGeplaatst: di 23 aug 2016 7:42 pm 
Knaak
Avatar gebruiker

Geregistreerd: za 28 maart 2009 1:29 am
Berichten: 3716
Vele mensen zijn vaak vaste klant. Dat geldt niet alleen voor een bank, maar ook voor andere zaken. De Rabobank weet heus wel dat er andere banken zijn die meer rente bieden, maar de Rabobank weet ook dat mensen niet van onbekend houden.
Mensen gaan vaak voor een merk, terwijl het beste mogelijk is dat een B-merk (of minder) goedkoper en van betere kwaliteit (smaak, degelijkheid) is. Echter wil niet iedereen gaan testen/proberen en daar moeten bedrijven het van hebben (en dat weten ze ook).

_________________
Je moet niet voor je geld gaan werken, het geld moet voor jou gaan werken!


Omhoog
 Profiel  
 
BerichtGeplaatst: wo 24 aug 2016 9:58 am 
3 Kwartjes

Geregistreerd: wo 04 jun 2008 12:00 pm
Berichten: 786
Piggy schreef:
niet iedereen gaan testen/proberen en daar moeten bedrijven het van hebben

Ik had een tijdje geleden een marketeer over vloer van een bekende grootgrutter, die wilde weten hoe wij leven, met name omgaan met eten en drinken.
Nou zijn wij juist wel iemand van testen en proberen, dus gebruiken we alles door elkaar van A merken naar C en Huis-merken. Ze lachten zich een breuk om het A merk een het Huismerk naast elkaar in onze kast te zien staan (A Merk was een keer met een reclame erg goedkoop geweest)


Omhoog
 Profiel  
 
BerichtGeplaatst: wo 14 sep 2016 6:38 pm 
Vijfje
Avatar gebruiker

Geregistreerd: di 01 jul 2008 5:43 pm
Berichten: 6725
En ze blijven volharden.. weer dezelfde mail vandaag... :twisted: :twisted: :twisted:

//Heeft u een gedeelte van uw spaargeld een langere tijd niet nodig? Spaar dan op een rekening met vaste looptijd en vaste rente. U ontvangt dan vaak een hogere rente dan bij een dagelijks opneembare spaarrekening. Er zijn verschillende manieren om uw spaargeld langere tijd vast te zetten.//

_________________
Vertrouwen is goed, controle nog beter...


Omhoog
 Profiel  
 
Geef de vorige berichten weer:  Sorteer op  
Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 4 berichten ] 

Advertenties

Sponsors

Alle tijden zijn GMT + 1 uur [ Zomertijd ]


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 3 gasten


Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen
Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum
Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen
Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen

Zoek naar:
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
phpBB.nl Vertaling
phpBB SEO