Forum SpaarInformatie | Sparen | SpaarRente | SpaarBanken | En meer
https://forum.spaarinformatie.nl/

Algemene informatie ING Bank.
https://forum.spaarinformatie.nl/ing-bank-f20/algemene-informatie-ing-bank-t3892.html
Pagina 1 van 1

Auteur:  Paul209 [ za 29 aug 2009 1:35 pm ]
Berichttitel:  Algemene informatie ING Bank.

Let op, onderstaande informatie kan verouderd zijn.

ING
Amstelveenseweg 500
1081 KL Amsterdam
-
ING Groep
Postbus 810
1000 AV Amsterdam
-
ING Sparen
Antwoordnummer 8
1000 XC Amsterdam
-
ING Bank Internet Sparen
Antwoordnummer 6227
8900 VC Leeuwarden

Telefoon: 020 56 11 619
Telefoon: 0900 0933 (10 ct. p/min.)
Telefoon: vanuit het buitenland +31 205 611 619
Telefoon: saldolijn 020 56 11 619
Telefoon: saldolijn 0900 0533 (10 ct. per min.) 24 uur per dag.
Telefoon: technische helpdesk (internetbankieren) 0900 - 1958 (10 ct. p/min.)
[Bellen via Skype]
Klantenservice bereikbaar: maandag t/m vrijdag 8:00 - 21.00 uur, zaterdag 9:00 tot 17:00 uur.
[Vragen en klachten]

afbeelding: http://www.spaarinformatie.nl/images/bank_logos/16.png?1247922095

[Website bank] | [Spaarprodukten] | [Algemene voorwaarden] | [FAQ]

- BIC/Swift: INGBNL2A
- Aantal tegenrekeningen: 1.
- Automatische verlenging deposito's: nee.
- DepositoGarantieStelsel: [Nederlands]
- ING is in februari 2009 ontstaan uit het samengaan van de ING Bank en de Postbank. De ING is een onderdeel van de ING Groep. ING Groep is een wereldwijd actieve financiële dienstverlener van Nederlandse oorsprong met 150 jaar ervaring. Zij zijn in meer dan 50 landen actief met een uitgebreid productassortiment op het gebied van bankieren, verzekeren en vermogensbeheer. De ING Groep is in 1991 ontstaan uit een fusie tussen Nationale Nederlanden en de NMB Postbank Groep. De ING Groep kent naast de ING nog diverse andere onderdelen, Westland Utrecht en Nationale Nederlanden. [Meer...]

Opmerkingen.
- [Zakelijk sparen en betalen in het assortiment]
- [Het laatste nieuws van de bank omtrent phishing pogingen]

---

Aanvullingen en/of opmerkingen worden gewaardeerd.
Bijdragen worden in goed overleg verwerkt, waarna ze verwijderd worden.
Dit is geen topic om discussies te starten.

Mede tot stand gekomen door bijdragen van: Linn, Doboy en Intrest.

Auteur:  Intrest [ zo 30 aug 2009 12:40 am ]
Berichttitel:  Re: Algemene informatie ING Bank.

Automatische verlenging deposito's

Moet m.i. zijn: naar gemaakte keuze vooraf
Zie bij aanvragen Deposito https://www.ing.nl/particulier/sparen/s ... osito.aspx
Wilt u uw Spaardeposito na afloop van de looptijd verlengen, of laten uitbetalen op uw Betaalrekening?
uitklapvenster 3 keuze's;
- Verlengen inclusief de opgebouwde rente
- Verlengen en de rente uitbetalen naar mijn Betaalrekening
- Inlegbedrag en rente uitbetalen naar mijn Betaalrekening

PS de ING Spaardeposito voorwaarden zijn zeer onduidelijk t.a.v. wat er op einde looptijd gebeurd.

Auteur:  Jan. [ wo 13 apr 2011 7:23 pm ]
Berichttitel:  Re: Algemene informatie ING Bank.

Misschien handig om toe te voegen dat je per dag maximaal 50.000,= naar een andere rekening kan overboeken? Je kan ook niet het restand alvast voor de volgende dag invoeren.

Ik liep hier tegenaan toen ik wat van mijn AEGON naar mijn NIBC spaarrekening wou overboeken met ING als tussenrekening. Want hoe kom je hier achter? Zoeken in ING help op "daglimiet" werkt niet. Wel met "maximaal".

Auteur:  krentenweger [ zo 05 jun 2016 2:03 pm ]
Berichttitel:  Re: Algemene informatie ING Bank.

Weet iemand het email adres van de ING klantenservice? Kan het niet vinden op hun website en bellen gaat moeilijk met een mobieltje in het verre buitenland.

Auteur:  svanke [ zo 05 jun 2016 2:15 pm ]
Berichttitel:  Re: Algemene informatie ING Bank.

ing@ing.nl
of
klantenservice@ing.nl

Auteur:  svanke [ do 28 jul 2016 12:06 am ]
Berichttitel:  Re: Algemene informatie ING Bank.

Voorwaarden Mijn ING aangepast
28 juli 2016

Met dit bericht informeren wij u over de aangepaste voorwaarden voor Mijn ING. Wij hebben drie voorwaarden toegevoegd.
Toegevoegde voorwaarden

- Vanaf dit najaar kunt u uw betaalopdrachten niet alleen goedkeuren met een TAN-code, maar ook met de Mobiel Bankieren App. U krijgt bericht van ons zodra dit kan.

- Wanneer een organisatie (bijvoorbeeld overheidsinstanties, nutsbedrijven, verzekeraars) ons informeert dat een rekeningnummer niet meer correct is, dan mogen wij dit rekeningnummer voor u wijzigen of verwijderen in uw adresboek. Indien wij een rekeningnummer aanpassen, informeren wij u vooraf via een bericht in Mijn ING en de Mobiel Bankieren App.

- Opdrachten op de verzendlijst die u nog niet heeft goedgekeurd met TAN-code of de Mobiel Bankieren App, blijven maximaal 100 dagen staan. Daarna verwijderen wij deze opdrachten.

U vindt de nieuwe voorwaarden in Mijn ING en op ING.nl/mijning bij ‘Downloads & Informatie’. De gewijzigde voorwaarden gelden vanaf 1 oktober 2016.

Pagina 1 van 1 Alle tijden zijn GMT + 1 uur [ Zomertijd ]
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
http://www.phpbb.com/