Krentenier schreef:
Lijkt me eerder de fout van een luie, mogelijk incompetente, medewerker. Of niet ?
In hetzelfde kranteartikel van gisteren, waarover ik al repte bij een reactie op het renteverschil bij RABO tussen Belgie en Nederland, kreeg ook ING er van langs. De kop van het artikel was namelijk: "Grote banken 'vergeten' eigen spaarders".
Het verwijt ging over het onzorgvuldige gedrag van de grootbanken; ze schrijven wel niet-klanten aan met leuke aanbiedingen, nieuwe rekening vormen met aardige rente's, maar 'vergeten' hun bestaande klantenkring.
Nee, ik denk dat ING de regel heeft aangepast, er waren namelijk twee medewerkers die hetzelfde verhaal hielden, we kwamen niet tot een vergelijk, waarop ik onomwonden heb meegedeeld dat ik van deze vorm van koppelverkoop niet gediend was en dat ze dat dus een klant kostte.
Wellicht waren er meer dergelijke reacties en is daarom een aanpassing gedaan. ING leest ook mee op deze site begreep ik van Mandros en dus hebben ze van het eerdere negatieve commentaar ook kennis kunnen nemen. Ik heb natuurlijk alleen geen idee of ze daar zwaar aan tillen of zich iets aan gelegen laten liggen.