Ruim drie weken geleden heeft iemand die ook een Postbank rekening beschikt ged naar mijn rekening overgeboekt via een overschrijvingskaart. Toen het geld niet aankwam eens gaan bellen met de Postbank en wat bleek; overgeboekt naar een verkeerde rekening.
De medewerkster die ik toen aan de lijn had kon mij mededelen dat ik tien werkdagen geduld moest hebben voordat ik het door mij te ontvangen geld terug zou zien.
Toen het deze week er nog niet was weer eens gebeld en wat bleek, de Postbank had nog niets eraan gedaan, niet eens een melding ingetypt. Afijn nu dus een nieuwe prodecure in werking gesteld.
De eerste keer toen ik belde had deze medewerkster al geconstateerd dat het was overgeboekt, zei deed op dat moment ook de uitspraak dit is iderdaad fout gegaan bij de Postbank daar is het verkeerd gelezen, echter vandaag werd dit niet bevestigt jammer dat dit eerste gesprek niet is opgenomen of iets dergelijks.
De stand van zaken is nu dat ik twee weken moeten wachtten weer, ik vind het absurt. Hun maken een fout, en ik moet weer minstens twee weken wachtten, als de gene die nu het geld heeft gekregen niet meewerkt kan het zeker langer duren. De postbank reageert droog, ja jammer dan even geduld hebben heel spijtig.
Mijn vraag is nu hebben jullie ook zoiets eens meegemaakt met de Postbank of andere banken. En wat kan ik doen met bijv. rente derving nu. Of met het opeisen van het geld?
|