Madros, ik neem inderdaad aan dat deze url bedoeld werd door tina.
Aangezien dat wel een heel erg aantrekkelijk rendement zou zijn (maar helaas tegelijkertijd ongeloofwaardig

, heb ik direct met de Postbank gebeld.
Het antwoord was helder: Er zijn GEEN Groenrentecertificaten te koop. Die zijn maar heel af een toe beschikbaar en nu dus niet (je kunt je mailadres opgeven bij de Postbank als je wilt horen wanneer dat is). Die banner met 5.35% is gewoon een link naar de Termijn deposito's waar ze die rente bieden voor 2 jaar vast. Overigens zou ik dan altijd nog eerder de gewone Rentecertificaten nemen, want die geven nog steeds 5.5% voor 2 jaar vast. Ik geef toe dat de pagina over Groenrentecertificaten erg verwarrend is door de extra reclame banner voor een ander product (zonder erbij te vermelden welk produkt!) 't Verdiend geen schoonheidsprijs dus.
Maar hoe kwam tina erbij om te melden dat er weer groenrentecertificaten beschikbaar zijn? Zowel de postbank site en hun klantenservice melden dat dit niet zo is. Verder vind je die groenrentecertificaten site alleen maar als je ernaar zoekt. Dus graag wat meer toelichting, tina!