appeltje schreef:
Ik heb het idee dat de bank uit kostenoverweging alleen overzichtjes verstuurt na "piepjes" van de klanten, het zou netjes van hen zijn dat ook zo te vermelden op de website. Of misschien hebben ze het gewoon druk met aanmeldingen.
BTW: het saldo klopte steeds.
Update (20/12): ik heb het afschriftje binnen, echter niet met het huidige saldo (wat mij beloofd was), maar met het saldo van eind november. Niet helemaal goed, wel voldoende.
Na mijn telefoontje de volgende dag al een (kloppend) afschrift ontvangen.
Telkens korte wachttijd aan de telefoon en uiterst correcte en vriendelijke bediening, maar de doorlooptijd van een rekeningaanvraag en verzending van (kennelijk) een eerste afschrift hebben ze nog niet echt op de rails.
Da's jammer, want deze - ik vermoed - groeistuip gaat wel ten koste van een eerste indruk.
Maar ach, het is ze vergeven want gierig met de rente zijn ze niet.
In dat opzicht schiet ik telkens in de lach als ik bijv. de nieuwste "grandioze aanbieding" van Postbank weer heb gezien.
Die was weer geweldig: je in allerlei bochten moeten wringen om
wel 3 maanden 4,5% te mogen krijgen, daarna is het weer uit met de pret.
Dan spookt gelijk door m'n hoofd: Veel beloven en weinig geven, doet een gek in vreugde leven.