Forum SpaarInformatie | Sparen | SpaarRente | SpaarBanken | En meer
https://forum.spaarinformatie.nl/

Erg onfatsoenlijk behandeld door YKB
https://forum.spaarinformatie.nl/yapi-kredi-bank-f27/erg-onfatsoenlijk-behandeld-door-ykb-t7288.html
Pagina 1 van 1

Auteur:  pennylover [ vr 04 jan 2013 12:04 pm ]
Berichttitel:  Erg onfatsoenlijk behandeld door YKB

In de laatste week van 2011 wilde ik geld overstorten van YKB naar mijn lopende rekening. Dit verzoek per email gedaan. Reactie terug: mijn emailadres was niet bij hun bekend, ik moet een wijzigingsformulier invullen... Dit terwijl ik al vanaf 2009 per email mijn opdrachten doorgaf.... hierop een email gestuurd met een kopie van de eerdere opdrachten uit 2009. Wederom reactie: vanaf 2010 werden er geen opdrachten per email meer uitgevoerd, en het verzoek om een wijzigingsformulier in te vullen. Hierop heb ik een kopie gestuurd van een opdracht per email uit juli 2011.....welke gewoon was beantwoord en uitgevoerd. Deze email van mij ging gepaard met schuttingwoorden. Waarschijnlijk hebben de mederwerkers opdracht gekregen om geldopnames te dwarsbomen teneinde een hoger eindejaarssaldo voor hun bank te verkrijgen. Helaas heb ik nog 2 deposito's lopen bij deze bank. Ik zal dus maar dat "wijzigings"formulier invullen anders krijg ik mijn geld daar nooit meer weg.....en tevens een klacht indienen tegen deze medewerker. Ben ik de enige met deze zeer negatieve ervaring bij YKB ?

Auteur:  Futuretrader [ vr 04 jan 2013 12:32 pm ]
Berichttitel:  Re: Erg onfatsoenlijk behandeld door YKB

Ik heb wel goede ervaringen met deze bank,in januari 2012 liep mijn laatst aangehouden deposito daar af,en ik heb het geld gewoon telefonisch overgeboekt naar de bij hun bekende tegenrekening die ik bij een andere bank aanhoud.
Dus neem eens telefonisch contact met ze op

Futuretrader

Auteur:  Blikoortje [ vr 04 jan 2013 2:21 pm ]
Berichttitel:  Re: Erg onfatsoenlijk behandeld door YKB

pennylover schreef:
In de laatste week van 2011 wilde ik geld overstorten van YKB naar mijn lopende rekening..........
............Deze email van mij ging gepaard met schuttingwoorden.
Een tamelijk merkwaardig bericht.....Vanwaar deze erg late inbreng?
En ik heb ook zo m'n bedenkingen bij de onderwerptitel......als ik lees wie de schuttingwoorden aan wie adresseert....

Auteur:  obligataire [ vr 04 jan 2013 3:30 pm ]
Berichttitel:  Re: Erg onfatsoenlijk behandeld door YKB

Sowieso vang je meer vliegen met stroop dan met azijn. Al doen banken toch wat ze zelf willen en zul je het op hĂșn manier moeten aanleveren.

Auteur:  Harry [ vr 04 jan 2013 8:30 pm ]
Berichttitel:  Re: Erg onfatsoenlijk behandeld door YKB

Ik heb ook enkele deposito's lopen bij YKB en heb totaal geen problemen als ik ze telefonsich verzoek de uitgekeerde rente over te boeken naar de tegenrekening.

Auteur:  pennylover [ vr 04 jan 2013 8:44 pm ]
Berichttitel:  Re: Erg onfatsoenlijk behandeld door YKB

Het gaat erom dat ik altijd per email mijn overboekingen deed zonder problemen en ineens kan dit niet meer.... En een reden die juist is heb ik hiervoor niet gekregen. en de reacties hierboven gaan over telefonisch overboeken...daar gaat dit dus niet over.... Ik wacht dus even op reacties van personen die net als ik per email overboekingen doen/deden. Dat ik overboek in de laatste week van december lijkt me ook niet van belang: ze zijn gewoon geopend. en mijn klacht gaat niet over openingstijden... Ik kan ineens niet meer over mijn geld beschikken...en er werd me ook niet medegedeeld dat ik eventueel wel telefonisch kon overboeken. Ik vind het nogal storend dat ik de onjuiste informatie krijg over het niet kunnen overboeken. Het ging ook niet over een paar euro statiegeld ofzo...
En wat die schuttingtaal betreft: ik heb gevraagd wat de volgende k*tsmoes zou zijn om het (MIJN) geld niet over te (willen) maken :-)

Auteur:  mmm [ vr 04 jan 2013 10:28 pm ]
Berichttitel:  Re: Erg onfatsoenlijk behandeld door YKB

Ik heb nog nooit per e-mail overgeboekt, maar vaak genoeg telefonisch. In alle gevallen werd ik uitermate beleefd toegesproken en zijn alle opdrachten zonder uitstel uitgevoerd.
Prima bank dus wat betreft de service. Helaas zijn ze qua spaarrente al een tijdje minder interessant...

Auteur:  Futuretrader [ vr 04 jan 2013 11:28 pm ]
Berichttitel:  Re: Erg onfatsoenlijk behandeld door YKB

@pennylover
Het lijkt er meer op dat u moeilijk doet,bel gewoon en het word netjes geregeld,zo word het een beetje een onzinnige en kinderachtige discussie.

Futuretrader

Auteur:  Piggy [ za 05 jan 2013 11:55 am ]
Berichttitel:  Re: Erg onfatsoenlijk behandeld door YKB

Even anders: stel u bent een medewerker van YKB en u leest het stukje met de schuttingtaal. Ik denk dat u dit niet prettig zult vinden, ik in ieder geval niet. Mondig zijn mag en kan, onbeschaaft mondig zijn is not-done.

Auteur:  pennylover [ za 05 jan 2013 5:52 pm ]
Berichttitel:  Re: Erg onfatsoenlijk behandeld door YKB

Ik wil eigenlijk alleen weten waarom ik na jaren ineens niet meer per email geldzaken kan regelen bij YKB....de medewerker van deze bank geeft 2 maal foute informatie en weigert mijn geld over te maken. En nu begint bijna iedereen in dit topic over bellen....is mijn bericht zo onduidelijk? Ik wil graag weten wie dezelfde (neagatieve) ervaring heeft... Ik wil graag een reactie van iemand met een iq boven de 85, de grens van zwakbegaafd.

Auteur:  miss_jline [ za 05 jan 2013 7:10 pm ]
Berichttitel:  Re: Erg onfatsoenlijk behandeld door YKB

Toen las dat je 'schuttingtaal' had gebruikt in je vraag naar de bank, heb ik me nog ingehouden en niet gereageerd.
Maar nu je de schrijvers van de reacties als zwakbegaafd aanmerkt (al zul je dat zelf ook wel anders zien), dan denk ik dat er maar een slotje op dit topic gezet moet worden.

@Moderator: slotje?

Groetend,
Jacqueline

Pagina 1 van 1 Alle tijden zijn GMT + 1 uur [ Zomertijd ]
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
http://www.phpbb.com/