Forum SpaarInformatie | Sparen | SpaarRente | SpaarBanken | En meer
https://forum.spaarinformatie.nl/

Foute antwoorden op eenvoudige vragen bij helpdesks banken
https://forum.spaarinformatie.nl/overige-producten-f32/foute-antwoorden-eenvoudige-vragen-bij-helpdesks-banken-t7602.html
Pagina 1 van 1

Auteur:  svanke [ do 25 apr 2013 12:30 pm ]
Berichttitel:  Foute antwoorden op eenvoudige vragen bij helpdesks banken

"asn slecht, Triodos goed"

Klantenservicemedewerkers van banken geven vaak verkeerde of onduidelijke antwoorden op eenvoudige vragen van consumenten. Uit onderzoek van de Consumentenbond blijkt dat de helpdesks bij eenderde van de telefonische vragen de mist in gaan. De mystery-callers van de Consumentenbond vroegen naar regelingen rond incasso's, deposito's, pincodes en het opvragen van oude afschriften.

http://www.consumentenbond.nl/actueel/n ... deskbanken

Auteur:  Vincent [ do 09 mei 2013 7:20 am ]
Berichttitel:  Re: Foute antwoorden op eenvoudige vragen bij helpdesks bank

Hier heb je dus weer helemaal niks aan.
Ik zie maar 2 banken staan.
Welke andere banken zijn ook getest en welke niet????....

5,5 voor ASN... -> gevoelswaarde? hoe is dat cijfer opgebouwd?

Auteur:  mmm [ do 09 mei 2013 8:33 am ]
Berichttitel:  Re: Foute antwoorden op eenvoudige vragen bij helpdesks bank

Je moet doorklikken voor meer info

Auteur:  Vincent [ za 18 mei 2013 5:04 pm ]
Berichttitel:  Re: Foute antwoorden op eenvoudige vragen bij helpdesks bank

:oops:
Ik was een beetje kortzichtig.

Pagina 1 van 1 Alle tijden zijn GMT + 1 uur [ Zomertijd ]
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
http://www.phpbb.com/