Spaarinformatie, de site voor informatie over sparen


Het is nu di 16 apr 2024 7:57 pm

Alle tijden zijn GMT + 1 uur [ Zomertijd ]





Advertenties

Sponsors
Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 8 berichten ] 
Auteur Bericht
BerichtGeplaatst: di 21 okt 2008 2:35 pm 
Ik kan met mijn inlognaam + wachtwoord inloggen echter krijg hierna iedere keer de foutmelding:

'Er is iets fout gegaan tijdens het invullen van het formulier. Probeer het op een later tijdstip nogmaals. Excuses voor het ongemak'

Ik probeer het al de hele dag maar het wil maar niet lukken :|

Iemand ook deze ervaring?


Met vriendelijke groet,

Willem


Omhoog
  
 
BerichtGeplaatst: di 21 okt 2008 2:59 pm 
Vijfje
Avatar gebruiker

Geregistreerd: vr 23 nov 2007 2:48 am
Berichten: 5064
Typisch weer een gevalletje ING.
(Inschrijven, Niet inlezen, Gelijk posten.)
Rode uitroepteken wederom geactiveerd.

_________________
Geld is een goede dienaar, maar een slechte meester.


Omhoog
 Profiel  
 
BerichtGeplaatst: di 21 okt 2008 3:03 pm 
Andere onderwerpen gingen over het formaat (I1 etc.) van het wachtwoord.

Ik heb problemen na het inloggen, lijkt mij een ander probleem :wink:


Omhoog
  
 
BerichtGeplaatst: di 21 okt 2008 3:06 pm 
Vijfje
Avatar gebruiker

Geregistreerd: vr 23 nov 2007 2:48 am
Berichten: 5064
EST1862 schreef:
Andere onderwerpen gingen over het formaat (I1 etc.) van het wachtwoord.

Ik heb problemen na het inloggen, lijkt mij een ander probleem :wink:


Dan zal DNB wel over de kop zijn, ..... of enorm druk.
Citaat:
Probeer het op een later tijdstip nogmaals. Excuses voor het ongemak'

Nu je de vraag (en tegelijkertijd het antwoord erop) hier gepost hebt, gaat het nu beter?

_________________
Geld is een goede dienaar, maar een slechte meester.


Omhoog
 Profiel  
 
BerichtGeplaatst: di 21 okt 2008 3:59 pm 

Geregistreerd: zo 21 sep 2008 12:09 pm
Berichten: 18
ING :D is dat tegenwoordig een nieuwe afko? Nice :-)

Maar om de topicstarter gerust te stellen... JA, er zijn meer mensen met dit probleem (incluus moi).
En JA DNB kent het probleem en is er mee bezig.


Omhoog
 Profiel  
 
BerichtGeplaatst: di 21 okt 2008 4:34 pm 

Geregistreerd: di 21 okt 2008 4:28 pm
Berichten: 2
Wij hebben ook sinds zaterdag proberen in te loggen en kregen elke keer de foutmelding dat er iets fout was gegaan met het formulier. DNB kon ook niet helpen. We moesten maar blijven proberen en anders vrijdag terugbellen. Waarschijnlijk zou het door de drukte komen.
Gisteravond om 23.30 uur kon het volgens ons toch echt niet meer druk zijn en het lukte nog steeds niet. Toen hebben we het geprobeerd met een oude inbelverbinding, die we nog hadden, en..... in een mum van tijd was het formulier geladen. Blijkbaar heeft het aan de provider gelegen (wij hebben kliksafe). Misschien is het mogelijk op een andere computer met een andere provider in te loggen??


Omhoog
 Profiel  
 
BerichtGeplaatst: ma 27 okt 2008 12:51 pm 

Geregistreerd: vr 10 okt 2008 4:24 pm
Berichten: 25
kwartje schreef:
(wij hebben kliksafe)


Dat is natuurlijk ook net niks hè.. :o


Omhoog
 Profiel  
 
BerichtGeplaatst: ma 27 okt 2008 2:07 pm 

Geregistreerd: do 09 okt 2008 11:21 am
Berichten: 6
Ik had het zaterdag ook onder Firefox, echter onder IE 7 werkte het prima.


Omhoog
 Profiel  
 
Geef de vorige berichten weer:  Sorteer op  
Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 8 berichten ] 

Advertenties

Sponsors

Alle tijden zijn GMT + 1 uur [ Zomertijd ]


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 1 gast


Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen
Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum
Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen
Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen

Zoek naar:
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
phpBB.nl Vertaling
phpBB SEO