Forum SpaarInformatie | Sparen | SpaarRente | SpaarBanken | En meer
https://forum.spaarinformatie.nl/

Renteplus Rekening ervaringen 2010/2011
https://forum.spaarinformatie.nl/centraal-beheer-f42/renteplus-rekening-ervaringen-2010-2011-t4996-30.html
Pagina 3 van 3

Auteur:  florijn [ di 12 apr 2011 6:07 pm ]
Berichttitel:  Re: Renteplus Rekening ervaringen 2010/2011

Ik heb dat formulier ook ingevuld en nooit reclame (spam) van CB ontvangen.

Auteur:  piet_pecunia [ zo 01 mei 2011 10:06 am ]
Berichttitel:  Re: Renteplus Rekening ervaringen 2010/2011

Toch een onbegrijpelijke strategie, voor een niet bankier dan zal ik maar zeggen.

Van 2,5% naar 2,3% op 10-1-2011 en dan weer
van 2,3% naar 2,5% op 30-3-2011.

Mij zijn ze op 10-1-2011 kwijtgeraakt, in elk geval met het meeste, een substantieel bedrag.
En ik ben voorlopig ook niet terug.
Ik zou wel eens willen weten hoeveel die verlaging gekost heeft en wat dat per saldo nu doet. Ik gok erop dat het de bank meer kost dan oplevert. Maar ja, ik ben dan ook geen bankier.

Auteur:  BillGates [ zo 01 mei 2011 10:27 am ]
Berichttitel:  Re: Renteplus Rekening ervaringen 2010/2011

Ben het met je eens Piet, mij zijn ze met deze move ook kwijtgeraakt en waarschijnlijk definitief.

Auteur:  Linn [ ma 02 mei 2011 2:13 pm ]
Berichttitel:  Re: Renteplus Rekening ervaringen 2010/2011

Heb een flink bedrag naar LPB overgeboekt.

Auteur:  Flappenhapper [ wo 04 mei 2011 10:28 am ]
Berichttitel:  Re: Renteplus Rekening ervaringen 2010/2011

Tja dat was een duur foutje inderdaad van CB denk ik. Ook ik heb een deel overgemaakt naar mijn LPB-rekening en gezien de feiten van dit moment blijft dat er nog wel even staan ook denk ik zomaar 8)

Auteur:  florijn [ zo 04 sep 2011 5:57 pm ]
Berichttitel:  Re: Renteplus Rekening ervaringen 2010/2011

Ik was (met wat kleine ergernissen) best tevreden over CB,
MAAR: al enkele maanden probeer ik voor elkaar te krijgen dat de geboortedatum van de en/of partner van de rekening wordt gewijzigd. Die zou volgens CB heel wat jaren jonger zijn dan de werkelijkheid.
Nadat ik deze fout gemeld had, ging ik ervan uit dat het gewijzigd was. Maar begin augustus bleek dat het nog steeds verkeerd geregistreerd was.
Ondanks toezeggingen het te wijzigen (eerst direct, daarna -met excuses- als ik een legitimatiebewijs lever, daarna bij bellen weer direct met sorry, daarna weer als ik nog een keer een legitimatie zou sturen) is het nog altijd niet gebeurd.
Misschien kan het helemaal geen kwaad dat ze de verkeerde geboortedatum hebben, maar mijn vertrouwen in hun administratie is nu zover verminderd dat ik het geld maar weer eens naar een ander breng.

Update 5 sept:
Weer een mail dat ze het nu toch echt in orde maken. Maar de overboeking staat ingepland.

Pagina 3 van 3 Alle tijden zijn GMT + 1 uur [ Zomertijd ]
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
http://www.phpbb.com/