Spaarinformatie, de site voor informatie over sparen


Het is nu vr 29 maart 2024 9:07 am

Alle tijden zijn GMT + 1 uur [ Zomertijd ]





Advertenties

Sponsors
Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 28 berichten ]  Ga naar pagina 1, 2  Volgende
Auteur Bericht
 Berichttitel: Eindejaarsnieuws NIBC
BerichtGeplaatst: di 18 dec 2012 2:36 pm 
Daalder
Avatar gebruiker

Geregistreerd: di 28 dec 2010 12:18 am
Berichten: 2115
NIBC Direct gaat fris het nieuwe jaar in. De website NIBCDirect.nl is vernieuwd en informatiever gemaakt.

In deze mail ook aandacht voor een aantal belangrijke zaken die spelen rond de jaarwisseling.

Eindejaars informatie...
- Vernieuwde website
- Aangepaste openingstijden
- Rentebijschrijving en jaaroverzicht

Vernieuwde website
NIBCDirect.nl is in een nieuw jasje gestoken. Ook kunt u op de nieuwe website kennismaken met Sabine. Zij werkt voor NIBC Direct en zorgt dagelijks dat uw vragen goed worden beantwoord. Sabine is er nu ook als virtuele assistent. Zo kunt op iedere pagina rechts bovenaan uw vraag stellen. U krijgt direct een passend antwoord!

Openingstijden servicedesk
Tijdens de feestdagen zijn er aangepaste openingstijden:
24 december van 9.00 tot 17.00 uur
25 en 26 december - gesloten
31 december van 9.00 tot 15.00 uur
1 januari - gesloten

Rentebijschrijving en jaaroverzicht
De rente die u in 2012 heeft opgebouwd, wordt op 1 januari 2013 op uw internetspaarrekening bijgeschreven.
Uw financiële jaaroverzicht is vanaf medio februari beschikbaar in uw persoonlijke bankomgeving. Uiteraard wordt u hiervan op de hoogte gebracht.

_________________
Transfinancieel. Opgesloten in het lichaam van een miljonair, maar een banksaldo van een arme sloeber.


Omhoog
 Profiel  
 
BerichtGeplaatst: wo 19 dec 2012 9:34 pm 

Geregistreerd: di 20 maart 2012 3:12 pm
Berichten: 16
Beste Spaarinformatie lezers,

Zoals jullie in het bovenstaande bericht kunnen lezen, heeft NIBC Direct een nieuwe website. Wat vinden jullie van de nieuwe site?

Alvast bedankt voor de reactie.

NIBC Direct


Omhoog
 Profiel  
 
BerichtGeplaatst: wo 19 dec 2012 10:34 pm 
Dubbeltje

Geregistreerd: ma 27 dec 2010 11:10 pm
Berichten: 181
NIBC Direct schreef:
Wat vinden jullie van de nieuwe site?

Ik ben al klant. Ik vind niets nieuws op de site (extra hoge rente bijvoorbeeld).
Bijzonder vervelend:
Bij het inloggen moet ik elke keer mijn gebruikersnaam invullen, ondanks aangevinkt "gebruikersnaam onthouden".


Omhoog
 Profiel  
 
BerichtGeplaatst: wo 19 dec 2012 10:41 pm 
Knaak
Avatar gebruiker

Geregistreerd: zo 09 dec 2007 8:20 pm
Berichten: 3708
Bij mij onthoudt ie de gebruikersnaam wel.
En voor de rest geldt: het gaat niet om de verpakking maar om de inhoud.
Die 4% moet gewoon blijven, en dan is alles voorlopig okee!

_________________
<als het glas half leeg is, past er meer bij in dan wanneer het half vol is>


Omhoog
 Profiel  
 
BerichtGeplaatst: wo 19 dec 2012 11:22 pm 
Stuiver

Geregistreerd: vr 11 jul 2008 11:15 pm
Berichten: 81
NIBC Direct schreef:
... heeft NIBC Direct een nieuwe website.

Alweer? De vorige redesign ligt nog vers in mijn geheugen.

NIBC Direct schreef:
Wat vinden jullie van de nieuwe site?

  1. Het inlogscherm ziet er nog net zo uit, alleen was bij mij plotseling "Gebruikersnaam onthouden" aangevinkt, terwijl ik dat altijd uit heb staan omdat ik een wachtwoordmanager gebruik.
  2. Inloggen lukt mij op dit moment niet. Ik krijg de melding "Uw inloggegevens zijn niet correct."
  3. Als ik de link "Wachtwoord vergeten ?" volg, gaat het ook mis; na het invullen van de gebruikersnaam en de captcha krijg ik weer een foutmelding (niet elke keer dezelfde overigens). Verder is in de captcha niet altijd duidelijk of hoofdletters of kleine letters worden gevraagd.

Het lijkt erop dat er een storing is. Ik probeer het een andere keer nog wel eens.


Omhoog
 Profiel  
 
BerichtGeplaatst: do 20 dec 2012 11:55 am 

Geregistreerd: di 20 maart 2012 3:12 pm
Berichten: 16
Alvast bedankt voor de reacties. De reacties zijn mn gericht op de bankomgeving. Mijn vraag was echter meer gericht op www.nibcdirect.nl. Het "publieke" gedeelte. Dat neemt overigens niet weg dat de overige opmerkingen ook zeer welkom zijn!


Omhoog
 Profiel  
 
BerichtGeplaatst: do 20 dec 2012 12:30 pm 
3 Kwartjes
Avatar gebruiker

Geregistreerd: do 17 apr 2008 7:26 pm
Berichten: 820
Woonplaats: Jazztown
Was klant maar vanwege gebruik TAN codes en geen vrijheid in keuze gebruikersnaam, rekening opgezegd.
Kan ik nu mijn gebruikersnaam kiezen?

_________________
Blues my money gives to me.


Omhoog
 Profiel  
 
BerichtGeplaatst: do 20 dec 2012 12:58 pm 
Stuiver

Geregistreerd: vr 11 jul 2008 11:15 pm
Berichten: 81
NIBC Direct schreef:
Mijn vraag was echter meer gericht op http://www.nibcdirect.nl. Het "publieke" gedeelte.

Ah, juist. Die heb ik al een hele tijd niet meer bekeken, dus ik kan niet goed vergelijken met hoe het was.
Mijn indruk van de site is dat het een aantrekkelijke en frisse look heeft.

Ik heb even gekeken naar hoe makkelijk je informatie vind over de internetspaarrekening.
Vanaf de hoofdpagina was het me niet onmiddellijk duidelijk waar je moet klikken als je meer informatie over de rekening wilt hebben.
De "Rekening openen" knop springt er echt uit. Na de muis wat over het vlak te bewegen bleek het varkentje een link te bevatten.
Nu ik er nog eens naar kijk blijkt het pijltje naast de "Rekening openen" knop toch een duidelijke indicatie te zijn dat je daar meer informatie kunt vinden, zeker als je de muis er overheen beweegt.

Na het volgen van de link een pagina met "tabbladen" waar je snel verdere informatie kunt vinden.

Al met al ziet het er best goed uit. Ik heb niet echt gekeken wat er allemaal precies aan informatie beschikbaar is.

Overigens lukt het inloggen me nog steeds niet. Ik krijg dezelfde foutmeldingen als gisteravond.


Omhoog
 Profiel  
 
BerichtGeplaatst: do 20 dec 2012 2:31 pm 

Geregistreerd: di 20 maart 2012 3:12 pm
Berichten: 16
@linn dat hebben we aangepast. Nieuwe klanten kunnen vanaf nu een eigen gebruikersnaam kiezen.


Omhoog
 Profiel  
 
BerichtGeplaatst: do 20 dec 2012 2:36 pm 

Geregistreerd: di 20 maart 2012 3:12 pm
Berichten: 16
Citaat:
Ah, juist. Die heb ik al een hele tijd niet meer bekeken, dus ik kan niet goed vergelijken met hoe het was.
Mijn indruk van de site is dat het een aantrekkelijke en frisse look heeft.

Ik heb even gekeken naar hoe makkelijk je informatie vind over de internetspaarrekening.
Vanaf de hoofdpagina was het me niet onmiddellijk duidelijk waar je moet klikken als je meer informatie over de rekening wilt hebben.
De "Rekening openen" knop springt er echt uit. Na de muis wat over het vlak te bewegen bleek het varkentje een link te bevatten.
Nu ik er nog eens naar kijk blijkt het pijltje naast de "Rekening openen" knop toch een duidelijke indicatie te zijn dat je daar meer informatie kunt vinden, zeker als je de muis er overheen beweegt.

Na het volgen van de link een pagina met "tabbladen" waar je snel verdere informatie kunt vinden.

Al met al ziet het er best goed uit. Ik heb niet echt gekeken wat er allemaal precies aan informatie beschikbaar is.

Overigens lukt het inloggen me nog steeds niet. Ik krijg dezelfde foutmeldingen als gisteravond.


Bedankt voor de reactie!

Wat betreft het probleem met inloggen. Daar heb ik een PB voor gestuurd.


Omhoog
 Profiel  
 
BerichtGeplaatst: do 20 dec 2012 2:41 pm 
Daalder
Avatar gebruiker

Geregistreerd: di 28 dec 2010 12:18 am
Berichten: 2115
Compliment voor het feit dat er over de bezoekers van de site kennelijk geen statistische informatie door derden verzameld wordt.
Althans, Ghostery laat mij geen blokkades zien.
Dat is bij een aantal andere banken wel anders, soms tot na een inlog aan toe. :evil:
Ik hoop niet dat NIBC het "vergeten is".
Dan trek ik gelijk het compliment weer in.

_________________
Transfinancieel. Opgesloten in het lichaam van een miljonair, maar een banksaldo van een arme sloeber.


Omhoog
 Profiel  
 
BerichtGeplaatst: do 20 dec 2012 3:54 pm 
Knaak
Avatar gebruiker

Geregistreerd: za 28 maart 2009 1:29 am
Berichten: 3716
De oude site was goed, de nieuwe site is naar mijn mening een beetje te druk (alles groot). Mijn voorkeur gaat uit naar de oude site.

Verder vraag ik mij af waarom sites toch steeds vernieuwd worden. Zo heeft de ING bank een tijdje terug zijn site ook veranderd. Deze verandering is naar mijn mening een kleine achteruit gang in gebruikersgemak. Maar goed je went er wel aan. ING had ook een pol op hun site gezet en het merendeel vond de oude site beter dan de nieuwe.
Kortom een vernieuwde site hoeft geen vooruitgang te zijn.

_________________
Je moet niet voor je geld gaan werken, het geld moet voor jou gaan werken!


Omhoog
 Profiel  
 
BerichtGeplaatst: do 20 dec 2012 4:05 pm 
3 Kwartjes
Avatar gebruiker

Geregistreerd: do 17 apr 2008 7:26 pm
Berichten: 820
Woonplaats: Jazztown
Goed bericht, ben onderweg.

_________________
Blues my money gives to me.


Omhoog
 Profiel  
 
BerichtGeplaatst: do 20 dec 2012 4:50 pm 
Kwartje

Geregistreerd: di 11 maart 2008 8:25 pm
Berichten: 250
Het is net als in de supermarkt, als je alles weet te staan dan gaan ze de indeling weer veranderen.
Overigens, de vorige site was goed en op de nieuwe vindt ik het ook wel weer.


Omhoog
 Profiel  
 
BerichtGeplaatst: do 20 dec 2012 10:33 pm 
Knaak
Avatar gebruiker

Geregistreerd: za 28 maart 2009 1:29 am
Berichten: 3716
Zoiets ja. Vanwaar eigenlijk deze drang naar continu vernieuwing?

Mod edit: off-topic tekst verwijderd.

_________________
Je moet niet voor je geld gaan werken, het geld moet voor jou gaan werken!


Omhoog
 Profiel  
 
Geef de vorige berichten weer:  Sorteer op  
Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 28 berichten ]  Ga naar pagina 1, 2  Volgende

Advertenties

Sponsors

Alle tijden zijn GMT + 1 uur [ Zomertijd ]


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 3 gasten


Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen
Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum
Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen
Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen

Zoek naar:
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
phpBB.nl Vertaling
phpBB SEO