Forum SpaarInformatie | Sparen | SpaarRente | SpaarBanken | En meer
https://forum.spaarinformatie.nl/

Spaarrekening NIBC Direct
https://forum.spaarinformatie.nl/nibc-direct-f43/spaarrekening-nibc-direct-t9719.html
Pagina 1 van 1

Auteur:  Wenzel [ wo 04 apr 2018 2:27 pm ]
Berichttitel:  Spaarrekening NIBC Direct

Ooit heb ik een spaarrekening gehad bij NIBC. Ongeveer 9 jaar geleden heb ik alles opgenomen en laten afsluiten.

Nu wil ik weer wat doen bij NIBC, ivm de spreiding, ik wilde dus weer een rekening openen. Maar dat hoefde niet, mijn gegevens hadden ze nog.
Ik hoefde alleen in mij NIBC omgeving een nieuwe rekening te openen, een nieuwe tegenrekening doorgeven en alles zou goed komen. Een fluitje van een cent.

En inderdaad, dat was zo gebeurd. Ik had een nieuwe IBAN nummer en op het scherm kon ik mijn tegenrekening zien.

Nu ben ik al drie dagen bezig om wat geld naar toe te krijgen, maar het wil niet zo erg. Het bedrag komt steeds terug met de melding: Reden: IBAN is niet correct met Kenmerk: NOTPROVIDED. De klantenservice van NIBC weet het niet en begrijpt het niet.

Heeft iemand nog recentelijk ervaring met NIBC? Is het daar zo'n klungelige bende?

Auteur:  Doboy [ wo 04 apr 2018 3:13 pm ]
Berichttitel:  Re: Spaarrekening NIBC Direct

Hier geen klachten. Transacties gaan behoorlijk snel. Alleen waren de jaaropgaves in eerste instantie onjuist. Maar dit is vrij snel hersteld.

Auteur:  BillGates [ wo 04 apr 2018 4:17 pm ]
Berichttitel:  Re: Spaarrekening NIBC Direct

Wel DNIB in het IBAN?

Auteur:  Wenzel [ wo 04 apr 2018 7:06 pm ]
Berichttitel:  Re: Spaarrekening NIBC Direct

BillGates schreef:
Wel DNIB in het IBAN?

NL69DNIB201xxxxxxx

Auteur:  Wenzel [ do 05 apr 2018 8:55 am ]
Berichttitel:  Re: Spaarrekening NIBC Direct

Citaat:
Geachte heer .....,

Hartelijk dank voor uw mail van 4 april 2018 waarin u aangeeft dat uw storting terug is geboekt. In deze mail geven wij u een reactie.
Op dit moment ervaren wij een storing bij het aanmaken van nieuwe rekeningnnummers. Dit is naar verwachting morgen opgelost. Het advies is om de eerste storting begin volgende week te doen. Excuses voor het ongemak.

Tja....

Auteur:  BillGates [ za 05 sep 2020 9:56 am ]
Berichttitel:  Re: Spaarrekening NIBC Direct

Kan iemand uit eigen ervaring bevestigen dat als je bij NIBC een en/of rekening hebt, je ook 2 accounts met ieder zijn eigen inloggegevens hebt?

Auteur:  Wenzel [ za 05 sep 2020 11:24 am ]
Berichttitel:  Re: Spaarrekening NIBC Direct

BillGates schreef:
Kan iemand uit eigen ervaring bevestigen dat als je bij NIBC een en/of rekening hebt, je ook 2 accounts met ieder zijn eigen inloggegevens hebt?

Ja, wij wel. Beide een eigen mobiele nummer en eigen toegang tot de rekeningen via de website. De app gebruik alleen ik.

Pagina 1 van 1 Alle tijden zijn GMT + 1 uur [ Zomertijd ]
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
http://www.phpbb.com/