Spaarinformatie, de site voor informatie over sparen


Het is nu vr 29 maart 2024 3:39 am

Alle tijden zijn GMT + 1 uur [ Zomertijd ]





Advertenties

Sponsors
Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 3 berichten ] 
Auteur Bericht
BerichtGeplaatst: wo 26 aug 2009 6:46 pm 
Vijfje
Avatar gebruiker

Geregistreerd: vr 23 nov 2007 2:48 am
Berichten: 5064
Let op, onderstaande informatie kan verouderd zijn.

NIBC Direct
Antwoordnummer 1203
1620 VB Hoorn

Telefoon: 0800-409 409 4 (gratis)
Telefoon: 070-3425425
Fax: 070-3651071
Klantenservice bereikbaar: maandag t/m vrijdag 9:00 - 21:00 uur, zaterdag 9:00 - 17:00 uur.
E-mail: info@nibcdirect.nl

afbeelding: http://www.spaarinformatie.nl/images/bank_logos/54.png?1247922119

[Website bank] | [Spaarprodukten] | [Algemene voorwaarden] | [FAQ]

- BIC/Swift: DNIBNL2G
- Aantal tegenrekeningen: 1.
- Valutadagen: nee.
- DepositoGarantieStelsel: [Nederlands]
- NIBC is een Nederlandse zakenbank, opgericht in 1945 en heeft kantoren in Den Haag, Brussel, London, Frankfurt, New York en Singapore.
- Renteberekening: over het werkelijk aantal dagen per jaar.

Opmerkingen.
- Overboekingen opgegeven vóór 12.00 uur worden dezelfde dag verwerkt.
- Geen minimum bedrag deposito's.

---

Aanvullingen en/of opmerkingen worden gewaardeerd.
Bijdragen worden in goed overleg verwerkt, waarna ze verwijderd worden.
Dit is geen topic om discussies te starten.

Mede tot stand gekomen door bijdragen van: Viper, Doboy en Ahorrar.

_________________
Geld is een goede dienaar, maar een slechte meester.


Omhoog
 Profiel  
 
BerichtGeplaatst: do 03 mei 2012 12:51 pm 
Daalder
Avatar gebruiker

Geregistreerd: di 14 okt 2008 10:51 am
Berichten: 1803
Woonplaats: Rockall
De algemene voorwaarden zijn aan de wandel gegaan.

nu te vinden op:
https://www.nibcdirect.nl/algemeen/algemene-voorwaarden/

_________________
Als je jong bent, denk je dat geld belangrijk is! Maar naarmate je ouder wordt, weet je het zeker!


Omhoog
 Profiel  
 
BerichtGeplaatst: di 30 apr 2019 7:26 pm 
Daalder
Avatar gebruiker

Geregistreerd: za 31 mei 2008 10:13 pm
Berichten: 1699
Wijziging in de voorwaarden per 1 juni 2019:

alleen geld storten vanaf de rekening die bekend is als tegenrekening.

Bij opname is dat logisch, maar bij storten... blijkbaar hebben ze last van klanten die een schrijffout maken bij het overboeken, en weer lastig gaan bellen daarover ofzo. Geen idee waarom ze dit anders inregelen.

Zelf ben ik een groot voorstander van geld ontvangen van andere rekeningen, vooral op mijn spaarrekening :P


Omhoog
 Profiel  
 
Geef de vorige berichten weer:  Sorteer op  
Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 3 berichten ] 

Advertenties

Sponsors

Alle tijden zijn GMT + 1 uur [ Zomertijd ]


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 2 gasten


Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen
Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum
Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen
Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen

Zoek naar:
cron
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
phpBB.nl Vertaling
phpBB SEO