Spaarinformatie, de site voor informatie over sparen


Het is nu vr 29 maart 2024 4:12 pm

Alle tijden zijn GMT + 1 uur [ Zomertijd ]





Advertenties

Sponsors
Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 8 berichten ] 
Auteur Bericht
BerichtGeplaatst: wo 23 apr 2008 5:20 pm 
Daalder

Geregistreerd: wo 30 jan 2008 2:52 pm
Berichten: 1748
Via e-mail en de site www.akbank.nl wordt melding gemaakt dat het internetsparen tijdelijk niet beschikbaar is van wege systeem onderhoud. :(


Omhoog
 Profiel  
 
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: do 24 apr 2008 1:20 pm 
Kwartje

Geregistreerd: di 07 aug 2007 1:09 pm
Berichten: 291
N.a.v. de problemen bij Argenta, DSB, AKBank de laatste tijd begin ik me langzaam af te vragen of de systemen van deze banken niet langzaam beginnen te kraken onder de groter wordende aantallen klanten + transakties.
Want als dat nog is dan denk ik dat er nog veel moet gebeuren op IT-gebied. (Of de rente moet gaan zakken)


Omhoog
 Profiel  
 
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: do 24 apr 2008 7:37 pm 
Gulden

Geregistreerd: vr 22 feb 2008 4:17 pm
Berichten: 1200
Begin het toch wat irritant, maar ook zorgelijk te vinden dat je rekening zo lang onbereikbaarheid is, zonder dat AKbank duidelijk aangeeft hoe lang dat ongemak gaat duren. Na amper een etmaal weer bereikbaar te zijn geweest,
ligt de boel vanaf dinsdagmiddag alweer plat, inmiddels dus opnieuw een paar dagen. Erg kwalijk. Weet iemand of AKbank in dit soort situaties ook op een andere manier dan via internet bij hen opgegeven opdracht uitvoert? (b.v. via de telefoon of E-mail)


Omhoog
 Profiel  
 
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: do 24 apr 2008 8:12 pm 
Stuiver

Geregistreerd: do 19 jul 2007 9:42 pm
Berichten: 86
Ik heb vandaag toch nog probleemloos kunnen inloggen bij Akbank.

In geval van storing kun je zoals in de faq van internetsparen letterlijk
staat:

"Internet Sparen is momenteel niet beschikbaar. Hoe kan ik nu een overboeking doen?

> Het kan gebeuren dat wegens onderhoudswerkzaamheden aan Internet Sparen van Akbank N.V. deze dienst tijdelijk niet beschikbaar is. Natuurlijk proberen we deze tijd tot een minimum te beperken. Wanneer u toch onverhoopt een betaling wilt uitvoeren, kunt u tijdens kantooruren contact opnemen met ons customer service center via telefoonnummer: 010 – 240 50 40.

Hopelijk ben je hiermee voldoende geinformeerd.


Omhoog
 Profiel  
 
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: do 24 apr 2008 8:25 pm 
Gulden

Geregistreerd: vr 22 feb 2008 4:17 pm
Berichten: 1200
Geruststellende gedachte, heel fijn. Bedankt voor het antwoord. Had me er nog niet in verdiept en ook nog niet gebeld. Was overdag niet in de gelegenheid geweest en heb dus het beeld van een ononderbroken periode van onbereikbaarheid.


Omhoog
 Profiel  
 
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: vr 25 apr 2008 6:22 pm 
Gulden

Geregistreerd: vr 22 feb 2008 4:17 pm
Berichten: 1200
AKbank stuurde vandaag het volgende mailtje:

Geachte relatie,
De storing is sinds gisteren voorbij. U kunt weer opnieuw inloggen.
Wanneer u niet het juiste inlogscherm krijgt, dan moet u eerst uw geschiedenis/history van uw browser leegmaken. U kunt dit ook proberen door Contrl F5 te gebruiken.
Onze excuses voor het ongemak.
Mocht u toch nog vragen hebben dan kunt u contact opnemen met het Customer Service Center via telefoonnummer: 010 2405040
Hoogachtend,
Akbank N.V.


Omhoog
 Profiel  
 
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: za 21 jun 2008 7:08 am 
Avatar gebruiker

Geregistreerd: di 03 jun 2008 8:28 am
Berichten: 12
Woonplaats: den haag
Geachte klant, Door onderhoudswerkzaamheden is Internet Sparen niet beschikbaar tussen: vrijdag 20.06.2008 vanaf 19:00 en zondag 22.06.2008 09:00.

Onze excuses voor het ongemak.
----------------------------------------------------------------------------

wel erg lang voor onderhoud !!

_________________
De (k)renten uit de pap vissen


Omhoog
 Profiel  
 
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: za 21 jun 2008 11:15 am 
Vijfje
Avatar gebruiker

Geregistreerd: vr 07 dec 2007 12:34 am
Berichten: 5821
Woonplaats: Obliville
digigerard schreef:

wel erg lang voor onderhoud !!

Misschien heeft dat te maken met de deposito's.
Nu ze de rente aangepast hebben, gaan ze misschien de module voor het openen en beheren van deposito's aanpassen.
Zoals bij ATBank wellicht.


Omhoog
 Profiel  
 
Geef de vorige berichten weer:  Sorteer op  
Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 8 berichten ] 

Advertenties

Sponsors

Alle tijden zijn GMT + 1 uur [ Zomertijd ]


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 1 gast


Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen
Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum
Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen
Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen

Zoek naar:
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
phpBB.nl Vertaling
phpBB SEO