Spaarinformatie, de site voor informatie over sparen


Het is nu di 19 maart 2024 12:25 pm

Alle tijden zijn GMT + 1 uur [ Zomertijd ]





Advertenties

Sponsors
Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 7 berichten ] 
Auteur Bericht
BerichtGeplaatst: do 27 okt 2011 5:11 pm 
Daalder
Avatar gebruiker

Geregistreerd: di 28 dec 2010 12:18 am
Berichten: 2113
Citaat:
Nieuwe tarieven
Per 1 januari 2012 wijzigen de tarieven voor uw Triodos Internet Betaalrekening. Deze wijziging is nodig om de toenemende kosten van het betalingsverkeer te dekken en de kwaliteit van dienstverlening op niveau te houden.

De belangrijkste wijzigingen:

voor de Internet Betaalrekening betaalt u € 21,60 per jaar per rekeninghouder (dit was € 20)
u betaalt maandelijks en niet vooraf het hele bedrag
geldopname in vreemde valuta stijgt met € 0,25 per opname

Bekijk hier het complete tarievenoverzicht en de toelichting.

Het nieuwe pinnen
Vanaf 1 januari 2012 betaalt u niet langer met de magneetstrip op uw pinpas, maar met een speciale chip: het nieuwe pinnen. Het grootste verschil is dat u uw pas niet meer door de pinautomaat haalt, maar in het apparaat steekt. Uw Triodos Wereldpas heeft al een nieuwe chip die naast de functie van chipknip ook het nieuwe pinnen ondersteunt.

Het nieuwe pinnen maakt betalen nog veiliger, omdat een chip minder eenvoudig te kopiëren is dan de magneetstrip. Met hetzelfde betaalgemak.


Veiligheid
Triodos Bank hecht veel waarde aan veiligheid en treft veel maatregelen om betalingsverkeer veiliger te maken. U kunt op een veilige manier uw bankzaken regelen via Triodos Internet Bankieren en gebruik maken van uw Triodos Wereldpas.

_________________
Transfinancieel. Opgesloten in het lichaam van een miljonair, maar een banksaldo van een arme sloeber.


Omhoog
 Profiel  
 
BerichtGeplaatst: do 27 okt 2011 5:46 pm 
2 Kwartjes

Geregistreerd: ma 09 mei 2011 12:39 pm
Berichten: 584
Ze waren al duur vergeleken met de ING en ASN Bank, nu dus nog minder reden om naar deze bank over te stappen. Ik hoop dat ASN zijn tarieven overigens niet verhoogt.


Omhoog
 Profiel  
 
BerichtGeplaatst: do 27 okt 2011 5:54 pm 

Geregistreerd: di 22 maart 2011 11:50 pm
Berichten: 2
Ik heb al een tijd een betaalrekening bij de Triodos bank en ben er best tevreden over maar inderdaad vergeleken met de andere banken wordt het wel erg duur zo.

Toendertijd was mijn keuze tussen de ASN bank en de Triodos bank waarbij de laatste me wat meer aanspraak, misschien toch de verkeerde keus geweest. :roll:


Omhoog
 Profiel  
 
BerichtGeplaatst: do 27 okt 2011 8:23 pm 
Kwartje
Avatar gebruiker

Geregistreerd: ma 06 okt 2008 10:16 am
Berichten: 250
Kor schreef:
Ik heb al een tijd een betaalrekening bij de Triodos bank en ben er best tevreden over maar inderdaad vergeleken met de andere banken wordt het wel erg duur zo.

Toendertijd was mijn keuze tussen de ASN bank en de Triodos bank waarbij de laatste me wat meer aanspraak, misschien toch de verkeerde keus geweest. :roll:


Het is ondertussen wel een aanzienlijk verschil geworden en de ASN bank geeft ook nog eens 1% rente op de lopende rekening. Wordt weer een overstapservice formulier invullen en opsturen. :(


Omhoog
 Profiel  
 
BerichtGeplaatst: do 27 okt 2011 8:32 pm 
2 Kwartjes

Geregistreerd: ma 09 mei 2011 12:39 pm
Berichten: 584
Helaas komt bij overstappen ook wat rompslomp bij kijken, ookal gebruik je een overstap service dan nog moet je zelf wat formulieren op sturen.


Omhoog
 Profiel  
 
BerichtGeplaatst: do 27 okt 2011 9:00 pm 
Kwartje
Avatar gebruiker

Geregistreerd: ma 06 okt 2008 10:16 am
Berichten: 250
Net al een dry-run gedaan bij ASN en omdat ik al klant ben bij de ASN hadden ze mijn gegevens al. Ik zat ook vergeefs te zoeken naar een formulier voor de overstapservice en het dan helemaal via de telefoon en zij hebben overstapteam die jou dan contacteerd. Wat je zelf nog moet doen is de incasso's van het overzicht gezonden door de oude bank in te voeren en natuurlijk binnen zoveel maanden ook diegenen te informeren dat ze het geld op een andere rekening moeten overmaken.

Je krijgt ook nog eens 10 euro verhuispremie en dat komt er op neer dat je 10 maanden geen kosten hebt voor het aanhouden van de betaalrekening.


Omhoog
 Profiel  
 
BerichtGeplaatst: za 29 okt 2011 1:36 pm 
3 Kwartjes
Avatar gebruiker

Geregistreerd: zo 06 apr 2008 11:11 am
Berichten: 918
Triodos is bezig zich uit de markt te prijzen. Ben al een tijdje geleden overgestapt naar ASN.

_________________
There is enough for everyone's need but not enough for everyone's greed- Ghandi ;)


Omhoog
 Profiel  
 
Geef de vorige berichten weer:  Sorteer op  
Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 7 berichten ] 

Advertenties

Sponsors

Alle tijden zijn GMT + 1 uur [ Zomertijd ]


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 1 gast


Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen
Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum
Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen
Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen

Zoek naar:
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
phpBB.nl Vertaling
phpBB SEO