Over o.a. Aegon Bronsparen kreeg ik de volgende mail "De afgelopen tijd hebben wij heel goed naar onze klanten geluisterd. Naar alle wensen en suggesties over
wat er beter kan. ".
Verder wordt er ook uitgelegd dat "Aegon E-rekening" "Aegon Sparen" wordt; zooooo!, dat is een hele verbetering,
.
En kijken we dan naar de verbeteringen (moet je wel ver zoeken), dan zien we o.a.:
- Op AEGON Sparen heeft u maximaal één tegenrekening. [dus dan nog maar 1 tegenrekening (voor nieuwe klanten)]
- Het is niet meer mogelijk om geld over te boeken naar een incidentele tegenrekening.
Hoe zo verbeteringen,
?
Ook niet helemaal consistent over overboeken van rente van E-rekening naar Sparen:\
- e-mail: "Uw AEGON E-Rekening met nummer xxxxxxx zetten wij eind april 2013 om naar AEGON Sparen."
- website: "Uw AEGON E-Rekening zetten wij begin mei 2013 om naar AEGON Sparen."
- e-mail: "Uw opgebouwde rente wordt eind april op uw rekening gestort."
- website: "Uw opgebouwde rente wordt begin mei op uw rekening gestort."
Ze zijn er zelf blijkbaar ook nog niet uit.