Spaarinformatie, de site voor informatie over sparen


Het is nu do 28 maart 2024 4:06 pm

Alle tijden zijn GMT + 1 uur [ Zomertijd ]





Advertenties

Sponsors
Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 5 berichten ] 
Auteur Bericht
BerichtGeplaatst: ma 24 okt 2011 8:18 am 
2 Kwartjes

Geregistreerd: do 25 dec 2008 11:34 am
Berichten: 538
Toen ik mijn Delta LLoyd rekening had geopend kreeg ik een mail "Gebruikersnaam Delta Lloyd E-bankieren" met daarin mijn gebruikersnaam. Deze mail was afkomstig van no-reply@deltalloyd.nl.
Vandaag (ruim 1 maand later) kreeg ik een mail met precies hetzelfde onderwerp en precies dezelfde inhoud, maar vanaf het e-mail adres Imanager@acceptatie.nl.
Dit domein schijnt te koop te zijn. De links in de e-mail lijken echter naar het juiste adres te verwijzen. Ik heb ze niet aangeklikt, maar firefox laat de bestemming zien als je er met de muis overheen gaat.

Weet iemand of dit een officiƫle mail van DeltaLloyd is?


Omhoog
 Profiel  
 
BerichtGeplaatst: ma 24 okt 2011 11:32 am 
2 Kwartjes

Geregistreerd: ma 09 mei 2011 12:39 pm
Berichten: 584
Ik kreeg dit mailtje ook, nu je zegt inderdaad het is verstuurd door Imanager@acceptatie.nl en ald de Delta Lloyd dit echt gestuurd had dan was iets geweest als noreply@deltalloyd.nl. De links verwijzen inderdaad wel naar de correcte website. Maar goed ik was toch al niet verplan geld bij Delta Lloyd te zetten.


Omhoog
 Profiel  
 
BerichtGeplaatst: ma 24 okt 2011 2:49 pm 
Kwartje
Avatar gebruiker

Geregistreerd: wo 28 jan 2009 7:38 pm
Berichten: 467
Hier hetzelfde. Heb Delta LLoyd per email gevraagd om opheldering.


Omhoog
 Profiel  
 
BerichtGeplaatst: ma 24 okt 2011 5:13 pm 
Vijfje
Avatar gebruiker

Geregistreerd: di 01 jul 2008 5:43 pm
Berichten: 6725
Hier hetzelfde.. ik vind het allemaal best... heb welgeteld 1 week gebruik gemaakt van Delta lloyd.

Ivm met tekort komingen..
- Rente nu al niet interessant meer
- Geen renteopbouw zichtbaar
- Onhandig bankier systeem

_________________
Vertrouwen is goed, controle nog beter...


Omhoog
 Profiel  
 
BerichtGeplaatst: wo 26 okt 2011 7:53 am 
2 Kwartjes

Geregistreerd: do 25 dec 2008 11:34 am
Berichten: 538
Gisteren van DeltaLloyd een algemene e-mail gekregen hierover:
Citaat:
Geachte heer, mevrouw,

U hebt een mail ontvangen van Delta Lloyd Bank NV. De afzender van deze e-mail was Imanager@acceptatie.nl.
Het onderwerp Gebruikersnaam Delta Lloyd E-bankieren .
Deze e-mail had niet verzonden mogen worden. Onze excuses voor de mogelijke verwarring die hierdoor bij u is ontstaan.

Het aangekondigde wachtwoord in deze e-mail wordt u niet toegezonden. U kunt gewoon gebruik blijven maken van uw huidige gebruikersnaam en wachtwoord.

Meer informatie
Hebt u nog vragen over deze e-mail neem dan contact met ons op.
Stuur een e-mail naar retailbanking@deltalloyd.nl of bel ons op werkdagen van 8.30 uur tot 17.30 uur op telefoonnummer (026) 400 44 22.

Met vriendelijke groet,
Delta Lloyd Bank NV


Omhoog
 Profiel  
 
Geef de vorige berichten weer:  Sorteer op  
Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 5 berichten ] 

Advertenties

Sponsors

Alle tijden zijn GMT + 1 uur [ Zomertijd ]


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 1 gast


Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen
Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum
Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen
Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen

Zoek naar:
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
phpBB.nl Vertaling
phpBB SEO