Forum SpaarInformatie | Sparen | SpaarRente | SpaarBanken | En meer
https://forum.spaarinformatie.nl/

Overzicht bij/afboekingen niet compleet
https://forum.spaarinformatie.nl/leaseplan-bank-f64/overzicht-bij-afboekingen-niet-compleet-t5037-15.html
Pagina 2 van 2

Auteur:  P.Cunia [ wo 12 jan 2011 12:26 pm ]
Berichttitel:  Re: Overzicht bij/afboekingen niet compleet

De enige afschrijving die ik vorig jaar deed, zie ik niet in het overzicht. (Wél overboeking naar deposito)

Auteur:  naction skoatter [ wo 12 jan 2011 6:34 pm ]
Berichttitel:  Re: Overzicht bij/afboekingen niet compleet

Bij mij is ook alles correct te zien.

Auteur:  BillGates [ wo 12 jan 2011 7:59 pm ]
Berichttitel:  Re: Overzicht bij/afboekingen niet compleet

Sorry, maar dit tart elke beschrijving.
Het kan toch niet zo zijn dat bij sommigen de afschrijvingen van december en eerder wél en bij sommigen niet zichtbaar zijn?
Hebben jullie wel afschrijvingen gehad vorig jaar? Langer dan 1 maand geleden? Ik weet in iedere geval 100% zeker dat een afschrijving van 6-12-2010 niet zichtbaar is, terwijl die bij mijn tegenrekening wel is bijgeschreven.

Auteur:  SpaarXL [ wo 12 jan 2011 8:12 pm ]
Berichttitel:  Re: Overzicht bij/afboekingen niet compleet

@BillGates: Ik snap je verbazing, ik verbaas me hier ook al een tijdje over...

Feit is dat ik op 23-11 een bedrag heb afgeschreven (bestemd voor de MoneYou rekening, ik wilde nl. die tegoedbon van 75 euro). Ik bewaar altijd meteen een mutatie overzicht in PDF formaat en dat zit nog keurig in mijn archief.

Als ik nu echter op de LPB site kijk, kan ik die afschrijving niet meer terugvinden. Klopt dus voor geen meter!!

Auteur:  appeltje [ wo 12 jan 2011 8:48 pm ]
Berichttitel:  Re: Overzicht bij/afboekingen niet compleet

BillGates schreef:
Sorry, maar dit tart elke beschrijving.
Het kan toch niet zo zijn dat bij sommigen de afschrijvingen van december en eerder wél en bij sommigen niet zichtbaar zijn? ...
Toen ik belde werd mij verteld dat het niet een storing is die bij iedereen optreedt, dus .... Het kan wel zo zijn !

Auteur:  SpaarXL [ ma 17 jan 2011 6:10 pm ]
Berichttitel:  Re: Overzicht bij/afboekingen niet compleet

Ik zie nu mijn afboeking van november wel (weer). Is het bij anderen ook opgelost?

Auteur:  appeltje [ ma 17 jan 2011 6:23 pm ]
Berichttitel:  Re: Overzicht bij/afboekingen niet compleet

SpaarXL schreef:
Ik zie nu mijn afboeking van november wel (weer). Is het bij anderen ook opgelost?
Bij mij is het nu ook in orde. Ik moet nu wel nog een mailtje van de bank krijgen dat het opgelost is.

Auteur:  BillGates [ ma 17 jan 2011 6:27 pm ]
Berichttitel:  Re: Overzicht bij/afboekingen niet compleet

Ik heb er, als goede klant, onlangs ook maar een mailtje aan gewaagd. En toen hebben ze het direct opgelost blijkbaar. Maar nog een bevestiging of bedankje van de bank.

Auteur:  P.Cunia [ ma 17 jan 2011 8:56 pm ]
Berichttitel:  Re: Overzicht bij/afboekingen niet compleet

Bij mij klopt het nu óók. (Ik had geen contact opgenomen met de bank, dus dank aan u allen!)

Auteur:  rv69 [ ma 17 jan 2011 9:21 pm ]
Berichttitel:  Re: Overzicht bij/afboekingen niet compleet

Bij mij klopt het ook weer!

Auteur:  vigilante [ di 18 jan 2011 3:48 pm ]
Berichttitel:  Re: Overzicht bij/afboekingen niet compleet

Bij mij werkt het nog steeds niet!

D.w.z. als ik inlog op een XP computer is alles keurig in te zien, maar op een Windows 7 apparaat kunnen de data voor een specifieke periode niet worden ingevuld.
De kalender op de pop up is niet zichtbaar en de datavelden kunnen ook niet via het toetsenbord worden ingevuld.

Herkennen anderen dit ook? Of ligt het aan mijn Windows 7 instellingen?

Auteur:  Kniertje [ di 18 jan 2011 4:12 pm ]
Berichttitel:  Re: Overzicht bij/afboekingen niet compleet

vigilante schreef:
Bij mij werkt het nog steeds niet!D.w.z. als ik inlog op een XP computer is alles keurig in te zien, maar op een Windows 7 apparaat kunnen de data voor een specifieke periode niet worden ingevuld.
De kalender op de pop up is niet zichtbaar en de datavelden kunnen ook niet via het toetsenbord worden ingevuld.
Herkennen anderen dit ook? Of ligt het aan mijn Windows 7 instellingen?

Je moet wel in het selectie vakje "een specifieke periode" invullen en pop-up's toestaan, (misschien via de Google toolbar geblokkeerd ?) bij mij werkt het met Windows 7 prima

Auteur:  appeltje [ di 18 jan 2011 7:18 pm ]
Berichttitel:  Re: Overzicht bij/afboekingen niet compleet

en de mail is binnen !

Pagina 2 van 2 Alle tijden zijn GMT + 1 uur [ Zomertijd ]
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
http://www.phpbb.com/