Spaarinformatie, de site voor informatie over sparen


Het is nu di 19 maart 2024 1:30 pm

Alle tijden zijn GMT + 1 uur [ Zomertijd ]





Advertenties

Sponsors
Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 3 berichten ] 
Auteur Bericht
BerichtGeplaatst: zo 26 feb 2012 11:18 am 

Geregistreerd: zo 26 feb 2012 11:09 am
Berichten: 3
Vlak voor kerst had OneDayOnly een dagactie waarbij je een Sony e-reader cadeau kreeg, als je een spaarrekening bij Bank of Scotland (BoS) opende en aan bepaalde voorwaarden voldeed. Heb daarvoor speciaal op die dag een OneDayOnly account moeten openen en aan een aantal andere voorwaarden moeten voldoen. De readers zouden binnen 6 weken na 16 januari worden verzonden. Deze week gebeld met BoS waar of de reader bleef. Hun mededeling: U stond niet op de OneDayOnly lijst en krijgt er dus geen. Gaat u maar naar OneDayOnly. Zijn er meer mensen die op deze manier door BoS en/of OneDayOnly zijn afgewimpeld?


Omhoog
 Profiel  
 
BerichtGeplaatst: zo 26 feb 2012 12:39 pm 

Geregistreerd: vr 24 feb 2012 12:22 pm
Berichten: 2
Wij hebben ook meegedaan aan deze actie en wel twee rekeningen geopend één voor mijn vrouw en één voor mijn zoon.
Beiden via OneDayOnly en ook aan de voorwaarden welke zijn verbonden aan deze actie is voldaan.
Mijn vrouw heeft de e-reader ontvangen maar mijn zoon niet.
Aangezien de e-reader voor mijn zoon nogal lang op zich liet wachten zijn wij gaan bellen naar BoS.
Het bleek ook dat mijn zoon niet op de "lijst" voorkwam en dus niet in aanmerking kwam voor de e-reader en is doorverwezen naar OneDayOnly.
OneDayOnly zou het uitzoeken en contact opnemen met BoS, zij vonden ook dat hij recht heeft op een e-reader maar de beslissing ligt blijkbaar bij BoS.
Wij kunnen begrijpen dat er ergens administratief bij zo'n aanvraag iets mis kan gaan, maar als blijkt dat aan de voorwaarden van de actie is voldaan het nogal kort door de bocht om te blijven volhouden dat men niet op de "lijst" voortkomt.
Graag horen wij of er meerdere deelnemers zijn die aan deze actie hebben deelgenomen en geen e-reader hebben ontvangen terwijl er wel aan de voorwaarden is voldaan.
Als eerste kennismakingen met BoS is het tot op heden een beetje teleurstellend.


Omhoog
 Profiel  
 
BerichtGeplaatst: di 28 feb 2012 1:38 pm 
Gulden
Avatar gebruiker

Geregistreerd: do 07 mei 2009 12:16 pm
Berichten: 1411
Ik kan me wel voorstellen dat het hier en daar fout is gegaan want ik vond het een redelijk warrig verhaal cq procedure om je via OneDayOnly aan te melden.

Ik heb er ook aan getwijfeld of het wel goed gegaan was.
Ik heb hem gelukkig al een paar weken in huis. Een leuk apparaat.

_________________
Pecunia olet! Geldt niet voor Crypto :lol:


Omhoog
 Profiel  
 
Geef de vorige berichten weer:  Sorteer op  
Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 3 berichten ] 

Advertenties

Sponsors

Alle tijden zijn GMT + 1 uur [ Zomertijd ]


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 2 gasten


Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen
Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum
Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen
Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen

Zoek naar:
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
phpBB.nl Vertaling
phpBB SEO