Spaarinformatie, de site voor informatie over sparen


Het is nu do 28 maart 2024 10:20 am

Alle tijden zijn GMT + 1 uur [ Zomertijd ]





Advertenties

Sponsors
Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 7 berichten ] 
Auteur Bericht
BerichtGeplaatst: do 31 jan 2013 2:16 pm 
Stuiver

Geregistreerd: di 19 jul 2011 1:45 pm
Berichten: 66
Vandaag een brief ontvangen met daarin de mededeling dat Bank of Scotland verder gaat onder de naam Lloyds Bank. Omdat ze in de rest van Europa ook deze naam voeren, wordt dit nou ook doorgevoerd in Nederland.

Verder verandert er in principe niks, alleen de naam, en dus mogelijk de site waar je moet inloggen om bij je bankgegevens te komen.


Omhoog
 Profiel  
 
BerichtGeplaatst: do 31 jan 2013 3:44 pm 
Kwartje

Geregistreerd: di 16 feb 2010 6:10 pm
Berichten: 296
Heb je er zowel een hypotheek als een spaarrekening, dan krijg je gewoon twee brieven... :-)

Het internetadres verandert mee. Op www.lloydsbank.nl staat momenteel een aankondiging met een verwijzing naar een pagina met veelgestelde vragen.
Verder verandert er volgens de bank niets. Helaas zo te zien ook niet het rentebeleid en zal ze waarschijnlijk ook in 2013 niet het Gouden Spaarvarken winnen, zoals in 2011 nog wel het geval was.


Omhoog
 Profiel  
 
BerichtGeplaatst: do 31 jan 2013 6:47 pm 
2 Kwartjes

Geregistreerd: vr 30 mei 2008 7:31 pm
Berichten: 656
Citaat:
U blijft onze aantrekkelijke rente ontvangen.
'k Ben benieuwd wat dat voor mij betekent met nihil saldo ;-)
BTW, Lloyds is toch ook de eigenaar van Ohra Bank?
Ik krijg niet de indruk dat Lloyds zijn best doet om aantrekkelijke rentes te bieden.
De brief herinnerde me er wel weer aan dat deze bank niet onder het Nederlandse, maar het Britse garantiestelsel valt.


Omhoog
 Profiel  
 
BerichtGeplaatst: do 31 jan 2013 8:36 pm 
3 Kwartjes

Geregistreerd: di 08 jun 2010 9:43 am
Berichten: 773
dubbeltje schreef:
Lloyds is toch ook de eigenaar van Ohra Bank?

Ohra is van Delta Lloyd Groep. Die hebben niets te maken met Lloyds Banking Group.


Omhoog
 Profiel  
 
BerichtGeplaatst: do 31 jan 2013 9:30 pm 
Knaak
Avatar gebruiker

Geregistreerd: za 28 maart 2009 1:29 am
Berichten: 3716
Ik heb ook nog iets meer dan een euro op een bos rekening staan. Denk dat ik de rekening maar ga opheffen..

_________________
Je moet niet voor je geld gaan werken, het geld moet voor jou gaan werken!


Omhoog
 Profiel  
 
BerichtGeplaatst: za 02 feb 2013 8:44 pm 
Daalder
Avatar gebruiker

Geregistreerd: di 28 dec 2010 12:18 am
Berichten: 2115
Graag informeren wij u over onze aanstaande naamswijziging. Bank of Scotland zal haar naam wijzigen in Lloyds Bank.

Een nieuwe naam
Zowel Bank of Scotland als Lloyds Bank zijn al lange tijd actief in Nederland. Bank of Scotland biedt al jaren spaar- en hypotheekproducten voor consumenten aan. Lloyds Bank is sinds 1966 actief op de zakelijke markt. In 2009 is Bank of Scotland overgenomen door Lloyds Banking Group. Hierdoor is de grootste consumentenbank van Groot-Brittannië ontstaan, die in meer dan 20 landen actief is als Lloyds Bank. Vandaar dat we ook in Nederland met onze spaarproducten verder gaan onder de naam Lloyds Bank. Onze hypotheken volgen op een later moment.

Behalve de naam verandert er niets
• U behoudt uw bestaande rekeningnummer en inloggegevens. Hiermee logt u vanaf zondag in op http://www.lloydsbank.nl;
• Uw spaargeld blijft gegarandeerd tot £ 85.000,- (tegen de wisselkoers per 1 januari 2013 is dit ruim € 100.000,-) via het Britse garantiestelsel;
• U blijft onze aantrekkelijke rente ontvangen;
• Er verandert niets in de afspraken die wij met u hebben gemaakt. Lloyds Bank is juridisch gezien een handelsnaam van Bank of Scotland plc.

Meer informatie
Aanstaande zondag, 3 februari, wordt onze naamswijziging doorgevoerd. In verband daarmee is onze website tussen 12 uur 's nachts en 10 uur 's morgens niet bereikbaar.

Wij kunnen ons voorstellen dat u vragen heeft. Op onze website vindt u antwoorden op veelgestelde vragen over onze naamswijziging. Aanstaande zondag zijn wij tussen 09.00 en 18.00 uur ook telefonisch bereikbaar via 020 200 83 88.

Met vriendelijke groet,
Bank of Scotland plc
Bertil Bos
Directeur

_________________
Transfinancieel. Opgesloten in het lichaam van een miljonair, maar een banksaldo van een arme sloeber.


Omhoog
 Profiel  
 
BerichtGeplaatst: za 23 feb 2013 2:48 pm 
Kwartje
Avatar gebruiker

Geregistreerd: do 21 aug 2008 4:21 pm
Berichten: 488
Bij het informeren over de aanstaande naamswijziging lees ik: "U blijft onze aantrekkelijke rente ontvangen". De term "aantrekkelijke rente" kan ik niet goed plaatsen want deze bedraagt nog maar een schamele 2,0%. Volgens mij had er moeten staan: "U blijft onze onaantrekkelijke rente ontvangen. Bovendien zijn wij voornemens deze rente nog verder te verlagen. Wij heten uw spaarcentjes hartelijke welkom bij Lloyds Bank".

_________________
Met beleggen kan al je geld kwijtraken. Met sparen loop je veel minder risico.


Omhoog
 Profiel  
 
Geef de vorige berichten weer:  Sorteer op  
Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 7 berichten ] 

Advertenties

Sponsors

Alle tijden zijn GMT + 1 uur [ Zomertijd ]


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 2 gasten


Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen
Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum
Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen
Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen

Zoek naar:
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
phpBB.nl Vertaling
phpBB SEO