Wij zijn sinds kort actief op dit forum en nu blijkt dat ik de gegevens over de auteur (geregistreerd: ma 21 januari) heb verward met de datum van plaatsing. Het was dus inderdaad helemaal niet zo’n late reactie. Dom dom dom van mij…
Voor wat betreft de WestlandUtrecht rekening…. Zoals bekend zijn de WestlandUtrecht Effectenbank en Nationale-Nederlanden Bank op 1 juli 2013 juridisch samengegaan. Als gevolg van deze fusie hebben we inderdaad tijdelijk te maken met twee internetspaarrekeningen: de Internetspaarrekening van NN en de SpaarOnline Rekening van WU. In uw vraag noemt u uw SpaarOnline rekening een ‘internetspaarrekening’. Op zich heel logisch want dat is het ook, maar vandaar de verwarring bij ons.
Bij de 'oude' WestlandUtrecht rekening ‘Spaaronline’ is het helaas niet mogelijk om een ingeplande opdracht op te geven.
Binnenkort starten we met het samenvoegen van onze administraties. De SpaarOnline Rekening zal dan worden omgezet naar een Internetspaarrekening. De SpaarOnline klanten krijgen binnenkort een bericht van ons over deze omzetting. U kunt dus straks wel een ingeplande opdracht opgeven in de beveiligde omgeving.
Als u daarop niet wilt wachten kunt u, via deze link
https://www.nn.nl/Particulier/Sparen.htm, eventueel zelf alvast een nieuwe NN Internetspaarrekening openen en het geld van de WU Spaaronlinerekening naar de nieuwe rekening overschrijven.
Heeft u zo voldoende informatie?
Groet,
Brigitte van Essen